Nr rachunku bankowego alledrogo ?

Data: 2011-05-04 10:07:16
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
Zna ktoś numer głównego rachunku bankowego serwisu allegro ?
Ta spółka jako wierzyciel odmawia podania numeru swojego rachunku, wymagając od dłużnika zapłaty poprzez pośrednika w postaci PayU.
Dłużnik ma bardzo niedobre doświadczenia z PayU i chce spełnić świadczenie (bagatela:  raptem kilkanaście złotych) bezpośrednio do
rąk (czytaj:  na rachunek) wierzyciela, którym jest serwis allegro.
A te południowoafrykańskie bambusy poprzez swoich poznańskich pretorianów stosują §22.
Jasne, że można się wkurzyć i wysłać przekazem pocztowym na adres siedziby jakby co, ale jeśli ktoś zna numer rachunku głównego...

Data: 2011-05-04 13:50:33
Autor: Kris

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości news:ipr1dp$9te$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Ale w czym masz problem? SKoro wierzyciel podaje Tobie nr konta do zapłaty to płacisz i tyle. Po co komplikowac rzeczy proste?

Krzysiek

Data: 2011-05-04 13:56:00
Autor: spp
W dniu 2011-05-04 13:50, Kris pisze:

Ale w czym masz problem? SKoro wierzyciel podaje Tobie nr konta do
zapłaty to płacisz i tyle. Po co komplikowac rzeczy proste?

A od kiedy to, k..wa wierzyciel może dyktować Panu Klientowi warunki? :(

--
spp

Data: 2011-05-04 14:08:35
Autor: Kris

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:ipreui$kel$1news.onet.pl...
[...]

Ale o jakim dyktowaniu warunków tu piszesz?
Autor posta jest winien kase allegro. Allegro podało mu w jaki sposób ma im ta kase przekazać- może wpłacić zwykłym przelewem na podany przez allegro nr konta, może skorzystać z tzw szybkich przelewów, może zapłacic karta- i po co tu dorabiac jakąś ideologię
Czy jak kupujesz coś np w hurtowni i wystawia Tobie fakturę z płatności na konto to ma dla ciebie jakiekolwiek znaczenie czyje/w jakim banku itp jest to konto? Kupiłes towar/usługę masz podany nr konta do zapłaty i płacisz. Jak komus nie podoba sie nr konta Allegro to niech nie korzysta z ich usług.
Czy jak płacisz kartą w sklepie to ma dla Ciebie jakies znaczenie kiedy i jaka droga kasa dotrze do sprzedawcy?

Krzysiek

Data: 2011-05-04 14:54:24
Autor: spp
W dniu 2011-05-04 14:08, Kris pisze:

[...]

:)
Chyba nie załapałeś ironii. ;)

--
spp

Data: 2011-05-04 14:10:29
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 4 May 2011, spp wrote:

[...]

  Zależy od warunków.
  TAKIE warunki może dyktować, bo z mocy ustawy może powołać pełnomocnika.
BTW: nie mam pojęcia czy PayU faktycznie jest pełnomocnikiem allegro
(pewnie nie), ale mowa była o tym czy MOŻE :)
  Może.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-05-04 21:27:04
Autor: animka
On Wed, 4 May 2011, spp wrote:

[...]

   ZaleĹźy od warunkĂłw.
   TAKIE warunki moĹźe dyktować, bo z mocy ustawy moĹźe powołać pełnomocnika.
BTW: nie mam pojęcia czy PayU faktycznie jest pełnomocnikiem allegro
(pewnie nie), ale mowa była o tym czy MOŻE :)
   MoĹźe.

Przecież ten PayU ma ten sam adres (Poznań, ul. taka a taka) co Allegro, więc to pewnie jest konto Alegro.

--
animka

Data: 2011-05-05 05:09:18
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 04 May 2011 21:27:04 +0200, animka napisał(a):

Przecież ten PayU ma ten sam adres (Poznań, ul. taka a taka) co Allegro, więc to pewnie jest konto Alegro.

Sure. Przez długi czas miałem ten sam adres, co moja siostra, więc jej
konto było moim kontem.

