Nsr 125/50?

Data: 2011-07-05 20:08:06
Autor: Piotr Klimek
Nsr 125/50?
Dnia (Tue, 5 Jul 2011 14:06:23 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za adrian563
wyklawiaturowal co nastepuje:

siema wszystkim. poszukuje motocykla jakiegoś 125/50 w rozsądnej cenie. przeglądająć aukcje trafiłem na honde NSR 125/50. Czy warto to kupić? Link do aukcji:http://allegro.pl/honda-nsr-125-full-stunt-jedyna-taka-sprawdz-i1696016465.html

Podepne sie pod watek. Czy myslicie ze taka NSR to jest dobry sprzet na
tor dla doroslego faceta o normalnych wymiarach (185cm/85kg). Zastanawiam
sie luzno nad motocyklem z przeznaczeniem tylko na tor, bo SV ma za duzo
mocy jak dla takiego leszcza jak ja i chodzi mi po glowie wlasnie NSR,
albo jakies 600. Chcialbym cos sportowego co nie bedzie mnie przerastac
moca na torze tak jak to robi SV i na czym moglbym sie podszkolic.

Za NSR przemawia koszt zakupu/utrzymania ale nie wiem czy po litrze jazda
na niej bedzie sprawiac frajde. Wiem, ze 125 to dobry poczatek i wiele sie
na niej mozna nauczyc ale nie chce zarabiac w przyszlosci na chleb w wyscigach tylko czerpac z tego radoche za jakies w miare rozsadne pieniadze. Jak myslicie?

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-07-06 03:25:08
Autor: Tytus
Nsr 125/50?
Siemka

*** Piotr Klimek
Czy myslicie ze taka NSR to jest dobry sprzet na
 tor dla doroslego faceta o normalnych wymiarach (185cm/85kg).

To jest moto na tor dla 14-15 letniego dziecka, dorosly ew moze sie
tym troche pokrecic sie po takim gokardowym poletku jak Lublin (jak
lubi wajchlowac biegami)

***SV ma za duzo mocy jak dla takiego leszcza jak ja i chodzi mi po
glowie wlasnie NSR,
 albo jakies 600.

Po to pan bozia wymyslila manetke gazu - jak nie umiesz to nie
odkrecaj. I trenuj
A 600 rzedowe to maja tyle mocy co SV wiec nie widze sensu.

Data: 2011-07-06 10:38:27
Autor: Piotr Klimek
Nsr 125/50?
Dnia (Wed, 6 Jul 2011 03:25:08 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Tytus
[...]

Tak mi sie wlasnie wydawalo, ale w sumie Szkopek 10 lat temu jezdzil w NSR
Cup i pewnie mu sie podobalo :) Nie moge nigdzie znalezc jakie oni tam
czasy krecili.

[...]

Nie chodzi o to, ze nie umiem sie powstrzymac przed odkrecaniem. Tylko o
to, ze jak wsiadam na 600 kolegi to jezdzi mi sie przyjemniej. Mniej
nerwowo, mniej szarpania i brak strachu przed highside. Jak juz napisalem
nie nastawiam sie na wyniki tylko na relaks i czerpanie przyjemnosci.

A 600 rzedowe to maja tyle mocy co SV wiec nie widze sensu.

Ale przebieg mocy i momentu maja jednak troche inny niz w litrowym V i
latwiej jest tym jechac spokojnie.

Data: 2011-07-06 03:41:35
Autor: Tytus
Nsr 125/50?
Siemka

*** Piotr Klimek
Ale przebieg mocy i momentu maja jednak troche inny niz w litrowym V i
latwiej jest tym jechac spokojnie.

To po co kupiles V-ke???
Nikt nie mowil ze bedzie latwo...

Data: 2011-07-06 11:00:56
Autor: Piotr Klimek
Nsr 125/50?
Dnia (Wed, 6 Jul 2011 03:41:35 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Tytus
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ale przebieg mocy i momentu maja jednak troche inny niz w litrowym V i
latwiej jest tym jechac spokojnie.

To po co kupiles V-ke???
Nikt nie mowil ze bedzie latwo...

Nie kupowalem jej z mysla o torze. Na ulicy jest spoko i radze sobie z
jej ogarnieciem.

Data: 2011-07-06 14:18:16
Autor: Kopyt
Nsr 125/50?
Czesc!

Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał

[...]

Ostatnio rozmawialem ze "swoim" lakiernikiem, ktory jakis czas temu zlozyl
sobie Kawe ZXR400 wlasnie z mysla o torze w Poznaniu. Mowil, ze pare razy
tam na niej byl. Czasy krecil na niej calkiem w porzo. Moze to jest dobry
trop. Troche gratow do tego sprzeta wala sie na allegro. Moj znajomy skladal
swoja z czesci z calej Polski -- dal rade.

Pawel

SVSZ i SC33'98

Data: 2011-07-06 11:20:40
Autor: Piotr Klimek
Nsr 125/50?
Dnia (Wed, 6 Jul 2011 14:18:16 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
[...]

Mysle, ze taka maszyna na tor powinna byc jak najmniej wydumana, zeby w
razie czego nie bylo problemu z akcesoriami i czesciami. Poza tym ZXR400 wazy
prawie tyle co 600 wiec traci sie porecznosc, ktora daje np NSR.