Nuggets - Lakers

Data: 2009-05-18 04:57:29
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
C/PF

Gasol - Bynum - Odom vs Nene - K-mart - Andersen

Bynum jest zawieszony gdzies w niebycie, Jax stara sie podniesc jego
samoocene jak sie tylko da, ale chlopak wydaje sie obecnie bardziej
niewierzacy we wlasne mozliwosci niz Oden:) Moze dla kogos ten ostatni
mecz to znak ze w tej serii bedzie grac znacznie lepiej niz
dotychczasz, to sie nie stanie, Bynum w tej chwili jest najgorszym
graczem z calej tej szostki.
Zgadzam sie z L'e ze kluczem do wygrania tej rywalizacji bedzie Odom.
Ale troche inaczej widze jego role niz L'e, uwazam ze mimo wszystko to
Ariza bedzie przez wieksza czesc czasu pilnowal Melo chociaz Odom
bylby ciekawym rozwiazaniem i chetnie bym to zobaczyl. Ihmo Odom
bedzie najwazniejszym podkoszowym graczem Lakers w tej rywalizji bo
jest najtwardszym graczem LA pod koszem. A to ten czynnik bedzie
decdujacy w tej walce. To jest czynnik ktorego nie gwarantuje Gasol.
Sadze ze Nene i Andersen dadza Gasolowi ostrow do wiwatu a ten bedzie
tak samo przerazony jak rok temu kiedy musial stawac na przeciwko
Perkinsa.
Jesli mialby wskazac przewage ktorejs z druzyn na tych pozycjach to
postawilbym na remis z minimalnym wskazaniem na Nuggets.

Sf

Melo - Ariza

Melo nie bedzie mial latwego zycia, moze go kryc Ariza, Odom i Kobe
kazdy na rozny sposob i kazdy na swoj sposob skuteczny. W moim
mniemaniu Melo jest obecnie ofenyswnie 2 najlepszym sf'em ligi i
prawie niesposob go zatrzymac. Fizycznie Melo ma takze przewage nad
Ariza co daje Nuggets dodatkowy atut w tej fizycznej serii. Jestem
pewny ze taki mocny styl gry zobaczymy u Nuggets.

Sg

Kobe - Jones, Smith

Danthay skutecznie meczyl Paula, meczyl Kidda, w tej serii bedzie
meczyl Kobego. Te 20 minut ostrego nacisku na Kobe na pewno przyniesie
skutek wszak Kobe ma 7 meczowa serie w nogach. Co do jr smitha to jego
uwazam za klucz do wygrania rywalizacji z Lakers ( poza zdominowaniem
ich fizycznoscia). Jesli w jego glowie nie zrodzi sie mysl "pokaze
kobemu ze jestem lepszy" tylko bedzie robil to co robi od ASG to wynik
tej serii bedzie dla wielu zaskakujacy

Pg

Billups - Fisher i reszta

Jedyny atut Fishera to jego sila fizyczna. Wiadomo ze Billups lubi
wykorzystywac swoja fizycznosc, tutaj bedzie musial z niej chyba
zrezygnowac. Nie powinno to jednak byc dla niego problemem, po tym jak
przeszkolil Paula gra z Fisherem czy innym ziutkiem powinna byc dla
niego spacerkiem.

Podsumowanie:
Nie wierze ze Gasol wyzwoli z siebie potwora, on go po prostu w sobie
nie ma. To bedzie jego najslabsza seria w calych PO i Kobe mimo
heroicznych wyczynow nie zaprowadzi Lakersow do finałow. Moj typ 2-4
dla Nuggets!

pzdr

Data: 2009-05-18 05:12:39
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 13:57, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

Dajcie mi 20 centymetrow przewagi nad czlowiekiem ktory mnie kryje, a
tez zbiore 3/4 pilek. A wiecie, ze odrywam dupsko od podloza tylko
jesli absolutnie musze.

 Ihmo Odom bedzie najwazniejszym podkoszowym graczem Lakers w tej rywalizji bo
jest najtwardszym graczem LA pod koszem.

I to zdanie jest IMHO przerazajace dla fanow Lakers. Czy to nie Odom
mial tendencje do znikania na cale mecze, oraz czynil to tym chetniej
im o wyzsza stawke szla gra?

[...]