AK

Data: 2011-05-05 08:58:38
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
Co wcale nie przeszkadza wmawianiu przez pracownicę PayU (oni dzwonili po złożonej reklamacji o niedostarczony przez sprzedającego
towar), że "nie mają nic wspólnego z alledrogo".

-- -- -
Przecież ten PayU ma ten sam adres co Allegro, więc to pewnie jest konto Alegro.

Data: 2011-05-04 14:56:42
Autor: Kris
[...]

Autor posta korzystając z usług serwisu zakaceptował stosowny regulamin.
W regulaminie Allegro w pkt 9.5 jest zapis:
"Opłaty i prowizje za usługi świadczone przez Grupę Allegro w ramach Allegro uiszczane są przez Użytkownika na rachunek bankowy PayU S.A. wskazany na jego Koncie."

Widziały gały co brały;))

Data: 2011-05-04 16:19:07
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
Nie zapominaj szczylu, że przed zaistnieniem południowoafrykańskich bambusów w nadwiślańskim kraju już była jakaś kultura, w tym
zawarte umowy.

-- -- -

Data: 2011-05-04 16:21:45
Autor: Kris
Nr rachunku bankowego alledrogo ?

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości news:iprn6v$o7l$1news.net.icm.edu.pl...
Nie zapominaj szczylu,

Czyli tak jak myślałem- zwykły chamski troll z Ciebie.

że przed zaistnieniem południowoafrykańskich bambusów w nadwiślańskim kraju już była jakaś kultura, w tym
zawarte umowy.

Ale wszelkie zmiany regulaminu które byly akceptowałeś widocznie skoro korzystałes z usług Allegro.

Nawet jak trolujesz to pisz po cytatem.

Krzysiek

Data: 2011-05-05 22:14:40
Autor: Marek Dyjor
ąćęłńóśźż wrote:
Nie zapominaj szczylu, że przed zaistnieniem południowoafrykańskich
bambusów w nadwiślańskim kraju już była jakaś kultura, w tym zawarte
umowy.

Z dwojga złego wole jednak tych z RPA niż takiego Polskiego łysego kibola jak ty.

Data: 2011-05-04 16:16:43
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
W tym, że pośrednik w międzyczasie może np. zbankrutować albo nie przelać kasy wierzycielowi i zobowiązanie masz nadal niespełnione.
W tym nagrana rozmowa z PayU "my nic nie mamy wspólnego z alledrogo, a Pan pieniądze przelaliśmy sprzedającemu i za nic więcej nie
ponosimy odpowiedzialności, reklamację za nieotrzymanie przez Pana przez 3 miesiące towaru prosimy składać do alledrogo, z którym
nie mamy nic wspólnego".
§22

-- -- -

Data: 2011-05-05 22:16:34
Autor: Marek Dyjor
ąćęłńóśźż wrote:
[...]

robisz kurna dym  ile ty im zalegasz że sie tak strasznie boisz ze w sam raz na twojej wpłacie zbankrutują?

Data: 2011-05-05 21:14:17
Autor: ąćęłń
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
I nawet czytać nie umiesz, eeehhh Dyjor, szkoła się kiedyś po Tobie więcej spodziewała...

-- -- -
kurna dym ile

Data: 2011-05-04 14:40:26
Autor: Gizayer
[...]

możesz wpłacić tutaj
13 1160 2202 0000 0000 2987 3563

pozdr.
G.

Data: 2011-05-04 14:55:29
Autor: spp
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
W dniu 2011-05-04 14:40, Gizayer pisze:

mo�esz wp�aci� tutaj
13 1160 2202 0000 0000 2987 3563

A w polu 'odbiorca' wpisz koniecznie Gizayer. ;)

--
spp

Data: 2011-05-04 16:19:16
Autor: Henry(k)
Dnia Wed, 4 May 2011 10:07:16 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

Zna ktoś numer głównego rachunku bankowego serwisu allegro ?
Ta spółka jako wierzyciel odmawia podania numeru swojego rachunku, wymagając od dłużnika zapłaty poprzez pośrednika w postaci PayU.

Przecież alledrogo nie jest bankiem więc nie ma "swojego" rachunku
bankowego tylko zawsze u pośrednika - a co za różnica czy payu, czy bph,
czy pko - zawsze jest jakiś pośrednik. Jakbyś miał negatywne doświadczenia
z bph to też kazałbyś kontrahentowi założyć sobie konto w innym banku?

