Nowym proletariatem są pederaści

Data: 2009-12-12 16:25:09
Autor: abc
Nowym proletariatem są pederaści
Po kompromotacji komunizmu dla nowej lewicy nowym proletariatem są
pederaści. Dyktatura nowego proletariatu w Unii Europejskiej przybiera coraz
bardziej drastyczne formy:

"Postępowanie policyjne wszczęto przeciwko Brytyjce, która na antenie
radia wyraziła negatywną opinię w kwestii adopcji dzieci przez gejów. Jak
się okazuje, "zdarzenia homofobiczne" mają dla policji brytyjskiej status
priorytetu.

Lynette Burrows, obrończyni praw dziecka, autorka pro-rodzinna i
postać radiowa, na antenie programu na żywo na temat nowej ustawy
legalizującej związki homoseksualne wyraziła pogląd, że zezwolenie parze
mężczyzn na adopcję chłopca byłoby tak samo ryzykowne jak powierzenie dwóm
heteroseksualnym mężczyznom wychowania dziewczynki.

Policja wszczęła dochodzenie po otrzymaniu skargi od słuchacza, który
zgłosił opinię Burrows jako "homofobiczną". Następnego dnia kobieta
dowiedziała się, że doniesiono o "homofobicznym zdarzeniu" w jej wykonaniu.

"Byłam wstrząśnięta" - opowiada Burrows. "Powiedziałam [policjantce],
że to wolny kraj i że możemy wyrażać nasze poglądy na sprawy publicznego
zainteresowania. Odpowiedziała, że to nie przestępstwo, ale że muszą
rejestrować te przypadki. Wywierała na mnie presję, dając mi znać, że
policja interesuje się moimi poglądami. Myślę, że to złowrogie i całkowicie
nie do zaakceptowania."

Scotland Yard potwierdził, że policja z Fulham zajmuje się sprawą
skargi na program telefoniczny. Rzecznik prasowy policji wyjaśnił, że
wszystko odbywa się zgodnie z polityką na rzecz bezpieczeństwa społecznego,
według której zdarzenia homofobiczne, rasistowskie oraz przemoc domowa
traktowane są jako "przestępstwa priorytetowe".

Wiecej: http://prawica.net/blog/14?page=29

Data: 2009-12-12 18:43:24
Autor: pluton
[...]

 Polsce na szczescie policja ma zupelnie inne priorytety: za nic nie ruszy
ksiedza-pedofila.

Nullification

Data: 2009-12-12 18:56:57
Autor: kochamspamWYTNIJTO
ABC - nie upadaj na duchy
> [...]
> priorytetu.

 Polsce na szczescie policja ma zupelnie inne priorytety: za nic nie ruszy

-- pozdrawiam
Nullification

A ty, pluton,
reklamuj swoją zieloną dupę gdzie indziej
(są przecież portale dla dewiantów)

Data: 2009-12-12 19:06:05
Autor: pluton
ABC - nie upadaj na duchy
A ty, pluton,
reklamuj swoją zieloną dupę gdzie indziej
(są przecież portale dla dewiantów)

Ja tam sie wole od kosciola trzymac z daleka.

Nullification

Data: 2009-12-12 20:10:50
Autor: Grzegorz Z.
lefebrysta nie może się pogodzić papieską skruchą
Benedykt XVI podziela "oburzenie, poczucie zdrady i wstydu, odczuwane przez tylu wiernych w Irlandii" z powodu skandalu pedofilskiego w Kościele katolickim w tym kraju - ogłosił Watykan po specjalnej naradzie pod przewodnictwem papieża na temat niedawno ujawnionego raportu na temat przypadków tych nadużyć w ostatnich dekadach.

W wydanym komunikacie podkreślono, że papież był "głęboko poruszony i zasmucony" treścią raportu, przygotowanego dla rządu w Dublinie.

Benedykt XVI "pragnie jeszcze raz wyrazić głęboki żal z powodu czynów niektórych członków duchowieństwa, którzy zdradzili uroczyste obietnice dane Bogu, a także zaufanie, pokładane w nich przez ofiary i ich rodziny oraz całe społeczeństwo" - zapewniła Stolica Apostolska.

W naradzie, zorganizowanej w inicjatywy papieża, udział wzięli między innymi przewodniczący konferencji episkopatu Irlandii kardynał Sean Brady, arcybiskup Dublina Diarmuid Martin, a także przedstawiciele urzędów Kurii Rzymskiej.

W oświadczeniu watykańskiego biura prasowego seksualne wykorzystywanie dzieci przez księży w archidiecezji w Dublinie nazwano "traumatycznymi wydarzeniami". "Papież jednoczy się z wiernymi w modlitwie w tym trudnym czasie w życiu Kościoła" - oświadczyła Stolica Apostolska.

W dalszej części komunikatu czytamy: "Jego Świątobliwość prosi katolików w Irlandii i na całym świecie, by przyłączyli się do jego modlitw za ofiary, ich rodziny i wszystkich, dotkniętych przez te haniebne przestępstwa".

Benedykt XVI "zapewnia wszystkich zainteresowanych, że Kościół będzie dalej zajmował się tą poważną kwestią z największą uwagą, by zrozumieć lepiej, jak doszło do tych niegodziwych wydarzeń i jak najlepiej wprowadzić skuteczne i bezpieczne strategie, by nie dopuścić do ich powtórzenia" - głosi komunikat.

Mowa w nim jest także o tym, że Stolica Apostolska "bardzo poważnie" traktuje podniesioną w raporcie kwestię odpowiedzialności miejscowych hierarchów kościelnych i ich obowiązku duszpasterskiej troski o dzieci.

Watykan zapowiedział ponadto, że papież wystosuje list duszpasterski do wiernych w Irlandii.

W opublikowanym pod koniec listopada raporcie na temat seksualnego wykorzystywania dzieci w archidiecezji w Dublinie, przygotowanym dla irlandzkiego rządu przez komisję pod kierownictwem sędzi Yvonne Murphy, przeanalizowano przypadki kilkudziesięciu księży, którzy dopuszczali się tych przestępstw w ostatnich dziesięcioleciach. Jednocześnie w sprawozdaniu podkreślono, że cały proceder sięga lat 40. minionego wieku.

W raporcie mowa jest o tym, że hierarchowie irlandzkiego Kościoła tuszowali przypadki seksualnego wykorzystywania małoletnich, zaś policja traktowała duchownych tak, jakby stali ponad prawem. Podkreślono, że co najmniej trzech poprzednich arcybiskupów Dublina starało się ukryć skandal, a podejmowane przez nich działania sprowadzały się wyłącznie do przenoszenia księży-pedofilów do innych parafii.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/skandal-pedofilski-w-kosciele-papiez-oburzony,1410173

Nowym proletariatem są pederaści