Nr tel. 146467409 - co to za debil?

Data: 2017-03-03 09:23:56
Autor: Piotrek
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym delikwentem
i wie kto to jest, czego chce i jak mógł wejść
w posiadanie mojego numeru telefonu? Od 1,5 godziny
ktoś wydzwania do mnie spod podanego w tytule tematu
numeru (do tej pory 4 razy). Po odebraniu połączenia
w słuchawce jest głucho, a po 5 sekundach debil się
rozłącza. Szybkie pytanie do Google'a dało taki rezultat:

https://www.nieznanynumer.pl/numer/146467409

Przy ostatnim połączeniu powiedziałem mu/jej, że
jeszcze jeden telefon do mnie i ma przej... .
Nie wiem czy wydzwania do mnie człowiek, czy jakiś
automat i mało mnie to interesuje. Interesuje mnie
za to jak przygłupowi zrobić skutecznie koło pióra
(ale w granicach prawa). Radzicie poczekać, aż
tych połączeń uzbiera się więcej, czy od razu
zgłaszać czubka do odpowiednich organów?
Na policji mnie nie oleją? Nie należę do pieniaczy, ale miałem kiedyś podobny problem (z osobą, którą akurat znałem) ciągnący się około 2 miesięcy
i od tego czasu jestem na tym tle trochę przewrażliwiony. Nie interesują mnie rozwiązania typu "zablokuj lub zmień numer" - dla mnie to maskowanie problemu, a nie
jego eliminacja. Dlaczego to ja miałbym ulegać jakiemuś
idiocie i pozwalać mu, żeby coś na mnie wymuszał? Problemem jest on, a nie ja - jeśli jest chory na łeb,
to niech go leczą i/lub izolują, a w każdym razie
pozbawią dostępu do telefonu.

Data: 2017-03-03 19:19:20
Autor: Big Jack
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
W wiadomości
*Piotrek* napisał(-a):

Nie interesują mnie rozwiązania typu "zablokuj lub
zmień numer" - dla mnie to maskowanie problemu, a nie
jego eliminacja.

Ale nie ma prostszego rozwiązania niż zablokowanie nr. Jeśli choćby i 100x trafi w próżnię, to zapał w końcu mu opadnie i da se dupie siana

Problemem jest on, a nie ja - jeśli jest chory na łeb,
to niech go leczą i/lub izolują, a w każdym razie
pozbawią dostępu do telefonu.

Nie chcesz zablokować nr i (z dużym prawdopodobienstwem) pozbyć się problemu to doprowadź do tego.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-03-03 20:54:46
Autor: Robert Tomasik
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
W dniu 03-03-17 o 18:23, Piotrek pisze:

Z danych w Internecie wynika, że to STREFA RELAKSU. Podobno jak chwilę
poczekasz, to ktoś się odezwie i będzie Cię próbował namówić na spotkane
promocyjne.

Data: 2017-03-04 13:23:57
Autor: Robert Tomasik

*Piotrek* napisał(-a):
Po odebraniu połączenia
w słuchawce jest głucho, a po 5 sekundach debil się
rozłącza.

Czytałem. Nie powiedziałem, że za każdym połączeniem. Z wpisów w necie
wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a potem
łaskawie się odzywają. Podobno dzwonią z różnych numerów - ostatnie dwie
cyfry się zmieniają.

Data: 2017-03-04 04:59:20
Autor: Piotrek
W dniu sobota, 4 marca 2017 13:24:03 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a potem
łaskawie się odzywają. Podobno dzwonią z różnych numerów - ostatnie dwie

Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego. Dziwna ta ich
metoda. Pierwsze 2 telefony: z mojej strony "halo",
z ich - absolutna cisza. Trzeci: cisza po obu stronach,
po czym się rozłączyli. Czwarty: mój wulgarny komentarz,
po którym piątego telefonu, jak na razie, nie było.
Wyglądało to tak, jakby za każdym razem spodziewali
się usłyszeć po drugiej stronie kogoś innego niż usłyszeli,
ewentualnie na głupawą zabawę w głuche telefony. Dość
często dzwonią do mnie osoby z różnych firm z różnymi propozycjami,
ale zawsze normalnie się przedstawiają i mówią o co chodzi.
Nigdy w takiej sytuacji nie byłem niegrzeczny, tym razem
nie wytrzymałem (ze względu na nienormalne zachowanie
dzwoniącego) i chyba poskutkowało.

