Nowy, zupełnie inny niż wszystkie dotąd, blog o bankowości

Data: 2011-08-23 11:20:11
Autor: Automatyka Bankowa
Nowy, zupełnie inny niż wszystkie dotąd, blog o bankowości
Witam,

Zapraszam serdecznie na nowy blog o bankowości -
http://www.automatykabankowa.pl. Blog skupia się na przekazywaniu informacji o
nowoczesnych technologiach, rozwiązaniach i sposobach obsługi klientów bankowych.

Będąc od kilkunastu lat związany z usługami dla sektora bankowo finansowego,
widzę, że wiedza bankowców w Polsce w tym zakresie często jest niepełna.
Doszedłem do wniosku, że warto pokazać ile jeszcze da się na tym polu zrobić.
A mam przekonanie, że można zrobić bardzo dużo, z ogromną korzyścią zarówno
dla klientów jak i dla banków.
Część wpisów skierowana jest raczej do samych bankowców, ale myślę, że
przynajmniej niektóre z nich mogą również zainteresować klientów banków. Taki
właśnie charakter ma ostatni wpis, przyznaję, że trochę prowokacyjny ;-):
http://www.automatykabankowa.pl/czy-juz-wkrotce-wieczorami-zamiast-w-pubach-bedziemy-sie-bawic-w-placowkach-bankowych/

Tak jak wspomniałem, jestem związany z branżą dostaw produktów i usług dla
banków, ale BARDZO się staram, żeby blog miał charakter czysto informacyjny i
zupełnie niekomercyjny.

Krzysztof

--

Nowy, zupełnie inny niż wszystkie dotąd, blog o bankowości