Pozdrawiam,
  Henry

Data: 2011-05-04 16:56:06
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
Kodeks cywilny zwalnia dłużnika z zobowiązania, gdy należność znajdzie się na rachunku wierzyciela, a nie pośrednika.

Nie słyszałeś o upadłościach lub przekrętach pośredników, jak to staruszki, emerytki i wdowy musiały płacić ponownie np. za energię?

-- -- -

Data: 2011-05-04 22:47:39
Autor: Johnson
ąćęłńóśźż pisze:

Kodeks cywilny zwalnia dłużnika z zobowiązania, gdy należność znajdzie się na rachunku wierzyciela, a nie pośrednika.

Jeśli wierzyciel wskazał takie konto to dłużnik jak na nie zapłaci jest zwolniony z zobowiązania nawet gdyby wierzyciel sie pomylił i podał cudze konto.

Nie słyszałeś o upadłościach lub przekrętach pośredników, jak to staruszki, emerytki i wdowy musiały płacić ponownie np. za energię?

Ale przecież to inna sytuacja. Tu pośrednictwo było bez wiedzy i zgody wierzyciela. Do dłużnik samodzielnie podjął ryzyko.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-05-05 07:51:23
Autor: spp
W dniu 2011-05-04 22:47, Johnson pisze:

[...]

Tak popsuć wspaniały flejm... :(

--
spp

Data: 2011-05-05 09:05:33
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
Zadziwiające.
Kupujsze coś na alledrogo.
Płacisz za pośrednictwem PayU.
Nie dostajesz towaru przez wiele tygodni.
Żądasz więc od PayU zwrotu Twojego dokonanego świadczenia pieniężnego.
Bambusy każą Ci spadać na [polskie] drzewo, bo oni "wykonali" swoją usługę zapłaty na konto sprzedawcy, a kupujący wychodzi na
dudka.

Wygląda na to, że "zmuszanie" do pośrednictwa PayU jest świadomie podjętą sprytną próbą pozbawienia kupujących gwarancji
wynikających m.in. z regulaminów kart płatniczych w bankach (PayU się wyprze odpowiedzialności, bo przecież się zobowiązali "tylko
do dokonania usługi płatności").

Nieco podobnie wygląda sprawa w przypadku PayPal.

-- -- -

Data: 2011-05-05 09:32:19
Autor: Kris
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości news:ipti61$jae$1news.net.icm.edu.pl...
Zadziwiające.
Kupujsze coś na alledrogo.
Płacisz za pośrednictwem PayU.
Nie dostajesz towaru przez wiele tygodni.

Za to że nie dostajesz towaru winisz PayU? Przecież od PayU nic nie kupiłeś

Żądasz więc od PayU zwrotu Twojego dokonanego świadczenia pieniężnego.

Ale PayU zapewne przekazało kasę na konto sprzedawcy

Bambusy każą Ci spadać na [polskie] drzewo, bo oni "wykonali" swoją usługę zapłaty na konto sprzedawcy, a kupujący wychodzi na
dudka.

Skoro [przekazali Twoja kasę sprzedawcy towaru to dlaczego niby mieliby tobie coś zwracać. To by była bzdura. Kupiłbym coś od Ciebie, Ty wysylasz mi towar, ja pisze do PayUI ze chce zwrot kasy. I oni wg Ciebie powinni mi zwrócić?

[...]

A do czego jeszcze powinni się Twoim zdaniem zobowiazać? Powinni może jeszcze kontrolowac czy koszty wysyłki sa nie zawyżone, czy paczka dobrze zapakowana itp?

> [...]

| Jeśli wierzyciel wskazał takie konto to dłużnik jak na nie zapłaci jest zwolniony z zobowiązania nawet gdyby wierzyciel sie

Kiedy nauczysz się pisac POD cytatami. Bo białemu człowiekowi nie wypada zachowywać sie gorzej od BaMBUSA przecież;)

Krzysiek

Data: 2011-05-05 10:36:33
Autor: cyklista
Użytkownik Kris napisał:
[...]

może tak a może nie
Sprzedawca podaje swoje konto bankowe i można na nie wpłacac bezpośrednio. Kto wybiera wygodę i płace z allegro to ponosi ryzyko pośrednika i sprzedawca nie jest tu niczemu winny.

