Nowy zwyczaj drogówki? (update)

Data: 2019-03-15 19:59:56
Autor: Budzik
Nowy zwyczaj drogówki? (update)
Użytkownik Marek S precz@spamowi.com ...

Witam,

Niedawno pisałem o tym iż w 3mieście suszą od paru dni z włączonymi kogutami. Dziś napotkałem 3 suszarki i żadna nie miała włączonych kogutów. Wątpię aby nagle aż 3 ekipy zapomniały się. Czy ktoś z Was
wie o co chodzić może?

A stali w miejscach gdzie wolno byłoby stać cywilnemu autu?

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Nowy zwyczaj drogówki? (update)