Noz w Egipcie .

Data: 2009-05-13 13:32:24
Autor: Piotr Szadkowski
Noz w Egipcie .
Oj... Makarena,  Makarena...
pozdrawiam  -  Piotr  Szadkowski
Użytkownik "-=MAKARENA=-" <makarena@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gue9oc$3ha$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam !
Jako ze nuruje juz pare ladnych lat zostalem wychowany zgodnie z zasada , ze " Pod wode mozna zapomniec automatu , ale noza nigdy ! "  Jednak gdy w zeszlym roku nurkowalem w Egipcie (a kose mam dosc solidna), wszyscy nurkujacy ludzie patrzyli na mnie dosc dziwnie i z pewnym " politowaniem " . Teraz znowu tam jade i sam nie wiem :  Brac czy nie ?  Co szanowni koledzy radza ? No bo niby z jednej strony to dodatkowy balast w samolocie , sieci tam niema , w walce z rekinami noz sie raczej nie przyda ,  ale z drugiej moze sie okazac ze wtedy kiedy noz bedzie naprawde potrzebny to wlasnie go zabraknie ..

-- -- Pozdrawiam :

MAKARENA UĆ

Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

Noz w Egipcie .