Nuggets - Lakers

Data: 2009-05-18 05:12:39
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 13:57, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
C/PF

Gasol - Bynum - Odom vs Nene - K-mart - Andersen

Bynum jest zawieszony gdzies w niebycie, Jax stara sie podniesc jego
samoocene jak sie tylko da, ale chlopak wydaje sie obecnie bardziej
niewierzacy we wlasne mozliwosci niz Oden:) Moze dla kogos ten ostatni
mecz to znak ze w tej serii bedzie grac znacznie lepiej niz
dotychczasz, to sie nie stanie, Bynum w tej chwili jest najgorszym
graczem z calej tej szostki.

Dajcie mi 20 centymetrow przewagi nad czlowiekiem ktory mnie kryje, a
tez zbiore 3/4 pilek. A wiecie, ze odrywam dupsko od podloza tylko
jesli absolutnie musze.

 Ihmo Odom bedzie najwazniejszym podkoszowym graczem Lakers w tej rywalizji bo
jest najtwardszym graczem LA pod koszem.

I to zdanie jest IMHO przerazajace dla fanow Lakers. Czy to nie Odom
mial tendencje do znikania na cale mecze, oraz czynil to tym chetniej
im o wyzsza stawke szla gra?

Sf

Melo - Ariza

Melo nie bedzie mial latwego zycia, moze go kryc Ariza, Odom i Kobe
kazdy na rozny sposob i kazdy na swoj sposob skuteczny. W moim
mniemaniu Melo jest obecnie ofenyswnie 2 najlepszym sf'em ligi i
prawie niesposob go zatrzymac.

Chodzi Ci o playoffs, tak? ;-)

Sg

Kobe - Jones, Smith

Jesli w jego glowie nie zrodzi sie mysl "pokaze kobemu ze jestem lepszy" tylko bedzie robil to co robi od ASG to
wynik tej serii bedzie dla wielu zaskakujacy

No jasne - zawsze rezerwowy dajacy 20 punktow w 20 minut jest milym
dodatkiem.
Poza tym Lakers powinni probowac wyprowadzic Nuggets z rownowagi.
Smith, Melo, K-Mart, Birdman - ich da sie sprowokowac. Niektorych
nawet dosc latwo.

Podsumowanie:
Nie wierze ze Gasol wyzwoli z siebie potwora, on go po prostu w sobie
nie ma. To bedzie jego najslabsza seria w calych PO i Kobe mimo
heroicznych wyczynow nie zaprowadzi Lakersow do finałow. Moj typ 2-4
dla Nuggets!

Nie znasz sie. :-)
To moze byc bardzo dobra seria Kobe jezeli z jakiegos wzgledu okaze
sie, ze Jones nie moze go zatrzymac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 05:18:03
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
> [...]

> kazdy na rozny sposob i kazdy na swoj sposob skuteczny. W moim
> mniemaniu Melo jest obecnie ofenyswnie 2 najlepszym sf'em ligi i

Nie smialbym twierdzic ze Twoj keeper jest gorszy od Melo:P

To moze byc bardzo dobra seria Kobe jezeli z jakiegos wzgledu okaze
sie, ze Jones nie moze go zatrzymac.

A znasz kogos kto moze go zatrzymac?:)

pzdr

Data: 2009-05-18 05:46:20
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 14:18, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Chodzi Ci o playoffs, tak? ;-)

Nie smialbym twierdzic ze Twoj keeper jest gorszy od Melo:P

I Twoje szczescie! Granger jest tak dobry, ze zasponsorowalem mu
strone na b-r.com ;-)
Poza tym ofensywne WS Melo wynosi 2.4 a dla Grangera 5.9 i jest to
drugi wynik w lidze - po 13.3 Bronka (Wildsteina)

> To moze byc bardzo dobra seria Kobe jezeli z jakiegos wzgledu okaze
> sie, ze Jones nie moze go zatrzymac.

A znasz kogos kto moze go zatrzymac?:)

Osobiscie? Nie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 05:51:27
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers

> A znasz kogos kto moze go zatrzymac?:)

Osobiscie?

nie

pzdr

Data: 2009-05-18 05:55:50
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 14:51, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Osobiscie?

nie

A to jest taki jeden. Lejbron mu mowia czy jakos tak.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 06:37:57
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 14:55, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> nie

A to jest taki jeden. Lejbron mu mowia czy jakos tak.

Rzeczywiscie w tym sezonie wychodzi mu to wysmienicie!

pzdr

Data: 2009-05-18 06:45:50
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 15:37, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A to jest taki jeden. Lejbron mu mowia czy jakos tak.

Rzeczywiscie w tym sezonie wychodzi mu to wysmienicie!