Chodzi Ci o playoffs, tak? ;-)

Sg

Kobe - Jones, Smith

Jesli w jego glowie nie zrodzi sie mysl "pokaze kobemu ze jestem lepszy" tylko bedzie robil to co robi od ASG to
wynik tej serii bedzie dla wielu zaskakujacy

No jasne - zawsze rezerwowy dajacy 20 punktow w 20 minut jest milym
dodatkiem.
Poza tym Lakers powinni probowac wyprowadzic Nuggets z rownowagi.
Smith, Melo, K-Mart, Birdman - ich da sie sprowokowac. Niektorych
nawet dosc latwo.

[...]

Nie znasz sie. :-)
To moze byc bardzo dobra seria Kobe jezeli z jakiegos wzgledu okaze
sie, ze Jones nie moze go zatrzymac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 05:18:03
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
> [...]

> kazdy na rozny sposob i kazdy na swoj sposob skuteczny. W moim
> mniemaniu Melo jest obecnie ofenyswnie 2 najlepszym sf'em ligi i

Nie smialbym twierdzic ze Twoj keeper jest gorszy od Melo:P

To moze byc bardzo dobra seria Kobe jezeli z jakiegos wzgledu okaze
sie, ze Jones nie moze go zatrzymac.

A znasz kogos kto moze go zatrzymac?:)

pzdr

Data: 2009-05-18 05:46:20
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 14:18, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Chodzi Ci o playoffs, tak? ;-)

Nie smialbym twierdzic ze Twoj keeper jest gorszy od Melo:P

I Twoje szczescie! Granger jest tak dobry, ze zasponsorowalem mu
strone na b-r.com ;-)
Poza tym ofensywne WS Melo wynosi 2.4 a dla Grangera 5.9 i jest to
drugi wynik w lidze - po 13.3 Bronka (Wildsteina)

> To moze byc bardzo dobra seria Kobe jezeli z jakiegos wzgledu okaze
> sie, ze Jones nie moze go zatrzymac.

A znasz kogos kto moze go zatrzymac?:)

Osobiscie? Nie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 05:51:27
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers

> A znasz kogos kto moze go zatrzymac?:)

Osobiscie?

nie

pzdr

Data: 2009-05-18 05:55:50
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 14:51, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Osobiscie?

nie

A to jest taki jeden. Lejbron mu mowia czy jakos tak.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 06:37:57
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 14:55, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> nie

A to jest taki jeden. Lejbron mu mowia czy jakos tak.

Rzeczywiscie w tym sezonie wychodzi mu to wysmienicie!

pzdr

Data: 2009-05-18 06:45:50
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 15:37, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A to jest taki jeden. Lejbron mu mowia czy jakos tak.

Rzeczywiscie w tym sezonie wychodzi mu to wysmienicie!

Czekaj - piszemy o mozliwosciach, a nie tegorocznych dokonaniach! LBJ
jest elitarnym obronca i zwykle kryje najlepszego zawodnika
ofensywnego przeciwnikow. Stad wniosek, ze jezeli ktokolwiek to
wlasnie on.
A patrzac na tegoroczne gamelogi moznaby powiedziec ze mistrzem w
kryciu Kobe jest.....Vince Carter. Kobo trafial ponizej 30%(!!!) FGA w
meczach przeciwko NJN.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 05:52:22
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
Poza tym ofensywne WS Melo wynosi 2.4 a dla Grangera 5.9 i jest to
drugi wynik w lidze - po 13.3 Bronka (Wildsteina)

Nie chce sie spierac ale piszac obecnie mam na mysli obecnie a nie to
co bylo w regular season:)

pzdr

Data: 2009-05-18 06:48:03
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 14:52, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> drugi wynik w lidze - po 13.3 Bronka (Wildsteina)

Nie chce sie spierac ale piszac obecnie mam na mysli obecnie a nie to

Ale MVP Nuggets i tak jest Billups. Obecnie i w regular season :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 15:01:58
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Eee, tam. Gupoty godocie.
Granger to bedzie miec fart, jak sie do top 15 SFow zalapie...

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-18 06:48:40
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 15:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Eee, tam. Gupoty godocie.
Granger to bedzie miec fart, jak sie do top 15 SFow zalapie...

Ale bedzie przed Artestem czy po nim? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 13:56:57
Autor: promyczek0
Nuggets - Lakers

[...]

