Nuda, panie, nuda...

Data: 2010-12-05 14:38:45
Autor: vaga
Nuda, panie, nuda...
Wieje nuda, odkad sramdajwer sam sie pogonil. A i koliny tez nie
widac ;-)

Brak zapalu do komentowania wypadku z Marsa Alam, choc sa tzw. twarde
fakty. Najbardziej uwiklani, tj. bazy 3will z Marsa Alam oraz
romulusdive z Polski, nabrali, nomen omen, wody w usta.

Przesadnej ekstytacji nie wzbudzaja tez przypadki atakow rekinow w
Sharmie, choc dzis kolejny rekin znowu pozarl turystke, tym razem z
Niemiec.

Pozdrawiam przedswiatecznie

vaga

Data: 2010-12-06 17:54:06
Autor: WiesiekUMPC
Nuda, panie, nuda...

[...]

Jestem ciekaw czy spadly ceny ofert hotelowych do Sharm i okolic.
Wiesiek

Data: 2010-12-06 17:42:34
Autor: jacekplacek
Nuda, panie, nuda...
WiesiekUMPC <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Sharmie, choc dzis kolejny rekin znowu pozarl turystke, tym razem z
> Niemiec.

Jestem ciekaw czy spadly ceny ofert hotelowych do Sharm i okolic.
Wiesiek

A mnie ciekawi, dlaczego te rekiny zaatakowały... Ekspertów od rekinów pewnie nie ma na świecie zbyt wielu. A my mamy niepowtarzalną okazję, bo jeden z nich jest uczestnikiem tego forum. Niestety, przez zbyt wolne łącze nie miałem okazji zobaczyć wypowiedzi kurzątkowskiego w tv, ale może uszczknie nam tu swojej wiedzy. Tym bardziej, że zdaje się, że pewne fakty nie były jeszcze znane, kiedy udzielał swego wywiadu i obecne konkluzje moga być zdecydowanie celniejsze.

Data: 2010-12-06 12:09:18
Autor: pnk
Nuda, panie, nuda...
On 6 Gru, 18:42, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
WiesiekUMPC <wlopataNOS...@poczta.onet.pl> napisa (a):

> Jestem ciekaw czy spadly ceny ofert hotelowych do Sharm i okolic.
> Wiesiek

A mnie ciekawi, dlaczego te rekiny zaatakowa y... Ekspert w od rekin w pewnie
nie ma na wiecie zbyt wielu. A my mamy niepowtarzaln okazj , bo jeden z
nich jest uczestnikiem tego forum. Niestety, przez zbyt wolne cze nie
mia em okazji zobaczy wypowiedzi kurz tkowskiego w tv, ale mo e uszczknie
nam tu swojej wiedzy. Tym bardziej, e zdaje si , e pewne fakty nie by y
jeszcze znane, kiedy udziela swego wywiadu i obecne konkluzje moga by
zdecydowanie celniejsze.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

 Wierzysz teorię spiskową, OK ,- ale nazwiska piszemy: wielką literą
(nawet przy braku szacunku). Jakoś nie zauważyłem, aby Jacek
Kurzątkowski napisał coś w tym wątku. Ohujałeś ?, może odbił ci
narzeczoną ,- to byloby zrozumiałe.

pnk

Data: 2010-12-06 20:14:02
Autor: jacekplacek
Nuda, panie, nuda...
pnk <pnowinow@wp.pl> napisał(a):
> [...]
> nam tu swojej wiedzy. Tym bardziej, e zdaje si , e pewne fakty nie by y
> jeszcze znane, kiedy udziela swego wywiadu i obecne konkluzje moga by

 Wierzysz teori=EA spiskow=B1, OK ,- ale nazwiska piszemy: wielk=B1 liter=
=B1
(nawet przy braku szacunku). Jako=B6 nie zauwa=BFy=B3em, aby Jacek
Kurz=B1tkowski napisa=B3 co=B6 w tym w=B1tku. Ohuja=B3e=B6 ?, mo=BFe odbi=
=B3 ci
narzeczon=B1 ,- to byloby zrozumia=B3e.

Wybierające mnie narzeczone mają dobry gust, więc nie mógł mi takowej odbić. A mój brak szacunku do jacka nie jest równoznaczny z podważaniem jego wiedzy i umiejętności.

Data: 2010-12-07 03:01:13
Autor: pnk
Nuda, panie, nuda...
On 6 Gru, 21:14, " jacekplacek" <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
pnk <pnowi...@wp.pl> napisa (a):

> [...]
> Kurz=B1tkowski napisa=B3 co=B6 w tym w=B1tku. Ohuja=B3e=B6 ?, mo=BFe odbi> > =B3 ci

Wybieraj ce mnie narzeczone maj dobry gust, wi c nie m g mi takowej odbi ..
A m j brak szacunku do jacka nie jest r wnoznaczny z podwa aniem jego wiedzy
i umiej tno ci.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Trochę żartowałem.  Może napisz na pnowinow@wp.pl.

pnk

Data: 2010-12-07 16:51:46
Autor: jacekplacek
Nuda, panie, nuda...
pnk <pnowinow@wp.pl> napisał(a):
> [...]
..
> A m j brak szacunku do jacka nie jest r wnoznaczny z podwa aniem jego wie=

Troch=EA =BFartowa=B3em.  Mo=BFe napisz na pnowinow@wp.pl.

A co tu priv pisać? Po prostu w innym wątku jacek podał, że tv zaprosiła go do wypowiedzi jako eksperta od rekinów. Ponieważ sporo jeździ uważam, ze są spore szanse że zna się na tym całkiem nieźle. Dodatkowo nazwa jego firmy "Crazy Shark" też wskazuje na fascynacje tymi stworzeniami, więc mógłby coś ciekawego i merytorycznego nam tu przekazać. No, chyba, że robi to tylko za kasę - co też jest oczywiste, bo nie każdy jest filantropem - to musimy obejść się smakiem :( A to czy goscia lubie czy nie, szanuję czy nie, nie ma tu nic do rzeczy, bo nie mieszam wiedzy merytorycznej ani z wyglądem goscia, ani tym czy pierdzi w towarzystwie, czy tylko pobekuje ostentacyjnie.

--

Nuda, panie, nuda...