Data: 2017-03-04 14:45:28
Autor: z
W dniu 2017-03-04 o 13:59, Piotrek pisze:
Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego.

Nie rozumiem tego.
Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
Te połączenia ich tak mało kosztują?

Data: 2017-03-04 18:56:09
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-03-04 o 14:45, z pisze:

Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego.

Nie rozumiem tego.
Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
Te połączenia ich tak mało kosztują?

Pracownik zarabia tysiąc dwieście, komputer go nadzoruje
i wybiera numery to jakoś muszą odreagować i przerwę
sobie zrobić. I ma w dupie ile to pracodawcę kosztuje.
Inna sprawa że pracodawca jako hurtownik pewnie zapłaci za
połączenie mniej niż my.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-04 19:33:39
Autor: m
W dniu 04.03.2017 o 18:56, RadoslawF pisze:
[...]

Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?

p. m.

Data: 2017-03-04 20:11:07
Autor: z
W dniu 2017-03-04 o 19:33, m pisze:
Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?

A cholera wie czy Ty piszesz serio :-)

Marketing i reklama przechodzą samych siebie :-)

Data: 2017-03-05 15:32:25
Autor: m
W dniu 04.03.2017 o 20:11, z pisze:
W dniu 2017-03-04 o 19:33, m pisze:
Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?

A cholera wie czy Ty piszesz serio :-)

Marketing i reklama przechodzą samych siebie :-)

No serio piszę. Mam prepaida z nielimitowaną liczbą połączeń w cenie za
cenę jakichś 30zł/mc. Da się chyba taniej. Przecież to teraz jest
standard, u każdego operatora jest taka oferta, w prepaidzie i
postpaidzie. Więc, za połączenia płacę tylko miesięczną stałą opłatę.

Jakbym miał sobie otworzyć biznes polegający na dzwonieniu do Bogu ducha
winnnych ludzi, to bym właśnie z takiej oferty skorzystał.

p. m.

Data: 2017-03-05 17:32:19
Autor: z
W dniu 2017-03-05 o 15:32, m pisze:
Jakbym miał sobie otworzyć biznes polegający na dzwonieniu do Bogu ducha
winnnych ludzi, to bym właśnie z takiej oferty skorzystał.

Nie chce mi się szukać w regulaminach ale na pewno operatorzy się zabezpieczyli przed "przemysłowym" wykorzystywaniem oferty konsumenckiej :-)

Data: 2017-03-05 22:03:59
Autor: J.F.
Dnia Sun, 5 Mar 2017 17:32:19 +0100, z napisał(a):
[...]

Ogolnie tak, ale czy stosuja ?

No i tu jak widac "stacjonarny" dzwoni.

J.

Data: 2017-03-05 17:05:29
Autor: J.F.
Dnia Sat, 4 Mar 2017 14:45:28 +0100, z napisał(a):
W dniu 2017-03-04 o 13:59, Piotrek pisze:
Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego.

Nie rozumiem tego.
Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
Te połączenia ich tak mało kosztują?

Tak. Telekomunikacja potaniala, juz nie ma minimum 30s za polaczenie.

J.

Data: 2017-03-05 09:09:45
Autor: Big Jack
*Robert Tomasik* napisał(-a):

Czytałem. Nie powiedziałem, że za każdym połączeniem. Z wpisów w necie
wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a
potem łaskawie się odzywają.

Powiedziałeś: "Podobno jak chwilę poczekasz, to ktoś się odezwie". Piotrek miał 4 głuche telefony. Do ilu radzisz mu czekać, aż ktoś po drugiej stronie raczy paszczę otworzyć?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-03-05 15:26:55
Autor: rg
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
Dzwoni jakiś automat spamowy, dopiero jak ktoś odbierze, to przełącza na
konsultanta. Najwyraźniej "konsultanci" wszyscy akurat zajęci, albo za wolno
podnoszą słuchawkę.

Data: 2017-03-05 17:03:25
Autor: J.F.
Dnia Fri, 3 Mar 2017 09:23:56 -0800 (PST), Piotrek napisał(a):
[...]

A powinno.
Myslisz, ze jak automatowi nagadasz, to sie przejmie ?