Odważna i interesująca prognoza. I kto wie, czy się nie sprawdzi.
Lakersi wymęczyli serię z Houston. Zresztą w serii z Utah, też nie
grali jak z nut.

Choć może być właśnie dokładnie odwrotnie. Po ciężkiej serii przyjdzie
odświeżenie, a na Denver zastój. Przed zeszłorocznym finałem Lakers-
Boston też wydawało się, że Lakers powinni wygrać 4:1. A już np.. po
serii z Atlantą zaledwie 4:3 trudno było wierzyć w jakieś odrodzenie
Celtics. A jednak.

Myślę, że kluczowy w tej serii może być pierwszy mecz. Za dwa dni
będziemy mądrzejsi. Ale też po cichu stawiam na Denver. Zwłaszcza, że
byłby to wygodniejszy rywal dla Cavs w finale Ligi.

Data: 2009-05-19 08:35:15
Autor: s
Nuggets - Lakers
Eee, tam. Gupoty godocie.
Granger to bedzie miec fart, jak sie do top 15 SFow zalapie...

Ale bedzie przed Artestem czy po nim? ;-)

Noo, raczej po.
Teraz nie ma Granger przy sobie O'Neala, wiec musi uczyc sie gry bez mocnego centra :-(

Data: 2009-05-18 23:59:09
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 08:35, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale bedzie przed Artestem czy po nim? ;-)

Noo, raczej po.
Teraz nie ma Granger przy sobie O'Neala, wiec musi uczyc sie gry bez
mocnego centra :-(

Ale ma Troya. A to PF ze ho, ho! Moze nawet lepszy niz O'Neal. ;-)
A odnosnie Grangera, to TJ okazal sie bustem i dlatego chlopak mogl
sie rozwijac :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 09:03:47
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Noo, i nie zapomnij o Dunlu.

Nie, nie moge tego ciagnac dluzej :-)
Ale nie krepuj sie na przyszlosc, lubie czytac Twoje zaslony dymne!

Data: 2009-05-19 00:14:43
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 09:03, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Noo, i nie zapomnij o Dunlu.

Nie, nie moge tego ciagnac dluzej :-)
Ale nie krepuj sie na przyszlosc, lubie czytac Twoje zaslony dymne!

Ale co Ty opowiadasz. Cala rozprawka o Grangerze zaczela sie od tego
ze stwierdzilem iz Josh Howard jest poza Top15 na swojej pozycji (BTW
wedlug monstera na koniec sezonu byl 23 SF'em ligi - ho, ho, ho
wielkie zaskoczenie) i ze Granger byl niedaleko poza Top10 i podalem
po temu powody.
Problem w tym, ze zaden z tych powodow nawet nie zaiskrzyl, wiec
zwyczajnie sie mylilem (dopuszczalne 5% przypadkow) i przyznalem to
kupujac Dannego za pol mojego skladu (w tym Rona ktorego
klasyfikowalem przed sezonem wyzej).
Jak juz robie zaslony dymne to sa one nieco subtelniejszem i cale
szczescie ze jeszcze ich nie rozpracowaliscie :)
 A i powiem Ci jedno - jesli kiedys w koncu wpadne na idealny system
oceny talentow w NBA to przestane grac w fb, bo zabawa straci sens.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 09:22:15
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Granger to byl niedaleko ale Top 10 overall (albo i sie lapal, nie pamietam dokladnie). I to juz wowczas.

Problem w tym, ze zaden z tych powodow nawet nie zaiskrzyl, wiec
zwyczajnie sie mylilem (dopuszczalne 5% przypadkow)

Ale jaja!

[...]

Ojojoj, bum cyk cyk, naprawde dobrze zaczyna sie ten dzien :D

 A i powiem Ci jedno - jesli kiedys w koncu wpadne na idealny system
oceny talentow w NBA to przestane grac w fb, bo zabawa straci sens.

Eee, tam. O drugie miejsce czasem tez mozna powalczyc :-)
Nie poddawaj sie!

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-19 00:51:57
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 09:22, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> po temu powody.

