Nr seryjny p³yty - który?

Data: 2009-06-25 16:37:10
Autor: Big Jack
Nr seryjny p³yty - który?
Podpowiedzcie mi który to jest nr seyjny p³yty g³ównej? Ten na naklejce na jej froncie, czy ten na naklejce na jej spodzie? P³yta MSI. TIA

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-06-25 14:53:47
Autor: Jacek Kalinski
Nr seryjny płyty - który?
W artykule <4a438b97@news.home.net.pl>, Big Jack napisa³(a):

Podpowiedzcie mi który to jest nr seyjny p³yty g³ównej? Ten na naklejce na jej froncie, czy ten na naklejce na jej spodzie? P³yta MSI. TIA

A mo¿e powiesz co to s± za numerki?
Wiesz, MSI produkowa³o p³yty g³ówne dobrych kilka lat temu jak i teraz
produkuje. Na ka¿dej mo¿e byæ w innym miejscu.

I zale¿y do czego to potrzebujesz.
Je¶li chcesz sprawdziæ, czy np: wróci do Ciebie ta sama p³yta z reklamacji,
to wystarczy np: spisaæ MAC adres karty sieciowej (wiem, ¿e mo¿na go zmieniæ, ale nie bêdzie siê to nikomu chcia³o robiæ).
Je¶li potrzebujesz np: znale¼æ aktualizacjê BIOSu, to czasami przydatne
informacje s± na ekranie POST (tu¿ po w³±czeniu komputera).

Jacek

Data: 2009-06-25 17:04:24
Autor: Big Jack
Nr seryjny p³yty - który?
W wiadomo¶ci
*Jacek Kalinski* napisa³(-a):

A mo¿e powiesz co to s± za numerki?
Wiesz, MSI produkowa³o p³yty g³ówne dobrych kilka lat temu jak i teraz
produkuje. Na ka¿dej mo¿e byæ w innym miejscu.

P³yta jest dosyæ stara, ponad 5 lat. Na froncie p³yty w prawym górnym rogu jest naklejka z kodem paskowym i nr w postaci XXXXXXXXXX. Natomiast na spodzie jest to naklejka równie¿ z kodem paskowym i oznaczeniem 865PE Neo2-LSXXXXXXXXXX, gdzie X to oczywi¶cie odpowiednie cyfry.

[...]

Spisaæ MAC nie da rady. P³yta jest padniêta i ma i¶æ do naprawy. Trzeba podaæ nr seryjny p³yty. A i ja chcia³bym wiedzieæ, czy wróci³a moja :)

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-06-25 15:29:06
Autor: Jacek Kalinski
Nr seryjny płyty - który?
W artykule <4a4391f9@news.home.net.pl>, Big Jack napisa³(a):

[...]

I tak trzeba by³o od razu:
http://www.msi-polska.pl/index.php?func=html&name=warranty_policy

Drugi numer jest numerem seryjnym.

Jacek

Data: 2009-06-25 17:57:47
Autor: OMSON
Nr seryjny p³yty - który?
Jacek Kalinski ...po g³êbszym namy¶le napisa³(a) jeno, ¿e:

[...]

A oprócz tego MAC bardzo czêsto wypisywany jest na nalepce od portu równoleg³ego LPT (to nie jest regu³a ale do¶æ czêsto siê z tym spotyka³em).

Pzdr, OMSON

Data: 2009-06-25 18:24:15
Autor: Big Jack
Nr seryjny p³yty - który?
W wiadomo¶ci
*OMSON* napisa³(-a):

A oprócz tego MAC bardzo czêsto wypisywany jest na nalepce od portu
równoleg³ego LPT (to nie jest regu³a ale do¶æ czêsto siê z tym
spotyka³em).

Rzeczywi¶cie, jest nalepka na LPT, ale nie pokojarzy³em tego z MAC. Pewnie dlatego, ¿e nie korzystam z karty sieciowej.

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-06-25 18:25:32
Autor: Big Jack
Nr seryjny p³yty - który?
W wiadomo¶ci
*Jacek Kalinski* napisa³(-a):

I tak trzeba by³o od razu:
http://www.msi-polska.pl/index.php?func=html&name=warranty_policy

Drugi numer jest numerem seryjnym.

Dziêki. Browar dla Ciebie  :)

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-06-25 16:44:09
Autor: Jacek
Nr seryjny p³yty - który?
Jezeli numer nie zaczyna sie od S/N, to bedzie problem z okresleniem...

Nr seryjny p³yty - który?