Nr seryjny płyty - który?

Data: 2009-06-25 14:53:47
Autor: Jacek Kalinski
Nr seryjny płyty - który?
W artykule <4a438b97@news.home.net.pl>, Big Jack napisał(a):

Podpowiedzcie mi który to jest nr seyjny płyty głównej? Ten na naklejce na jej froncie, czy ten na naklejce na jej spodzie? Płyta MSI. TIA

A może powiesz co to są za numerki?
Wiesz, MSI produkowało płyty główne dobrych kilka lat temu jak i teraz
produkuje. Na każdej może być w innym miejscu.

I zależy do czego to potrzebujesz.
Jeśli chcesz sprawdzić, czy np: wróci do Ciebie ta sama płyta z reklamacji,
to wystarczy np: spisać MAC adres karty sieciowej (wiem, że można go zmienić, ale nie będzie się to nikomu chciało robić).
Jeśli potrzebujesz np: znaleźć aktualizację BIOSu, to czasami przydatne
informacje są na ekranie POST (tuż po włączeniu komputera).

Jacek

Data: 2009-06-25 17:04:24
Autor: Big Jack
Nr seryjny płyty - który?
W wiadomości
*Jacek Kalinski* napisał(-a):

A może powiesz co to są za numerki?
Wiesz, MSI produkowało płyty główne dobrych kilka lat temu jak i teraz
produkuje. Na każdej może być w innym miejscu.

Płyta jest dosyć stara, ponad 5 lat. Na froncie płyty w prawym górnym rogu jest naklejka z kodem paskowym i nr w postaci XXXXXXXXXX. Natomiast na spodzie jest to naklejka również z kodem paskowym i oznaczeniem 865PE Neo2-LSXXXXXXXXXX, gdzie X to oczywiście odpowiednie cyfry.

[...]

Spisać MAC nie da rady. Płyta jest padnięta i ma iść do naprawy. Trzeba podać nr seryjny płyty. A i ja chciałbym wiedzieć, czy wróciła moja :)

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-06-25 15:29:06
Autor: Jacek Kalinski
Nr seryjny płyty - który?
W artykule <4a4391f9@news.home.net.pl>, Big Jack napisał(a):

[...]

I tak trzeba było od razu:
http://www.msi-polska.pl/index.php?func=html&name=warranty_policy

Drugi numer jest numerem seryjnym.

Jacek

Data: 2009-06-25 17:57:47
Autor: OMSON
Nr seryjny płyty - który?
Jacek Kalinski ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

[...]

A oprócz tego MAC bardzo często wypisywany jest na nalepce od portu równoległego LPT (to nie jest reguła ale dość często się z tym spotykałem).

Pzdr, OMSON

Data: 2009-06-25 18:24:15
Autor: Big Jack
Nr seryjny płyty - który?
W wiadomości
*OMSON* napisał(-a):

A oprócz tego MAC bardzo często wypisywany jest na nalepce od portu
równoległego LPT (to nie jest reguła ale dość często się z tym
spotykałem).

Rzeczywiście, jest nalepka na LPT, ale nie pokojarzyłem tego z MAC. Pewnie dlatego, że nie korzystam z karty sieciowej.

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-06-25 18:25:32