Nowy zwyczaj drogówki?

Data: 2019-03-10 19:56:17
Autor: P.B.
Nowy zwyczaj drogówki?
Dnia Sat, 9 Mar 2019 15:48:40 +0100, Marek S napisał(a):

Witam Was,

Jeździłem wczoraj w nocy. Jeździłem dziś przed południem. Napotkałem się parę razy na "suszących" - zawsze mieli włączone koguty. Czy to jakiś nowy zwyczaj, czy raczej zbieg okoliczności?

To nie były suszarki, ale obława na porywaczy Amelki i jej matki. W drodze
z Gdyni do Elbląga, chyba cztery takie patrole z długą bronią i na bombach
mijałem. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2019-03-10 20:57:16
Autor: Marek S
Nowy zwyczaj drogówki?
W dniu 2019-03-10 o 19:56, P.B. pisze:

To nie były suszarki, ale obława na porywaczy Amelki i jej matki. W drodze
z Gdyni do Elbląga, chyba cztery takie patrole z długą bronią i na bombach
mijałem.

Też o tym pomyślałem ale z drugiej strony usłyszałem w radio iż 2 zatrzymano. Chyba, że kolejnych szukają.

Zresztą to i tak trochę dziwne, bo gdybym miał kogoś schwytać, to raczej nie ostrzegałbym delikwenta o swoim zamiarze w stylu "hello! Nie zbliżaj się tu bo cię złapię. Wybierz drogę obok, bo tam nas nie ma."

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-11 07:26:20
Autor: Shrek
Nowy zwyczaj drogówki?
W dniu 10.03.2019 o 20:57, Marek S pisze:

Zresztą to i tak trochę dziwne, bo gdybym miał kogoś schwytać, to raczej nie ostrzegałbym delikwenta o swoim zamiarze w stylu "hello! Nie zbliżaj się tu bo cię złapię. Wybierz drogę obok, bo tam nas nie ma."

Akurat to ma sens. Każdego nie skontrolujesz, ale widac kto się denerwuje i bardzo stara się kontroli uniknąć. Złapiesz z 10 "pijanych" dwóch naprawdę pijanych (powyżej 0,5) i jak będziesz miał szczęście 1 porywacza;)

Shrek

Data: 2019-03-11 11:59:57
Autor: Budzik
Nowy zwyczaj drogówki?
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

No nie wiem...
Kiedys w zimie, po opadach sniegu i na sliskiej drodze miałem kontrolę.
Na pytanie dlaczego akurat z całej kawalkady samochodów wybrano mnie, odpowiedz była ze dlatego ze utrzymywałem wiekszy odstep niz reszta.
Czyli policja ukarała mnie (tylko kontrolą) za bezpieczna jazde :)
Przebadano mnie tez alkomatem. Dlaczego? Bo zułem gumę co wydało sie patrolującym podejrzane. Serio serio.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2019-03-11 13:23:05
Autor: J.F.
Nowy zwyczaj drogówki?
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA0F7FCABD7EEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...
[...]

Pomysl inaczej - policja nagrodzila innych, jadacych za zawalidrogą :-)

Przebadano mnie tez alkomatem. Dlaczego? Bo zułem gumę co wydało sie
patrolującym podejrzane. Serio serio.

Guma, duzy odstep ... istotnie podejrzane :-)

J.

Data: 2019-03-11 12:59:56
Autor: Budzik
Nowy zwyczaj drogówki?

[...]

Sugerujesz ze jak w kawalkadzie samochodów na sliskiej drodze zmniejszych odstep z powiedzmy 50 metrów do 10 to będziesz jechał szybciej?
Wow...

Przebadano mnie tez alkomatem. Dlaczego? Bo zułem gumę co wydało sie
patrolującym podejrzane. Serio serio.

Guma, duzy odstep ... istotnie podejrzane :-)

Geniusze :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2019-03-11 13:11:19
Autor: Mateusz Viste
Nowy zwyczaj drogówki?
On Mon, 11 Mar 2019 12:59:56 +0000, Budzik wrote:
Guma, duzy odstep ... istotnie podejrzane :-)

Geniusze :)

Tego uczą w szkole policyjnej. A przynajmniej mnie uczono - delikwent żuje gumę = wyciągnij alkomat. Tutaj pacjent zdaje się dodatkowo jechał "dziwnie" (nie chodzi o to, że źle, tylko inaczej niż inni), więc podejrzliwość tym bardziej wskazana.

