Nubire II kombi - dlaczego nie?

Data: 2011-10-10 16:55:55
Autor: J.F
Nubire II kombi - dlaczego nie?
Użytkownik "venioo"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:j6v0ic$6gi$1@news.onet.pl...
Zaczalem sie zastanawiac na Daewoo Nubira II z LPG.
Ktos uzytkowal? Jakies typowe mankamenty? Uwagi? Bo z plusow, to podobno tanie czesci i prosta budowa. No i cena ;)
Moze mnie ktos rzeczowo zachecic/zniechecic do tego samochodu?

Klime ma ?

Ja uzytkowalem I, 2.0.

Zdarzaly sie usterki typu "dzis mnie glowa boli, nie zapale, wezwij kochany lawete", ale mam nadzieje ze po tylu latach to juz mechanicy wiedza co trzeba wymienic (cewka immobilizera ?).

Auto glosne, silnik pali jak smok - na pewno nie bralbym bez sprawdzenia ile to naprawde pali gazu na setke :-)

J.

Data: 2011-10-10 17:50:45
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-10-10 16:55, J.F pisze:

[...]

2ka kombi 2,0 jako służbowa na trasie potrafiła spalić około 14 benzyny na 100km - autko sprawne technicznie ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-10 18:46:08
Autor: venioo
Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
[...]

No niby ma, nawet podobno sprawna i nabita :)

[...]

Costam w II chyba poprawili (mam nadzieje).

Auto glosne, silnik pali jak smok - na pewno nie bralbym bez sprawdzenia
ile to naprawde pali gazu na setke :-)

Tylko jak to sprawdzic? Zalac gazu do pelna, przejechac setke i znowu zalac? :P Albo mnie albo sprzedajacemu ta opcja sie nie bedzie opłacała ;)

A taki 1.6 106KM? Pewnie 9 w trasie i 10,5-11 w miescie.

Tak jak juz kiedys pisalem - na cuda w tym segmencie i za te pieniadze nie licze :)

--
venioo
gg:198909

Data: 2011-10-10 19:33:46
Autor: Axel

"venioo" <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> wrote in message news:j6v7gr$ve3$1news.onet.pl...
[...]

Moja zona jezdzi Nubira I 1.6 kombi (ja nia jezdzilem przez pierwsze 3 lata) i biorac pod uwage calosc - jestesmy z niej zadowoleni.

A taki 1.6 106KM? Pewnie 9 w trasie i 10,5-11 w miescie.

Jadac 80km/h spalilem w trasie 300 km srednio 6,5l/100km (umowilem sie na konkretna godzine i wyjechalem za wczesnie :-), ale zwykle palila mi 8-9 w trasie i 12-13 po miescie (ale ja mam ciezka noge i krotkie trasy po miescie)

Tak jak juz kiedys pisalem - na cuda w tym segmencie i za te pieniadze nie licze :)

Napisze Ci tak - z Nubiry przesiadlem sie do Vectry B i nie bylem wcale zadowolony. Teraz czasem przesiadam sie do Nubiry z Vectry C i tu juz szczesliwy nie jestem ;-)
Ale Nubira zawiodla tylko kilka razy (raz rozrusznik, 2x pompa wodna i 2x uszczelka pod glowica), pozostale to normalne zuzycie czesci. Auto pojemne jak na ta wielkosc - przewiozlem nia duza lodowke (180cm) w opakowaniu przy prawie zamknietej klapie.

--
Axel

Data: 2011-10-10 22:37:28
Autor: venioo
Nubire II kombi - dlaczego nie?
Dziekuje bardzo za rzeczowa odpowiedz :) O taka mi chodzilo

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-10-10 21:45:47
Autor: J.F.
Nubire II kombi - dlaczego nie?
Dnia Mon, 10 Oct 2011 18:46:08 +0200, venioo napisa³(a):
[...]

Tak jest.

Albo mnie albo sprzedajacemu ta opcja sie nie bedzie op³aca³a ;)

Pomysl ile stracisz jesli nie sprawdzisz :-)

Tak jak juz kiedys pisalem - na cuda w tym segmencie i za te pieniadze nie licze :)

Ale ten silnik palil zdrowo ponad miare.

J.

Nubire II kombi - dlaczego nie?