Niestety - typowe Call Center - komputer kreci numer i przelacza na
wolnego pracownika. Jak wolnego akurat nie ma, to masz glucho.

4 razy to troche malo.

J.

Data: 2017-03-14 12:14:40
Autor: ąćęłńóśźż
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
U mnie dopiero jak się zaczyna gadać, to automat zaczyna nadawać swoje.
Jak odbierzesz cichutko, to nie gada.
No i którą strategię obrać??

-- -- -
Myslisz, ze jak automatowi nagadasz, to sie przejmie?

Data: 2017-03-16 16:56:55
Autor: Robert Tomasik
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
W dniu 03-03-17 o 18:23, Piotrek pisze:
Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym delikwentem
i wie kto to jest, czego chce i jak mógł wejść
w posiadanie mojego numeru telefonu?

Do mnie dzwonili od dwóch dni, a przed chwilą się odezwali. To jakaś
strefa relaksu z Tarnowa. Robią w Nowym Sączu w Hotelu IBIS spotkanie 28
marca w sprawie jakiś masażerów. Wygrałem jako jeden z 30 z Nowego Sącza
odkurzacz (tu poczułem się wyjątkowo), tylko muszę im podać swoje dane
osobowe, bo nie wiedzą komu wysłać prezent.

Podobno oferta jest tak wyjątkowa, że bez pisemnego zaproszenia nie
wpuszczają,jak zaproponowałem, ze może jako ten jeden z 30 szczęśliwców
pójdę incognito i odbiorę. Może terrorystów się boją. Pani była
zdziwiona, jak jej powiedziałem, że już w Internecie o ich głupocie
piszą. Walczyła "jak lew" o dobre imię swojej firmy :-) W Sączu na
spotkaniu chyba niestety będzie tylko 29 wybrańców, bo szkoda mi czasu.

Data: 2017-03-17 11:22:51
Autor: Piotrek
W dniu czwartek, 16 marca 2017 16:57:55 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]

piszą. Walczyła "jak lew" o dobre imię swojej firmy :-) W Sączu na
spotkaniu chyba niestety będzie tylko 29 wybrańców, bo szkoda mi czasu.

Do mnie już więcej nie zadzwonili. Gdybym z góry wiedział,
że to jakaś firma mająca mi coś do zaoferowania, problemu by
nie było i nie usłyszeliby ode mnie żadnego przykrego słowa
(chyba że byliby wyjątkowo nachalni). Sęk w tym, że,
jak wspomniałem w jednym z wpisów, mam mocną alergię
na różnego rodzaju głuche telefony, szczególnie z nieznanych mi
numerów. Kilka lat temu miałem przeprawę z autentycznym świrem,
który przez mniej więcej 2 miesiące bombardował mnie dziesiątkami
sms-ów i telefonów. Gdyby nie wyjaśnienie sytuacji twarzą w twarz
(znam tego głupola) z użyciem nieparlamentarnego słownictwa
i na granicy rękoczynów, sprawa trwałaby pewnie o wiele dłużej.

Data: 2017-03-17 19:57:20
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02f5ba95-f434-4274-ab44-a6a635d0d8f8@googlegroups.com...
Do mnie już więcej nie zadzwonili. Gdybym z góry wiedział,
że to jakaś firma mająca mi coś do zaoferowania, problemu by
nie było i nie usłyszeliby ode mnie żadnego przykrego słowa
(chyba że byliby wyjątkowo nachalni).

Hihi, dzwoni ktos, umawiam sie, dzwonia dzien wczesniej z przypomnieniem .. mowie ze nie mam czasu.
"Ale jak to pan nie ma czasu, pan sie umowil, pan musi przyjsc".
Odkladam sluchawke .. dzwoni jeszcze raz
"prosze sie nie rozlaczac jak ja mowie".

Sęk w tym, że,
jak wspomniałem w jednym z wpisów, mam mocną alergię
na różnego rodzaju głuche telefony, szczególnie z nieznanych mi
numerów.

A teraz takich cala masa.
Czy cos zawodzi na laczach, czy "podniesli wydajnosc" - dzwoni i cisza.

Ale nie trzeba gluchego. Odbieram i slysze:
"Halo ... Halo ... Halo ... Chcialem zaprosic na ..."
Wszystko automat.
I ciekaw jestem - te 3 razy halo to zawsze, czy jakies rozpoznawanie czy rozmowca sie odezwal ...