Czekaj - piszemy o mozliwosciach, a nie tegorocznych dokonaniach! LBJ
jest elitarnym obronca i zwykle kryje najlepszego zawodnika
ofensywnego przeciwnikow. Stad wniosek, ze jezeli ktokolwiek to
wlasnie on.
A patrzac na tegoroczne gamelogi moznaby powiedziec ze mistrzem w
kryciu Kobe jest.....Vince Carter. Kobo trafial ponizej 30%(!!!) FGA w
meczach przeciwko NJN.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 05:52:22
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
Poza tym ofensywne WS Melo wynosi 2.4 a dla Grangera 5.9 i jest to
drugi wynik w lidze - po 13.3 Bronka (Wildsteina)

Nie chce sie spierac ale piszac obecnie mam na mysli obecnie a nie to
co bylo w regular season:)

pzdr

Data: 2009-05-18 06:48:03
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 14:52, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> drugi wynik w lidze - po 13.3 Bronka (Wildsteina)

Nie chce sie spierac ale piszac obecnie mam na mysli obecnie a nie to

Ale MVP Nuggets i tak jest Billups. Obecnie i w regular season :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 15:01:58
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Eee, tam. Gupoty godocie.
Granger to bedzie miec fart, jak sie do top 15 SFow zalapie...

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-18 06:48:40
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 18 Maj, 15:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Eee, tam. Gupoty godocie.
Granger to bedzie miec fart, jak sie do top 15 SFow zalapie...

Ale bedzie przed Artestem czy po nim? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 13:56:57
Autor: promyczek0
Nuggets - Lakers

[...]

Odważna i interesująca prognoza. I kto wie, czy się nie sprawdzi.
Lakersi wymęczyli serię z Houston. Zresztą w serii z Utah, też nie
grali jak z nut.

Choć może być właśnie dokładnie odwrotnie. Po ciężkiej serii przyjdzie
odświeżenie, a na Denver zastój. Przed zeszłorocznym finałem Lakers-
Boston też wydawało się, że Lakers powinni wygrać 4:1. A już np.. po
serii z Atlantą zaledwie 4:3 trudno było wierzyć w jakieś odrodzenie
Celtics. A jednak.

Myślę, że kluczowy w tej serii może być pierwszy mecz. Za dwa dni
będziemy mądrzejsi. Ale też po cichu stawiam na Denver. Zwłaszcza, że
byłby to wygodniejszy rywal dla Cavs w finale Ligi.

Data: 2009-05-19 08:35:15
Autor: s
Nuggets - Lakers
Eee, tam. Gupoty godocie.
Granger to bedzie miec fart, jak sie do top 15 SFow zalapie...

Ale bedzie przed Artestem czy po nim? ;-)

Noo, raczej po.
Teraz nie ma Granger przy sobie O'Neala, wiec musi uczyc sie gry bez mocnego centra :-(

Data: 2009-05-18 23:59:09
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 08:35, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale bedzie przed Artestem czy po nim? ;-)

Noo, raczej po.
Teraz nie ma Granger przy sobie O'Neala, wiec musi uczyc sie gry bez
mocnego centra :-(

Ale ma Troya. A to PF ze ho, ho! Moze nawet lepszy niz O'Neal. ;-)
A odnosnie Grangera, to TJ okazal sie bustem i dlatego chlopak mogl
sie rozwijac :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 09:03:47
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Noo, i nie zapomnij o Dunlu.

Nie, nie moge tego ciagnac dluzej :-)
Ale nie krepuj sie na przyszlosc, lubie czytac Twoje zaslony dymne!

Data: 2009-05-19 00:14:43
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 09:03, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Noo, i nie zapomnij o Dunlu.

Nie, nie moge tego ciagnac dluzej :-)
Ale nie krepuj sie na przyszlosc, lubie czytac Twoje zaslony dymne!

Ale co Ty opowiadasz. Cala rozprawka o Grangerze zaczela sie od tego
ze stwierdzilem iz Josh Howard jest poza Top15 na swojej pozycji (BTW
wedlug monstera na koniec sezonu byl 23 SF'em ligi - ho, ho, ho
wielkie zaskoczenie) i ze Granger byl niedaleko poza Top10 i podalem
po temu powody.
Problem w tym, ze zaden z tych powodow nawet nie zaiskrzyl, wiec
zwyczajnie sie mylilem (dopuszczalne 5% przypadkow) i przyznalem to
kupujac Dannego za pol mojego skladu (w tym Rona ktorego
klasyfikowalem przed sezonem wyzej).
Jak juz robie zaslony dymne to sa one nieco subtelniejszem i cale
szczescie ze jeszcze ich nie rozpracowaliscie :)
 A i powiem Ci jedno - jesli kiedys w koncu wpadne na idealny system
oceny talentow w NBA to przestane grac w fb, bo zabawa straci sens.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 09:22:15
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Granger to byl niedaleko ale Top 10 overall (albo i sie lapal, nie pamietam dokladnie). I to juz wowczas.

Problem w tym, ze zaden z tych powodow nawet nie zaiskrzyl, wiec
zwyczajnie sie mylilem (dopuszczalne 5% przypadkow)

Ale jaja!

[...]