[...]

Sprzedawca kasy nie dostał i na reklamacje w payu otrzymuje tą sama odpowiedź "Pan nie jest stroną w sprawie bo to nie Pan przekazywał pieniądze", przećwiczone osobiście.

Data: 2011-05-05 10:48:04
Autor: Kris

Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dc261b2$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik Kris napisał:
może tak a może nie
Sprzedawca podaje swoje konto bankowe i można na nie wpłacac bezpośrednio. Kto wybiera wygodę i płace z allegro to ponosi ryzyko pośrednika i sprzedawca nie jest tu niczemu winny.

Ale nikt tu nie próbuje winic sprzedawcy. No chyba że PayU przekazało kase na konto Pza sprzedawcy a ten nie wysyła towaru

[...]

A jaki był status płatności w PzA. Może sprzedawca nie skonfigurował ustawień Pza- nie podał swojego nr konta bankowego i PayU nie może mu przelac kasy. A to ew. błąd sprzedawcy.

Krzysiek

Data: 2011-05-05 10:59:53
Autor: cyklista

Użytkownik Kris napisał:
[...]

Tak mi się wydawało że wątek zaczął dryfować w kierunku winienia sprzedawcy za wszystko i wolałem od razu ten kierunek zamknąć

[...]

Jaki błąd? Nie mam obowiązku korzystania z PZA i go ustawiania, i tylko Allegro jest winne temu że pieniądze nie trafiły do sprzedawcy gdyż samo włączyło taką opcję na aukcjach i pomimo znajomości konta sprzedawcy (gdyż oficjalnie podaje je na aukcjach) nie przekazuje mu pieniędzy. Nie każdy sprzedawca musi godzić się na wszystkie zagrania monopolisty i im ulegać.

ps. sprzedawałem z prywatnego konta jakiś aparat foto i tez pieniądze wpłyneły na pza, ja tego nie chciałem, nie posiadam prywatnego konta bankowego, a na pieniądze przekazane pocztą (jest taka mozliwośc wypłaty z pza) czekałem parę dni i musiałem oficjalnie po raz kolejny podać swój adres, i dlatego kupujący dostał przesyłkę po 2 tygodniach bez śladu mojej winy (wiem że jestem winny nieposiadania konta prywatnego a jak posiadam to nieujawniania go szemranym pośrednikow)

ps2. tak payu jest dla mnie szemranym pośrednikiem bo zmusza mnie do korzystania z jego usług wbrew mojej woli a żadnej umowy pośrednictwa i gwarancji przekazania pieniędzy w określonym czasie nie chce przysłać

Data: 2011-05-05 11:25:52
Autor: Kris
Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dc2672a$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ano;))

[...]

Chwila, chwila. Dorośli biali ludzie postepuja świadomie. Skoro korzystasz z usług Allegro, wystawiasz aukcję, to znaczy ze akceptujesz ich zasady.A skoro do prawie każdej jest PzA to respektuj to i nie dziw sie ze kupujacy z tego skorzystają

ps. sprzedawałem z prywatnego konta jakiś aparat foto i tez pieniądze wpłyneły na pza, ja tego nie chciałem,

Jak nie chiałeś skoro udostępniłeś taką opcje. A skoro udostępniłeś to nie dziw się że kyupujacy skorzystał z niej

> [...]
bankowego, a na pieniądze przekazane pocztą (jest taka mozliwośc wypłaty z pza) czekałem parę dni i musiałem oficjalnie po raz kolejny podać swój adres, i dlatego kupujący dostał przesyłkę po 2 tygodniach bez śladu mojej winy (wiem że jestem winny nieposiadania konta prywatnego a jak posiadam to nieujawniania go szemranym pośrednikow)

Twoje ew. wina była taka że wysłałeś dopiero jak otrzymałes kasę do reki. A normalnie mogłeś wysłac zaraz jak dostałeś info z PzA że kupujacy dokonał zapłaty. Ale postąpiłes jak postąpiłes. A jak wpłacają Tobie na konto firmowe to wysylasz dopiero jaka kasę z bankomatu w garść weżmiesz?