J.

Data: 2017-03-18 00:19:45
Autor: Zbynek Ltd.
J.F. napisał(a) :

Ale nie trzeba gluchego. Odbieram i slysze:
"Halo ... Halo ... Halo ... Chcialem zaprosic na ..."
Wszystko automat.

To jest wykroczenie.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2017-03-18 06:34:40
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 00:19 Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl>  pisze:

J.F. napisał(a) :
 Ale nie trzeba gluchego. Odbieram i slysze:
"Halo ... Halo ... Halo ... Chcialem zaprosic na ..."
Wszystko automat.

To jest wykroczenie.

Uzasadnij :)

--
Trefniś

Data: 2017-03-17 12:18:27
Autor: Kris
[...]

Ja tam zawsze wysłucham co mają do powiedzenia, na końcu zawse pytają na jaki adres wysłać pisemne zaproszenie. Zdąża się mi dłuższą rozmowę przeprowdzić z takim marketerem jak akurat w w aucie jadę i czas mam, Jak mówi ze wygrałem wiertarke to pytam jaki model, jak długi kabel i czy regulacje obrotów ma. Jak raz "wygrałem" garnitur to z kwadrans ich męczyłem czy mi czerwone spodnie i zieloną marynarkę dadzą;)
Średnio raz na 3 tygodnie gdzieś mnie zapraszają więc o nękaniu mowy raczej nie ma

Z reguły podaje im imię i nazwisko burmistrza mojego miasta i adres UM
Już kilkanaście zaproszeń pewnie burmistrz dzięki mnie ma

Data: 2017-03-18 20:53:52
Autor: cef
W dniu 2017-03-17 o 20:18, Kris pisze:

Z reguły podaje im imię i nazwisko burmistrza mojego miasta i adres UM
Już kilkanaście zaproszeń pewnie burmistrz dzięki mnie ma

Może trzeba dane komendanta policji podawać
to coś z tym zrobią

Data: 2017-03-18 22:38:04
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 20:53 cef <cezfar@interia.pl> pisze:

[...]

MO skojarzy dane z twoim numerem telefonu, nie polecam.

--
Trefniś

Data: 2017-03-19 09:02:51
Autor: cef
W dniu 2017-03-18 o 22:38, Trefniś pisze:
[...]

Faktycznie to by było niezbyt mądre posunięcie.
Co zatem można by zaproponować, żeby było "wesoło i nieszkodliwie"?

Data: 2017-03-19 09:55:12
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 09:02 cef <cezfar@interia.pl> pisze:

[...]

Szczerze mówiąc, chyba podchodzicie od niewłaściwej strony.

Miałem okazję przyjrzeć się pracy jednej z wrocławskich (szczęśliwie już  nie istnieje) firm telemarketingowych. Sprzedawała powszechnie dostępne  produkty kilkunastokrotnie drożej niż w sklepie w detalu, za to z  odpowiednią "legendą". Miała _nawet_ podpisaną umowę z firmą pożyczkową!

Obaj jesteśmy z Wrocławia (albo przynajmniej masz jakieś tu interesy) więc  zaznaczę, że na korytarzach wisiały zdjęcia właścicieli z prezydentem  Dutkiewiczem, wystarczyły jakieś drobne datki :)

Ok. setki skomputeryzowanych stanowisk, ze dwieście dziewcząt (facetów  niewielu) pracujących na nielegalnej bazie danych telefonicznych.
Młode, niedoświadczone dziewczyny były przekonane, że są  współodpowiedzialne za łamanie prawa, tak informowali je szefowie -  "Jedziemy na jednym wózku".
Znałem sytuację niektórych dziewcząt i wierzcie mi, lepiej, że zarabiały w  ten a nie inny sposób! Dziewczęta mają teraz różne głupie pomysły na łatwy  pieniądz!

Widziałem popłakujące po kątach, bo zostały niemiło potraktowane przez  pracodawcę, a bardzo często potencjalnego klienta. Bardziej doświadczone  już nie reagowały tak uczuciowo.

Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o  wykreślenie nazwiska z bazy danych! Sam to stosuję od zawsze i prawie nie  narzekam na spam telefoniczny.

