Nr nadawcze przesylek sadowych.

Data: 2018-05-30 13:50:47
Autor: ń
Nr nadawcze przesylek sadowych.
Jak pamiętacie, parę lat temu wymiar niesprawiedliwości narobił i prywatnej inicjatywie cypryjskiej i poczcie jakości polskiej wbrew: zlikwidował naklejki.
Teraz sa 14-cyfrowe numery nadawcze, które doreczyciel Ukrainiec "musi" przepisać na awizo.
"Musi to na Rusi" rzecze Ukrainiec i co się będzie męczył za te marne eurozłote.
U mnie doręczyciel przepisuje trzy ostatnie cyfry, a jak ma super humor to całe cztery
Ostatnio przez pomyłkę zaczęli mi wydawać inną przesyłkę (prawdopodobieństwo 1:1000).
Ale okazuje sie, że ten 14-cyfrowy nr nadawczy ma w sobie zaszyte ciekawei i pozyteczne cechy: zapewne sąd i wydział.
Przykładowo nr nadawczy 20616......... to XVI Wydział pewnego Sądu Rejonowego.
PYTANIE:
Czy i gdzie jest lista numerów sądów (może pierwsze 3 cyfry nr nadawczego określają sąd nadania?)?

Nr nadawcze przesylek sadowych.