ps2. tak payu jest dla mnie szemranym pośrednikiem bo zmusza mnie do korzystania z jego usług wbrew mojej woli a żadnej umowy pośrednictwa i gwarancji przekazania pieniędzy w określonym czasie nie chce przysłać

Ktoś zmusza Ciebnbie do korzystania z Allegro?
Zgłoś to na prokuraturę bo na to jest paragraf zapewne

Krzysiek

Data: 2011-05-05 12:04:03
Autor: cyklista
Użytkownik Kris napisał:
[...]

Dlatego skoro jako sprzedający się na to zgodziłem to to respektuję, ale jak allegro mi to samo właczyło a potem dopiero kazało konfigurowac żebym dostał pieniądze to nie respktuję.

[...]

wyobraź sobie że allegro domyślnie włącza tą opcję przy wybraniuvjakiejkolwiek formy zapłaty przelewemm i wyłączyc to się da tylko wybierając formy pobraniowe bądź osobiste (a tu akurat chciałem żeby te pieniądze przelano na konto mojej mamy:-) )

> [...]

kupujacy dokonał zapłaty. Ale postąpiłes jak postąpiłes. A jak wpłacają
Tobie na konto firmowe to wysylasz dopiero jaka kasę z bankomatu w garść

Gdybym miał umowę z payu, że oni mi te pieniądze wypłacą bo inaczej mogę iść do komornika to bym od razu wysłał, ale jak dostaję meila od nieznanej mi oficjalnie firmy że mają pieniądze kupującego i mi je łaskawie przekażą jak coś tam, to czekam aż pojawią się u mnie w ręce lub na koncie bankowym do którego mam umowę.

ps2. tak payu jest dla mnie szemranym pośrednikiem bo zmusza mnie do
korzystania z jego usług wbrew mojej woli a żadnej umowy pośrednictwa
i gwarancji przekazania pieniędzy w określonym czasie nie chce przysłać

Ktoś zmusza Ciebie do korzystania z Allegro?
Zgłoś to na prokuraturę bo na to jest paragraf zapewne

Do korzystania z Allegro nie, ale do korzystania z firmy payu już tak, wybrał zgadzam się że można by to było zgłosić jako zwyczajne oszustko, bo było to podstępem (samo się włacza przy wybraniu innej opcji i pjest na szaro więć słabo widocczne i się wyłączyć nie da), doprowadziło do niekorzystnego rozporządzenia mieniem (bo pieniądze były zablokowane, otrzymałem je z opóźnieniem bez odsetek za zwłokę). Tylko trzeba było to robić w tamtym roku jak to wchodziło (i wielu sprzedawców miało na parę dni poblokowane pieniądze i zazuty oszustwa od kupujących), ale każdy bał się zablokowania konta i utraty zysków a teraz już nie będzie podstepu bo doskonale o tym wiedza. Dlatego ja też nie złoże bo co prawda prywatnie był podstęp, ale o tym wiedziałem i tego argumentu nie mogę użyć).

Data: 2011-05-05 12:17:15
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
Mniej więcej podobnie jak z ogłoszeń w Wybiórczej.
Lub prądu z RWE.
Albo z tramwajów za hitlerowskiej okupacji.

-- -- -

Data: 2011-05-05 11:53:49
Autor: Kris
[...]

A tak sobie mysłę że coś kręcisz
Skoro nioe posiadasz prywatnego konta to wystawiajac aparat nie wybrałbyś opcji płatność z góry- wtedy faktycznie dołączją PzA.
Nie mając prywatnego konta sprzedając aparat powinienes wybrac opcję płatność przy odbiorze i wtedy PzA nie ma więc kupujący nie mógł z niego skorzystać.
Więc jak widzisz kupujący czekał na towar 2tygodnie bo ty miałes jakies swoje widzimisie.

Krzysiek

Data: 2011-05-05 12:05:26
Autor: cyklista
Użytkownik Kris napisał:

[...]

Sprawę konta już wyjasniłem, nie kręcę tylko postąpiłem po prezydencku (chociaż to może nawet i większy obciach niż kręcenie).