"Żyj i daj żyć innym" - macie do wyboru np. chamską odzywkę i chwilową z  tego radość, albo pozytywnie zaskoczonego telemarketera, który jest  skłonny stracić chwilę czasu, by miłego klienta wykreślić z bazy.

Zresztą to działa też w innych sytuacjach (urząd, sklep). Byle się nie  płaszczyć, a z humorem.

--
Trefniś

Data: 2017-03-19 13:02:08
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-03-19 o 09:55, Trefniś pisze:

[...]

Telemarketer nie ma uprawnień do wykreślenia kogokolwiek z bazy.
A jak się głupiej cipie dosadnie wytłumaczy że powinna znaleźć normalną
pracę to wcześniej czy później znajdzie.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-19 13:34:23
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 13:02 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Mo właśnie - telemarketerzy uwielbiają takich klientów z małym penisem i  dzwonią do nich znacznie częściej. Chętnie automatem, na głucho.

Zdradź panie miętki, o której firmie marketingowej mówiłem?
Skoro znasz uprawnienia telemarketerów w _każdej_ firmie marketingowej, to  pewnie mnie zaskoczysz tą wiedzą?

Jestem pewien, że pouczający takie "cipy" Radoslaw u siebie w firmie  kładzie uszy po sobie, taka z niego wagina...

--
Trefniś

Data: 2017-03-19 17:44:34
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-03-19 o 13:34, Trefniś pisze:

[...]

Jak rozumiem jesteś cipą która tak zarabia, stąd wiedza jakich
klientów uwielbiasz.

Zdradź panie miętki, o której firmie marketingowej mówiłem?

To pytanie zadaj jakiemuś miętkiemu.

Skoro znasz uprawnienia telemarketerów w _każdej_ firmie marketingowej,
to pewnie mnie zaskoczysz tą wiedzą?

Taką cipę jak ty zaskoczę, znam systemy z jakich korzystają.

Jestem pewien, że pouczający takie "cipy" Radoslaw u siebie w firmie
kładzie uszy po sobie, taka z niego wagina...

Wagina to jest kretyn który uważa że rozmówca jest popychadłem
jak on sam a nie właścicielem. Zrozumiałaś wagino ?

Pozdrawiam

Data: 2017-03-19 19:26:34
Autor: Kviat
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
W dniu 2017-03-19 o 13:34, Trefniś pisze:

Skoro znasz uprawnienia telemarketerów w _każdej_ firmie marketingowej,
to pewnie mnie zaskoczysz tą wiedzą?

Naiwni telemarketerzy to prehistoria.
Teraz każdy mówi, "że nie ma takich uprawnień do usuwania z bazy"
Bezczelnie kłamią w każdym aspekcie. Na tym polega ich "praca" i tak są szkoleni.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-03-19 19:37:31
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 19:26 Kviat <null> pisze:

[...]

Oczywiście tego nie wziąłem pod uwagę.
Propagowanie hasła "telemarketer nic nie może" to wyraźnie ten przypadek.
Ale Radosława pewnie łatwo poznać przez telefon.

A ja mimo wszystko zachęcam do odrobiny dystansu i humoru w sytuacjach  kontaktu czy z telemarketerem, czy z urzędnikiem...

--
Trefniś

Data: 2017-03-19 20:01:44
Autor: Kviat
W dniu 2017-03-19 o 19:37, Trefniś pisze:
A ja mimo wszystko zachęcam do odrobiny dystansu i humoru w sytuacjach
kontaktu czy z telemarketerem,

To jest zabawne do piątego telefonu z ofertą zakupu garnków.
Potem przestaje być zabawne.

czy z urzędnikiem...

Urzędnicy też wciskają garnki?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-03-19 22:25:48
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-03-19 o 20:01, Kviat pisze:

[...]

Podbudowuje swoje ego porównując swoją pracę do pracy urzędnika.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-19 22:50:19
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 22:25 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

A wystarczyło delikatnie zasugerować, żeby nie szafować określeniem "cipa"  w stosunku do _żadnej_ kobiety. Bo dziś to teleankieterka, a jutro ktoś z  waszej rodziny.
No ale to z dużym prawdopodobieństwem wynieśliście z domu.

EOD

--
Trefniś

Data: 2017-03-20 10:56:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-03-19 o 22:50, Trefniś pisze:

[...]

