Nudno bez pisiorow, co nie ?

Data: 2011-11-11 21:38:55
Autor: pluton
Nudno bez pisiorow, co nie ?
Ale te pisiory maja mocne glowy: tyle czasu opijac zwyciestwo.

Mogli by juz wrocic, bo troche nudno. Nikt glupot nie pisze,
nie ma kogo w dupsko kopnac, nikt jezykiem milosci nie przemowi.

Nullification

Data: 2011-11-11 21:55:18
Autor: Leprechaun
Nudno bez pisiorow, co nie ?

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9k195$h8d$1inews.gazeta.pl...
Ale te pisiory maja mocne glowy: tyle czasu opijac zwyciestwo.

Mogli by juz wrocic, bo troche nudno. Nikt glupot nie pisze,
nie ma kogo w dupsko kopnac, nikt jezykiem milosci nie przemowi.

Nieśmiało pojawił się kacapski donosiciel - obserwator. Będzie kogo walić po pęcinach!

BomBel

Data: 2011-11-12 06:27:26
Autor: stevep
Nudno bez pisiorow, co nie ?
Dnia 11-11-2011 o 21:38:55 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Ale te pisiory maja mocne glowy: tyle czasu opijac zwyciestwo.

Mogli by juz wrocic, bo troche nudno. Nikt glupot nie pisze,
nie ma kogo w dupsko kopnac, nikt jezykiem milosci nie przemowi.

To nie wystarczają ci obsrywator, u2 i inne tego typu debile?

--
stevep

Data: 2011-11-12 10:00:15
Autor:
Nudno bez pisiorow, co nie ?
On Sat, 12 Nov 2011 06:27:26 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

> nie ma kogo w dupsko kopnac, nikt jezykiem milosci nie przemowi.

To nie wystarczają ci obsrywator, u2 i inne tego typu debile?

 troche mnie nie bylo, co z typkiem podpisujacym sie hans? ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 10:00:15
Autor:
Nudno bez pisiorow, co nie ?
On Fri, 11 Nov 2011 21:38:55 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Ale te pisiory maja mocne glowy: tyle czasu opijac zwyciestwo.

Mogli by juz wrocic, bo troche nudno. Nikt glupot nie pisze,
nie ma kogo w dupsko kopnac, nikt jezykiem milosci nie przemowi.

 zauwazylem,ze pojawil sie ten bialoruski prowokator podpisujacy sie
 obserwator. na razie jezyk ma oszczedny. wylizal sie po klesce
 wybiorczej i znow bedzie ujadac. to kwestia czasu. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 11:31:55
Autor: desmond
Nudno bez pisiorow, co nie ?
Dnia 11-11-2011 o 20:38:55 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Ale te pisiory maja mocne glowy: tyle czasu opijac zwyciestwo.

Mogli by juz wrocic, bo troche nudno. Nikt glupot nie pisze,
nie ma kogo w dupsko kopnac, nikt jezykiem milosci nie przemowi.

  Do 22:00 jeszcze daleko.

Nudno bez pisiorow, co nie ?