Data: 2011-05-05 12:19:37
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
40 (czterdzieści) odpowiedzi i nikt nie zna nr rachunku bankowego aledrogo.
To jakaś firemka w teczce czy co??

-- -- -
Tak mi się wydawało że wątek zaczął dryfować

Data: 2011-05-05 12:44:42
Autor: cyklista
Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
40 (czterdzieści) odpowiedzi i nikt nie zna nr rachunku bankowego aledrogo.
To jakaś firemka w teczce czy co??

Nawet na fakturze od nich widnieje tylko: odbiorca płatnośći payu i jego numer rachunku

Data: 2011-05-05 12:48:46
Autor: ąćęłńóśźż
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
No cóż, może poradzę dłużnikowi, żeby wysłał należność przekazem pocztowym (nawet chyba jest taki sposób płatności w tzw.
leguraminie bambusów dla tubylczej nadwiślańskiej ludności).

-- -- -

Data: 2011-05-05 13:18:42
Autor: Kris
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości news:iptv8h$fkr$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Ten wierzyciel to Ty zapewne bo nikt normalny by tak sobie życia nie utrudniał.
Czemu nie piszesz pod cytatem?

Krzysiek

Data: 2011-05-05 13:15:49
Autor: Kris
Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl> napisał w wiadomości news:4dc27fbb$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co ma widnieć skoro akceptując regulaminin zaakceptowałes to że płatności bęa na konto PayU.
A co dla wpłacającego za różnica jakie konto wierzyciel poda?

Krzysiek

Data: 2011-05-06 01:04:04
Autor: Johnson
ąćęłńóśźż pisze:

Żądasz więc od PayU zwrotu Twojego dokonanego świadczenia pieniężnego.

Tylko idiota  zażądałby od PayU a nie od sprzedawcy.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-05-06 04:57:38
Autor: THX
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
Dobrze.
Zwróć się więc do wystawcy swojej karty (płatniczej, kredytowej) o zastosowanie procedury chargeback wobec:
a) PayU;
b) sprzedawcy
   - i opowiedz nam o wynikach w obydwu przypadkach.

http://www.money.pl/eurobank/zdaniem-eksperta/karty-kredytowe-i-
debetowe/artykul/chargeback;czyli;bat;na;zakupowych;oszustow,197,0,793285.html

-- -- -

Data: 2011-05-06 12:11:33
Autor: Johnson
  THX pisze:

[...]

Kiedy ja nie mam karty kredytowej. Co prawda kartę płatniczą mam ale ni używam jej w internecie. Poza tym nie zadaje się z allegro.

http://www.money.pl/eurobank/zdaniem-eksperta/karty-kredytowe-i-
debetowe/artykul/chargeback;czyli;bat;na;zakupowych;oszustow,197,0,793285.html

I jeszcze czytać ze zrozumieniem nie umiesz.
Chargeback to całkiem co innego. To alternatywne (do roszczenia kierowanego do sprzedawcy) rozwiązanie kierowane dfo banku

Ale zarówno w pierwszym jak i w tym alternatywnym rozwiązaniu tylko idiota kieruje roszczenia do PayU (czyli pośrednika)

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-05-06 14:11:57
Autor: THX
Nr rachunku bankowego alledrogo ?
Uff.
Spotkamy się dzisiaj u Jarka na Żoliborzu?
Alik mnie lubi ;-)

-- -- -

Data: 2011-05-06 15:42:21
Autor: THX
Nr rachunku bankowego
Data: 2011-05-04 19:02:18
Autor: spp
W dniu 2011-05-04 10:07, ąćęłńóśźż pisze:

A te południowoafrykańskie bambusy poprzez swoich poznańskich pretorianów stosują §22.

A pretensje ma jaśnie oświecony białas który nawet nie potrafi dostosować się do zwyczajów panujących na  usnecie. :(

--
spp

Data: 2011-05-05 13:29:36
Autor: Marek Dyjor
ąćęłńóśźż wrote:
[...]

STRASZNE...

TPSA nie chce założyć konta w Banku Millenium a ja nie chce przelewać pieniedyz do ich banku bo miałem z nim złe doświadczenia.

Nr rachunku bankowego alledrogo ?