Nr tel. 146467409 - co to za debil?

Data: 2017-03-03 20:54:46
Autor: Robert Tomasik
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
W dniu 03-03-17 o 18:23, Piotrek pisze:

Z danych w Internecie wynika, że to STREFA RELAKSU. Podobno jak chwilę
poczekasz, to ktoś się odezwie i będzie Cię próbował namówić na spotkane
promocyjne.

Data: 2017-03-04 08:05:40
Autor: Big Jack
Nr tel. 146467409 - co to za debil?
W wiadomości
*Robert Tomasik* napisał(-a):

Z danych w Internecie wynika, że to STREFA RELAKSU. Podobno jak chwilę
poczekasz, to ktoś się odezwie i będzie Cię próbował namówić na
spotkane promocyjne.

Czytałeś?

W wiadomości
*Piotrek* napisał(-a):

Po odebraniu połączenia
w słuchawce jest głucho, a po 5 sekundach debil się
rozłącza.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2017-03-04 13:23:57
Autor: Robert Tomasik

*Piotrek* napisał(-a):
Po odebraniu połączenia
w słuchawce jest głucho, a po 5 sekundach debil się
rozłącza.

Czytałem. Nie powiedziałem, że za każdym połączeniem. Z wpisów w necie
wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a potem
łaskawie się odzywają. Podobno dzwonią z różnych numerów - ostatnie dwie
cyfry się zmieniają.

Data: 2017-03-04 04:59:20
Autor: Piotrek
W dniu sobota, 4 marca 2017 13:24:03 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a potem
łaskawie się odzywają. Podobno dzwonią z różnych numerów - ostatnie dwie

Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego. Dziwna ta ich
metoda. Pierwsze 2 telefony: z mojej strony "halo",
z ich - absolutna cisza. Trzeci: cisza po obu stronach,
po czym się rozłączyli. Czwarty: mój wulgarny komentarz,
po którym piątego telefonu, jak na razie, nie było.
Wyglądało to tak, jakby za każdym razem spodziewali
się usłyszeć po drugiej stronie kogoś innego niż usłyszeli,
ewentualnie na głupawą zabawę w głuche telefony. Dość
często dzwonią do mnie osoby z różnych firm z różnymi propozycjami,
ale zawsze normalnie się przedstawiają i mówią o co chodzi.
Nigdy w takiej sytuacji nie byłem niegrzeczny, tym razem
nie wytrzymałem (ze względu na nienormalne zachowanie
dzwoniącego) i chyba poskutkowało.

Data: 2017-03-04 14:45:28
Autor: z
W dniu 2017-03-04 o 13:59, Piotrek pisze:
Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego.

Nie rozumiem tego.
Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
Te połączenia ich tak mało kosztują?

Data: 2017-03-04 18:56:09
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-03-04 o 14:45, z pisze:

Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego.

Nie rozumiem tego.
Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
Te połączenia ich tak mało kosztują?

Pracownik zarabia tysiąc dwieście, komputer go nadzoruje
i wybiera numery to jakoś muszą odreagować i przerwę
sobie zrobić. I ma w dupie ile to pracodawcę kosztuje.
Inna sprawa że pracodawca jako hurtownik pewnie zapłaci za
połączenie mniej niż my.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-04 19:33:39
Autor: m
W dniu 04.03.2017 o 18:56, RadoslawF pisze:
[...]

Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?

p. m.

Data: 2017-03-04 20:11:07
Autor: z
W dniu 2017-03-04 o 19:33, m pisze:
Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?

A cholera wie czy Ty piszesz serio :-)

Marketing i reklama przechodzą samych siebie :-)

Data: 2017-03-05 15:32:25
Autor: m
W dniu 04.03.2017 o 20:11, z pisze:
W dniu 2017-03-04 o 19:33, m pisze:
Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?

A cholera wie czy Ty piszesz serio :-)

Marketing i reklama przechodzą samych siebie :-)

No serio piszę. Mam prepaida z nielimitowaną liczbą połączeń w cenie za
cenę jakichś 30zł/mc. Da się chyba taniej. Przecież to teraz jest
standard, u każdego operatora jest taka oferta, w prepaidzie i
postpaidzie. Więc, za połączenia płacę tylko miesięczną stałą opłatę.

Jakbym miał sobie otworzyć biznes polegający na dzwonieniu do Bogu ducha
winnnych ludzi, to bym właśnie z takiej oferty skorzystał.

p. m.

Data: 2017-03-05 17:32:19
Autor: z
W dniu 2017-03-05 o 15:32, m pisze:
Jakbym miał sobie otworzyć biznes polegający na dzwonieniu do Bogu ducha
winnnych ludzi, to bym właśnie z takiej oferty skorzystał.

Nie chce mi się szukać w regulaminach ale na pewno operatorzy się zabezpieczyli przed "przemysłowym" wykorzystywaniem oferty konsumenckiej :-)

Data: 2017-03-05 22:03:59
Autor: J.F.
Dnia Sun, 5 Mar 2017 17:32:19 +0100, z napisał(a):
[...]

Ogolnie tak, ale czy stosuja ?

No i tu jak widac "stacjonarny" dzwoni.

J.

Data: 2017-03-05 17:05:29
Autor: J.F.
Dnia Sat, 4 Mar 2017 14:45:28 +0100, z napisał(a):
W dniu 2017-03-04 o 13:59, Piotrek pisze:
Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego.

Nie rozumiem tego.
Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
Te połączenia ich tak mało kosztują?

Tak. Telekomunikacja potaniala, juz nie ma minimum 30s za polaczenie.

J.

Data: 2017-03-05 09:09:45
Autor: Big Jack
*Robert Tomasik* napisał(-a):

Czytałem. Nie powiedziałem, że za każdym połączeniem. Z wpisów w necie
wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a
potem łaskawie się odzywają.

Powiedziałeś: "Podobno jak chwilę poczekasz, to ktoś się odezwie". Piotrek miał 4 głuche telefony. Do ilu radzisz mu czekać, aż ktoś po drugiej stronie raczy paszczę otworzyć?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Nr tel. 146467409 - co to za debil?