Nr wewnętrzny

Data: 2016-08-02 10:56:57
Autor: Sebastian Biały
Nr wewnętrzny
On 2016-08-02 10:52, Trybun wrote:
Jak wy sobie radzicie z wyborem tzw numeru wewnętrznego na swoich
smartfonach. Dzisiaj próbuje się dodzwonić do BOK Cyfry-, wystukuje nr a
tam - "jeżeli chcesz tego to wybierz 1, jeżeli tamtego to wybierz 2 itd.
Jak ja mam wybrać numer skoro nie można niczym wywołać klawiatury w
momencie gdy nawiązane jest połączenie?

Ja sobie radzę klikając w ikonkę która pokazuje klawiaturę. Niektóre maja blokadę klawiatury wtedy coś tam sie z boku wciska i można dopiero pukać.

Data: 2016-08-02 11:14:40
Autor: Trybun
Nr wewnętrzny
On 2016-08-02 10:52, Trybun wrote:
[...]

Przyjrzałem się dobrze i faktycznie jest taka ikonka od klawiatury i w moim sprzęcie.. Dzięki za naprowadzenie.

Nr wewnętrzny