To dlaczego wyzywałeś mnie zamiast delikatnie zasugerować ?
Wrodzony debilizm pomnożony przez nieudacznictwo ?

No ale to z dużym prawdopodobieństwem wynieśliście z domu.

A ty z domu wyniosłeś chamstwo wobec rozmówcy i bardzo staranie
tego nie dostrzegasz. Ale inni do zauważą i przypomną, telemarketerze.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-20 21:50:05
Autor: Kviat
[...]

Dziwne rzeczy z domu wynosisz, ale każdy wynosi to co lubi...
U mnie z domu wynosi się, że się nie naciąga biednych ludzi na garnki po kilka tysięcy, więc szansa, że ktoś z mojej rodziny zostanie telemarketerką jest zerowa.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-03-20 22:40:38
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 21:50 Kviat <null> pisze:

[...]

Jaka męczydupa...

Rozpatrywałem _wyłącznie_ kompulsywną agresję, z czego jesteśmy niestety  znani i czego doświadczamy na każdym kroku.
Każdy ma prawo do takiego szacunku, jaki ma dla innych.

Pozwól, że z należnym ci szacunkiem poproszę jeszcze raz o niezawracanie  mi głowy!
Pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-03-21 16:59:32
Autor: Kviat
W dniu 2017-03-20 o 22:40, Trefniś pisze:
[...]

A czego nie zrozumiałeś?
Piszesz coś o wynoszeniu z domu chamstwa, a chamstwa w naciąganiu ludzi na garnki nie widzisz?

Rozpatrywałem _wyłącznie_ kompulsywną agresję, z czego jesteśmy niestety
znani i czego doświadczamy na każdym kroku.

Jaka męczydupa...
Wyłudzanie kasy przez telefon to zapewne przejaw kompulsywnej sympatii i miłości. Doświadczamy tego przy każdym telefonie od marketoida.

Każdy ma prawo do takiego szacunku, jaki ma dla innych.

Zgadzam się w 100%. Dlatego właśnie wciskający mi garnki telefoniczny marketoid dostaje ode mnie zjebki. Traktuję go z takim samym szacunkiem, jak on mnie.

Pozwól, że z należnym ci szacunkiem poproszę jeszcze raz o niezawracanie
mi głowy!

Nareszcie zrozumiałeś. Widzisz teraz jakie to irytujące, gdy prosisz telemarketera żeby nie zawracał ci głowy, a on ma na to, z całym szacunkiem, wylane.

Pozdrowienia od ani.

Dziękuję.
A kto to?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-03-21 17:10:52
Autor: Trefniś
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
W dniu .03.2017 o 16:59 Kviat <null> pisze:

Pozdrowienia od ani.

Dziękuję.
A kto to?

Sphincter ani, męczydupo.

--
Trefniś

Data: 2017-03-21 17:19:10
Autor: Kviat
W dniu 2017-03-21 o 17:10, Trefniś pisze:
W dniu .03.2017 o 16:59 Kviat <null> pisze:

Pozdrowienia od ani.

Dziękuję.
A kto to?

Sphincter ani, męczydupo.

Rozumiem. Trafiłem na kolejnego pokemona.
No ale to z dużym prawdopodobieństwem wyniosłeś z domu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-03-19 13:42:30
Autor: Robert Tomasik
W dniu 19-03-17 o 13:02, RadoslawF pisze:
[...]

To przyjdzie inna. Nikt tej pracy raczej jako docelowej nie traktuje.
Dziewczyna za biurkiem nie jest niczemu winna. Winny jest system, bo
karę powinien w solidnej wysokości dostawać zarządca po kilku skargach
klientów, że spamuje. Powiedzmy, najpierw pisemne ostrzeżenie od UOKiK z
wezwaniem do zaprzestania, żeby nie był zaskoczony. Potem - by było
sprawiedliwie - 1 zł za każdy wybrany numer (jak kilka razy jeden, to
klka złotych) i to płatne przez operatora telekomunikacyjnego,który moze
sobie to od abonenta ściągnąć. Wówczas i operatorzy telekomunikacyjni
byliby zainteresowani śledzeniem SPAM-u (bo przecież muszą widzieć co
się na łączach dzieje). Inaczej zaczną firmy na "słupy" rejestrować.

Data: 2017-03-19 13:46:40
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 13:42 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:

[...]

Ależ oczywiście!

