Nubire II kombi - dlaczego nie?

Data: 2011-10-10 20:31:40
Autor: Heinzkalter
Nubire II kombi - dlaczego nie?

"venioo" <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> wrote in message news:j6v0ic$6gi$1news.onet.pl...
Niedawno pytalem tu o wieksze kombi. Omege jednak odpuszcze, DEKRA chyba sie nie myli, bo kilka osob majacych Omegi potwierdzilo, ze bezawaryjne to one nie sa... Volvo jednak mnie odrzuca stylistyka wnetrza.
Zaczalem sie zastanawiac na Daewoo Nubira II z LPG.
Ktos uzytkowal? Jakies typowe mankamenty? Uwagi? Bo z plusow, to podobno tanie czesci i prosta budowa. No i cena ;)
Moze mnie ktos rzeczowo zachecic/zniechecic do tego samochodu?
-- venioo
gg:198909

Zasadnicza wada - ekologiczna podłoga i progi. Gniją juz na prospekcie w salonie.

hk

Data: 2011-10-10 21:21:08
Autor: Axel

"Heinzkalter" <visioxxxxxxxxxxxx@gmail.com> wrote in message news:j6vdmb$291$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie mow tak glosno, bo jeszcze Nubira mojej zony uslyszy i zacznie gnic. Bo jak na razie po 12 latach (z czego wiekszosc pod chmurka) tylko klapa tylna i to ostatnimi czasy... w porownaniu z Fiatami - niezniszczalna blacha. Rozne opinie slyszalem o Nubirach, ale nigdy, ze blacha gnije.

--
Axel

Nubire II kombi - dlaczego nie?