Mateusz

Data: 2019-03-12 00:14:32
Autor: kk
Nowy zwyczaj drogówki?
On 2019-03-11 14:11, Mateusz Viste wrote:
[...]

No właśnie, takie bzdury plotą w szkole a oni potem na drodze tak postępują. Rozwiązać drogówkę, to pasożyty społeczne.

Data: 2019-03-12 12:59:54
Autor: Budzik
Nowy zwyczaj drogówki?
Użytkownik Mateusz Viste mateusz@nie.pamietam ...

Guma, duzy odstep ... istotnie podejrzane :-)

Geniusze :)

Tego uczą w szkole policyjnej. A przynajmniej mnie uczono -
delikwent żuje gumę = wyciągnij alkomat.

A nie lepiej byłoby badac alkomatem tych co zle jada?

Tutaj pacjent zdaje się
dodatkowo jechał "dziwnie" (nie chodzi o to, że źle, tylko inaczej
niż inni), więc podejrzliwość tym bardziej wskazana.

A moze własnie powinni zbadac kilku takich co majac sliska droge jada zderzak w zderzak?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2019-03-12 15:01:22
Autor: J.F.
Nowy zwyczaj drogówki?
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA1086728F3E6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

To bys na chleb/szacunek spoleczenstwa nie zarobil :-)
Dwa promile i w miare dobrze jedzie :-)

A poza tym zle jechales, za wolno, wiec o co pretensje ? :-P

[...]

No i co - komendant ich potem op*, ze za duzo pouczen, za malo mandatow i pijakow zlapanych :-)

J.

Data: 2019-03-12 18:59:53
Autor: Budzik
Nowy zwyczaj drogówki?

[...]

Nie jestem pierwszy który twierdzi ze gdyby wyłapywac tych naprawde pijanych a nie tracic czasu na tych po jednym piwku to byłoby i bezpieczniej i lepiej spozytkowany czas policjanta etc.

A poza tym zle jechales, za wolno, wiec o co pretensje ? :-P

Jechałem z taka sama predkoscia co cała reszta.

[...]

Tak tez nie złapali bo ani nie byłem pijany ani zadnego innego wykroczenia nie popełniłem.

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2019-03-12 00:13:24
Autor: kk
Nowy zwyczaj drogówki?
On 2019-03-11 12:59, Budzik wrote:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Kontrolują bez faktycznych podejrzeń.

Data: 2019-03-11 11:22:14
Autor: J.F.
Nowy zwyczaj drogówki?
Użytkownik "Marek S"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q63q6u$qq8$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Moze patrza, kto nerwowo zacznie zawracac ...

Ale co - tak sobie stali ?
Czy kontrolowali wszystkich ?
A moze tylko "podejrzane pojazdy" ?

J.

Data: 2019-03-11 21:50:17
Autor: Marek S
Nowy zwyczaj drogówki?
W dniu 2019-03-11 o 11:22, J.F. pisze:

Moze patrza, kto nerwowo zacznie zawracac ...

Ale co - tak sobie stali ?
Czy kontrolowali wszystkich ?
A moze tylko "podejrzane pojazdy" ?

Suszyli najnormalniej w świecie. Nie wiem jaki algorytm wyłapywania stosowali bo nie siedzę w ich głowach. Natomiast dziś (więc kolejny dzień) widziałem 2 kolejne suszarki i w Gdańsku i w Gdyni. Wszystkie na kogutach.

Nie sądzę by była to jakaś obława. Wygląda mi to mocno na nowy zwyczaj.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-03-12 00:15:59
Autor: kk
Nowy zwyczaj drogówki?
On 2019-03-11 11:22, J.F. wrote:
[...]

.... bo jak zacznie nienerwowo zawracać to ok :-)

Nowy zwyczaj drogówki?