Tyle, że niektórzy chcą się podbudować, a na UOKiK itd. są za krótcy...

--
Trefniś

Data: 2017-03-19 16:01:55
Autor: cef
[...]

Ja to traktuję jak pewnego rodzaju folklor i zawsze
jak zadzwoni ktoś i nie mam czasu, to spławiam jednym zdaniem a czasem
jak trafi na przerwę albo jak mam chwilę
to "porozmawiam" nawet. Chciałbym jakoś delikatnie dać prztyczka w nos i tyle.
A skreslenie z bazy, to może
zadziałać w banku czy w telefonach, bo w sprawie kołder, garnków,
kredytów, produktów prozdrowotnych, wczasów, nauki języków itp,
to nie zadziała, bo zbyt dużo tych spamerskich firm jest

Data: 2017-03-19 22:06:07
Autor: Robert Tomasik
W dniu 19-03-17 o 16:01, cef pisze:

zadziałać w banku czy w telefonach, bo w sprawie kołder, garnków,
kredytów, produktów prozdrowotnych, wczasów, nauki języków itp,
to nie zadziała, bo zbyt dużo tych spamerskich firm jest

Ci, którzy dzwonią na naziemne numery najprawdopodobniej faktycznie je
losują. Dlatego tak dzwonią, by wiedzieć do jakiego miasta. Dzwoniący na
telefony komórkowe mają dostęp do jakiejś bazy łączącej numer z miastem
- przeważnie. Bo zdarzały mi się telefony z Wrocławia w sprawie węgla i
ponieważ dostawa była gratis, to już niemal się złamałem - tylko pieca
na węgiel nie mam.

Moim zdanie w dobie powszechnego dostępu do netu te telefony, to jakiś
przeżytek. Jak coś potrzebuję, to sobie wygoogluję.

Data: 2017-03-19 19:14:50
Autor: Kviat
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
W dniu 2017-03-19 o 09:55, Trefniś pisze:

Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o
wykreślenie nazwiska z bazy danych!

Uwierz mi, nic nie zyskasz. Próbowałem tak robić i być miły. Woda na młyn i dodatkowa zachęta - bo miły... 5 minut później pięć następnych telefonów.

Sam to stosuję od zawsze i prawie
nie narzekam na spam telefoniczny.

Ja też już nie narzekam. Od razu lecę bluzgiem.
Efekt jest taki, że sobie w bazie danych odznaczają "chamski klient - nie dzwonić".
To dużo skuteczniejszy sposób.

"Żyj i daj żyć innym" - macie do wyboru np. chamską odzywkę i chwilową z
tego radość,

Raczej święty spokój.

albo pozytywnie zaskoczonego telemarketera, który jest
skłonny stracić chwilę czasu, by miłego klienta wykreślić z bazy.

Może mam go jeszcze ładnie przeprosić, że mnie spamuje telefonami?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-03-19 19:43:43
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 19:14 Kviat <null> pisze:

W dniu 2017-03-19 o 09:55, Trefniś pisze:

"Żyj i daj żyć innym" - macie do wyboru np. chamską odzywkę i chwilową z
tego radość,

Raczej święty spokój.

Stanowczo mam was za kolesi z małym penisem i to już nie ulegnie zmianie.

--
Trefniś

Data: 2017-03-19 20:08:57
Autor: Kviat
W dniu 2017-03-19 o 19:43, Trefniś pisze:
[...]

Stanowczo mam cię za telemarketera. Współczuję pracy, a z takim podejściem to już nie ulegnie zmianie.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-03-21 15:31:55
Autor: Wojciech Bancer
On 2017-03-19, Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:

[...]

Zatem wierzcie mi, _znacznie_ więcej zyskacie zwyczajnie miło prosząc o  wykreślenie nazwiska z bazy danych! Sam to stosuję od zawsze i prawie nie  narzekam na spam telefoniczny.

Ja zazwyczaj albo googluję szybko numer dzwoniący (czy marketingowy).
Jak jest oznaczany w bazach jako marketingowy, to blokuję i tyle.
Jak nie, to po prostu oddzwaniam. Jeśli to marketing, to chwilkę grzecznie pogadam, wyrażę brak zainteresowania i też blokuję. :)

Póki co skuteczne o tyle, że marketing się dodzwoni może raz na miesiąc.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-03-21 16:48:11
Autor: Robert Tomasik
[...]