Granger to byl niedaleko ale Top 10 overall (albo i sie lapal, nie

Byl pod koniec Top20 wedlug monstera. Takoz i wedlug FSPI. A ja
powaznie myslalem, ze TJ mu zaszkodzi. Pomijajac juz wzajemne
dogryzanie i wytykanie blednej oceny roli w druzynie - Ford nie jest
zawodnikiem szczegolnie poprawiajacym efektywnosc partnerow na boisku.
Bardzo duzo gra indywidualnie, a to nie sprzyja rozwojowi talentow
ofensywnych strzelcow obwodowych (o ile ich rola jest wieksza niz
takiego Kapono). A tu nie tylko TJ sie zbustowal ale i faktycznie
Dunleavy nie wrocil. W takich warunkach Granger mial Usg w okolicach
30% czyli scisla czolowka ligi. Nie powiesz mi chyba, ze tego wlasnie
sie spodziewales?

> [...]
> szczescie ze jeszcze ich nie rozpracowaliscie :)

Ojojoj, bum cyk cyk, naprawde dobrze zaczyna sie ten dzien :D

No widzisz! Ale chyba powinienem sie cieszyc, ze mi nie wierzysz :D

> [...]
> oceny talentow w NBA to przestane grac w fb, bo zabawa straci sens.

Eee, tam. O drugie miejsce czasem tez mozna powalczyc :-)

Poki co nie zanosi sie, zebym w najblizszym czasie mial przejsc na fb-
emeryture. Wyniki jeszcze mi na to nie pozwalaja :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 10:02:05
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Spodziewalem sie przynajmniej podobnej produkcji.
A moze i ciut lepszej, skoro r'n'g w Indianapolis ma sie dobrze, ba, wrecz rozkwita.
I nie zadne dogryzanie, ot, przypomnialo mi sie, to i zyczliwie nawiazuje (jak to ja), poniekad z zazdroscia ;-(

No widzisz! Ale chyba powinienem sie cieszyc, ze mi nie wierzysz :D

Zdecydowanie. Ale pamietaj! Ja wiem, ze Ty wiesz, ze ja wiem, ze Ty wiesz!

[...]

Sugerujesz, ze ja powinienem? NFW!

Data: 2009-05-19 01:17:02
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 10:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Spodziewalem sie przynajmniej podobnej produkcji.
A moze i ciut lepszej, skoro r'n'g w Indianapolis ma sie dobrze, ba,

Swietnie. Tylko, ze TJ'owi blizej do Marba niz Nasha. Co wiecej to
chyba styl TJ'a przesadzil jego los i to, ze stracil miejsce w S5.

I nie zadne dogryzanie, ot, przypomnialo mi sie, to i zyczliwie
nawiazuje (jak to ja), poniekad z zazdroscia ;-(

Taaaa - Mroz i brak dogryzania, oraz zyczliwa zazdrosc we wtorek rano.
No prawie uwierzylem. ;-)

> Poki co nie zanosi sie, zebym w najblizszym czasie mial przejsc na fb-
> emeryture. Wyniki jeszcze mi na to nie pozwalaja :-)

Sugerujesz, ze ja powinienem? NFW! ;-P

Nieeeee. Po pierwsze Twoj system nie jest idealny. A po drugie
zdecydowanie wieksza przyjemnosc sprawiloby mi zawalczenie o wygrana
gdy bedziesz w lidze. Tak wiec nigdzie nie idz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 10:30:17
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Wiesz, nie samymi idiotami stoi NBA.
Trudno oczekiwac, by TJ mogl na dluzsza mete szkodzic teamowi i g2guyowi   bez szkody dla siebie samego.

[...]

A co ma do tego wtorek rano??

Poki co nie zanosi sie, zebym w najblizszym czasie mial przejsc na fb-
emeryture. Wyniki jeszcze mi na to nie pozwalaja :-)
Sugerujesz, ze ja powinienem? NFW! ;-P

Nieeeee. Po pierwsze Twoj system nie jest idealny.

A skad wiesz?
Bedziesz mogl to stwierdzic, gdy w koncu zaczne go sluchac :D

A po drugie
zdecydowanie wieksza przyjemnosc sprawiloby mi zawalczenie o wygrana
gdy bedziesz w lidze. Tak wiec nigdzie nie idz.

Jezeli mi sprzedasz Grangera, to sie zastanowie, howgh :-|

Data: 2009-05-19 02:44:03
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 10:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Swietnie. Tylko, ze TJ'owi blizej do Marba niz Nasha. Co wiecej to
> chyba styl TJ'a przesadzil jego los i to, ze stracil miejsce w S5.

