Nuggets - Jazz

Data: 2010-04-26 01:51:34
Autor: Leszczur
Nuggets - Jazz
On 26 Kwi, 10:07, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Meczy jest tak duzo, czasu neistety malo. Padlo na ta serie, przyznam
ze nie widzialem ani jednego meczu tej serii. Wiec pytanie do
ogladajacych, dlaczego Jazz maja az taka przewage. Na podstawie
boxscoru widac ze Melo ciagnie Nuggets, z kolei zawodza podszkowi.
Jazz tak dobrze kryja Nene ze ten nic nie gra.
Deron(najlepszy pg w lidze?) dominuje nad Billupsem?, bo caly czas
pamietam jak to ten drugi rok temu zniszczyl Chrisa Paula.

Ja niestety widziałem tylko prawie cały drugi mecz i kawałek
trzeciego.
Wygląda na to, że Boozer złapał dobry rytm (Deron również) i jest nie
do zatrzymania przez 3/4 meczu. Nuggets zawalają trzecie kwarty i w
czwartych próbują robic comeback, tylko, ze na samym Melo daleko nie
zajadą (Wesley i Matthews dwoją się i troja w obronie).
Co więcej wydaje mi się dziwne, że Nuggs tak mało grają do środka na
Nene.
Facet grał po 40 minut w G3 i G4 oddając tylko 3-4 rzuty? I to w
chwili gdy Jazz mają na środku Fesenkę i Koufosa? Czyli nie do konca
AllStarów.
Dantley nie widzi że to musi sie skonczyc w najgorszym razie dużą
liczbą osobistych Nene?
No to ponizsza statystyka pokazuje co sie dzieje:
Nene - 39 mpg - 27 FGA - FG=63%; Smith - 27 mpg - 44 FGA - FG=34%
Faktycznie - lepiej zeby JR napierniczał z obwodu.

Pozdro

L'e-szczur

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-26 02:28:02
Autor: Leszczur
Nuggets - Jazz
On 26 Kwi, 10:51, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Nuggets zawalają trzecie kwarty i w
czwartych próbują robic comeback, tylko, ze na samym Melo daleko nie
zajadą (Wesley i Matthews dwoją się i troja w obronie).

LOL. A mi jeden, jedyny Wesley Matthews dwoi się i troi w oczach :-D
Ale to tylko oddaje stopień jego zaangażowania w obronie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-26 23:04:22
Autor: s
Nuggets - Jazz
Leszczur pisze:
(...)(Wesley i Matthews dwoją się i troja w obronie).

O tak.
Ci dwaj to nawet zazwyczaj jednoczesnie!
A mowia, ze dwoch na jednego to banda lysego...;-)

Pozdr
Slawek

Nuggets - Jazz