Marketing sam w sobie nie jest zły,pod warunkiem, że sensowny. Jak
dzwoni do mnie "panienka" i mówi,że mnie wylosowała, to z góry wiadomo,
że to będzie bez sensu.

Data: 2017-03-21 19:26:39
Autor: Wojciech Bancer
On 2017-03-21, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

Oczywiście że nie jest zły. Sam jestem zapisany do kilku list, z których sobie
wyłapuję co potrzebuję, okazje itp. (chociażby qpony.pl). Ale ten telefoniczny
jest po prostu najbardziej inwazyjny i wkurzający. Na kilkaset razy, chyba tylko raz się zdarzyło, że faktycznie potrzebowałem to co mi próbowali sprzedać. A i tak samodzielnie wyszukałem sobie lepszą ofertę.

Po co wciskać coś na siłę?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-03-21 19:51:34
Autor: Robert Tomasik
Nr tel. 146467409 - co to za debil?

Po co wciskać coś na siłę?

Dobry towar ie potrzebuje kretyńskiej reklamy.

Data: 2017-03-21 12:46:36
Autor: Kris
W dniu wtorek, 21 marca 2017 19:52:07 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> Po co wciskać coś na siłę?
> Dobry towar ie potrzebuje kretyńskiej reklamy.

Nie w tych czasach

Data: 2017-03-21 20:54:27
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 20:46 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

W dniu wtorek, 21 marca 2017 19:52:07 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik  napisał:

> Po co wciskać coś na siłę?

Dobry towar ie potrzebuje kretyńskiej reklamy.

Nie w tych czasach

Niekoniecznie...
Ten mechanizm jest doskonale znany i wykorzystywany (pewnie skutecznie) w  branży.

Nazywa się buzz marketing (marketing szeptany, albo plotki).

Reklamiarze świetnie zdają sobie sprawę, że niektórzy są odporni na  agresywną reklamę i takich delikwentów poddają buzz marketingowi :)

Od dawna powtarzano sobie np. "lekarstwo X doskonałe, moja ciotka  wyleczyła nim prostatę!".

--
Trefniś

Data: 2017-03-21 20:37:40
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 19:51 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:

Po co wciskać coś na siłę?

Dobry towar ie potrzebuje kretyńskiej reklamy.

Producenci wierzą, że towar bez reklamy nie istnieje :)

Tyle, że reklamy w TV sprawiają wrażenie dzieł przygotowanych na konkurs  "czyja reklama najbardziej idiotyczna".
Do rzadkości należą zwyczajnie inteligentne, to wręcz towar deficytowy.

Nawet reklamy Żabki w tej sytuacji stają się miłym przerywnikiem :)

Ciekawostka polega na tym, że badania skuteczności reklam są "wykonywane"  (czyli wyniki wyssane z palca) przez samą branżę, zawsze im wychodzi  wielki wpływ na sprzedaż. Nikt nie podcina gałęzi...

Ciekawym zjawiskiem są też modne ostatnio reklamy "społeczne".
Niby że nieważny produkt, ważne przesłanie.
Przykładem reklama "czy ty mnie podrywasz?", propagująca niby umiejętność  rozmawiania.

Ciekawe byłyby _niezależne_ badania, jak reklama urągająca klientowi  wpływa na sprzedaż.
Albo jak na sprzedaż wpływa częstotliwość emisji konkretnej reklamy.

Niektóre wywołują wręcz odruch wymiotny, zwłaszcza te pojawiające się  dwukrotnie w jednym cyklu.

--
Trefniś

Data: 2017-03-19 01:29:12
Autor: Animka
W dniu 2017-03-18 o 20:53, cef pisze:
[...]

Komendant po numerze telefonu (Twoim, bo pewnie w razie czego mu podadzą) może Cię "zapuszkować".

--
animka

Data: 2017-03-19 13:37:19
Autor: Robert Tomasik
W dniu 19-03-17 o 01:29, Animka pisze:
[...]

Czemu? Wiesz ile głupich zaproszeń dziennie przychodzi? Przez dłuższy
czas najprawdopodobniej nikt by się nie zorientował w problemie i
zaproszenia by do niszczarki trafiały.

Data: 2017-03-19 15:26:32
Autor: Animka
[...]

Może też tak być.