Wiesz, nie samymi idiotami stoi NBA.

Taaa. Podobno idiotow nie jest zbyt wielu na swiecie, ale sa tak
sprytnie rozmieszczeni, ze wpada sie na nich caly czas. ;-)

Trudno oczekiwac, by TJ mogl na dluzsza mete szkodzic teamowi i g2guyowi
  bez szkody dla siebie samego.

Bez TJ'a w S5 Pacers mieli bilans chyba 16-8 czy 16-9. Niezle jak na
klub wygrywajacy 44% gier w sezonie.

> Taaaa - Mroz i brak dogryzania, oraz zyczliwa zazdrosc we wtorek rano.
> No prawie uwierzylem. ;-)

A co ma do tego wtorek rano??

Nie mam pojecia, ale wole dac bookmarka, zeby w przyszlosci moc
poszukac jakiejs prawidlowosci ;-)

> Nieeeee. Po pierwsze Twoj system nie jest idealny.

A skad wiesz? Bedziesz mogl to stwierdzic, gdy w koncu zaczne go sluchac :D

Tak teraz tylko mowisz. Ale w sumie moze nie sluchaj go dalej i olej
Garcie.

> A po drugie zdecydowanie wieksza przyjemnosc sprawiloby mi zawalczenie o wygrana
> gdy bedziesz w lidze. Tak wiec nigdzie nie idz.

Jezeli mi sprzedasz Grangera, to sie zastanowie, howgh :-|

A prosze bardzo. Za godziwa cene sprzedam kazdego zawodnika. Ty
powinienes o tym wiedziec najlepiej :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 21:45:40
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nieeeee. Po pierwsze Twoj system nie jest idealny. A skad wiesz?

Bo taki nie istnieje ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-19 22:29:33
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie smialbym twierdzic ze Twoj keeper jest gorszy od Melo:P

I Twoje szczescie! Granger jest tak dobry, ze zasponsorowalem mu
strone na b-r.com ;-)

Ty to masz fantazje ;-) No i ta inwestycja liczy sie do salary cap w przyszlym sezonie! ;-)

Swoja droga, Granger dostal MIPa, a nie Harris. Jakos ten news przeszedl
bez echa na grupie, a w sumie jest lekkim zaskoczeniem.

P.S. Co to za szalony adres mailowy?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-19 22:37:01
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 22:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> I Twoje szczescie! Granger jest tak dobry, ze zasponsorowalem mu
> strone na b-r.com ;-)

Ty to masz fantazje ;-)

Wrecz niepohamowana ;-)

No i ta inwestycja liczy sie do salary cap w przyszlym sezonie! ;-)

Spoko - Danny jest tani jak barszcz. W sumie dlatego wykupilem jego a
nie Drexlera ;-)

Swoja droga, Granger dostal MIPa, a nie Harris. Jakos ten news przeszedl
bez echa na grupie, a w sumie jest lekkim zaskoczeniem.

Wybor byl zgodny z moim typem, a ja nie lubie ludzi w oczy kluć, tym,
ze mam racje ;-D

P.S. Co to za szalony adres mailowy?

Jaki szalony? Po prostu odzwierciedla uczucia ;-)
A jeszcze wczoraj przeczytalem ze w lipcu Granger bedzie prowadzil
oboz koszykarski doslownie 20 kilometrow od mojego domu. No i
oczywiscie usilnie namawiam moja corke zeby wziela w nim udzial mimo,
ze nie przepada za koszykowka :-)
Kurcze sam bym wzial w tym udzial gdybym chociaz w najmniejszym
stopniu przypominal dzieciaka z przedzialu 6-15 lat :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-20 01:58:48
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
Kurcze sam bym wzial w tym udzial gdybym chociaz w najmniejszym
stopniu przypominal dzieciaka z przedzialu 6-15 lat :-)

Ale przypomiasz Joe Derose, moze kiedys wydrukujesz pare spotkan:)

pzdr

Data: 2009-05-21 00:19:46
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers
> [...]

> bez echa na grupie, a w sumie jest lekkim zaskoczeniem.

Wybor byl zgodny z moim typem, a ja nie lubie ludzi w oczy kluć, tym,

ROTFL, tym bardziej, ze typowales Duranta ;-)

A "Baby Shaq" nie przejdzie? ;-)
 --
pzdr
wiLQ