Ojojoj, bum cyk cyk, naprawde dobrze zaczyna sie ten dzien :D

 A i powiem Ci jedno - jesli kiedys w koncu wpadne na idealny system
oceny talentow w NBA to przestane grac w fb, bo zabawa straci sens.

Eee, tam. O drugie miejsce czasem tez mozna powalczyc :-)
Nie poddawaj sie!

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-19 00:51:57
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 09:22, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> po temu powody.

Granger to byl niedaleko ale Top 10 overall (albo i sie lapal, nie

Byl pod koniec Top20 wedlug monstera. Takoz i wedlug FSPI. A ja
powaznie myslalem, ze TJ mu zaszkodzi. Pomijajac juz wzajemne
dogryzanie i wytykanie blednej oceny roli w druzynie - Ford nie jest
zawodnikiem szczegolnie poprawiajacym efektywnosc partnerow na boisku.
Bardzo duzo gra indywidualnie, a to nie sprzyja rozwojowi talentow
ofensywnych strzelcow obwodowych (o ile ich rola jest wieksza niz
takiego Kapono). A tu nie tylko TJ sie zbustowal ale i faktycznie
Dunleavy nie wrocil. W takich warunkach Granger mial Usg w okolicach
30% czyli scisla czolowka ligi. Nie powiesz mi chyba, ze tego wlasnie
sie spodziewales?

> [...]
> szczescie ze jeszcze ich nie rozpracowaliscie :)

Ojojoj, bum cyk cyk, naprawde dobrze zaczyna sie ten dzien :D

No widzisz! Ale chyba powinienem sie cieszyc, ze mi nie wierzysz :D

> [...]
> oceny talentow w NBA to przestane grac w fb, bo zabawa straci sens.

Eee, tam. O drugie miejsce czasem tez mozna powalczyc :-)

Poki co nie zanosi sie, zebym w najblizszym czasie mial przejsc na fb-
emeryture. Wyniki jeszcze mi na to nie pozwalaja :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 10:02:05
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Spodziewalem sie przynajmniej podobnej produkcji.
A moze i ciut lepszej, skoro r'n'g w Indianapolis ma sie dobrze, ba, wrecz rozkwita.
I nie zadne dogryzanie, ot, przypomnialo mi sie, to i zyczliwie nawiazuje (jak to ja), poniekad z zazdroscia ;-(

No widzisz! Ale chyba powinienem sie cieszyc, ze mi nie wierzysz :D

Zdecydowanie. Ale pamietaj! Ja wiem, ze Ty wiesz, ze ja wiem, ze Ty wiesz!

[...]

Sugerujesz, ze ja powinienem? NFW!

Data: 2009-05-19 01:17:02
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 10:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Spodziewalem sie przynajmniej podobnej produkcji.
A moze i ciut lepszej, skoro r'n'g w Indianapolis ma sie dobrze, ba,

Swietnie. Tylko, ze TJ'owi blizej do Marba niz Nasha. Co wiecej to
chyba styl TJ'a przesadzil jego los i to, ze stracil miejsce w S5.

I nie zadne dogryzanie, ot, przypomnialo mi sie, to i zyczliwie
nawiazuje (jak to ja), poniekad z zazdroscia ;-(

Taaaa - Mroz i brak dogryzania, oraz zyczliwa zazdrosc we wtorek rano.
No prawie uwierzylem. ;-)

> Poki co nie zanosi sie, zebym w najblizszym czasie mial przejsc na fb-
> emeryture. Wyniki jeszcze mi na to nie pozwalaja :-)

Sugerujesz, ze ja powinienem? NFW! ;-P

Nieeeee. Po pierwsze Twoj system nie jest idealny. A po drugie
zdecydowanie wieksza przyjemnosc sprawiloby mi zawalczenie o wygrana
gdy bedziesz w lidze. Tak wiec nigdzie nie idz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 10:30:17
Autor: s
Nuggets - Lakers
[...]

Wiesz, nie samymi idiotami stoi NBA.
Trudno oczekiwac, by TJ mogl na dluzsza mete szkodzic teamowi i g2guyowi   bez szkody dla siebie samego.

[...]

A co ma do tego wtorek rano??

Poki co nie zanosi sie, zebym w najblizszym czasie mial przejsc na fb-
emeryture. Wyniki jeszcze mi na to nie pozwalaja :-)
Sugerujesz, ze ja powinienem? NFW! ;-P

Nieeeee. Po pierwsze Twoj system nie jest idealny.

A skad wiesz?
Bedziesz mogl to stwierdzic, gdy w koncu zaczne go sluchac :D

A po drugie
zdecydowanie wieksza przyjemnosc sprawiloby mi zawalczenie o wygrana
gdy bedziesz w lidze. Tak wiec nigdzie nie idz.

Jezeli mi sprzedasz Grangera, to sie zastanowie, howgh :-|

Data: 2009-05-19 02:44:03
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 10:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Swietnie. Tylko, ze TJ'owi blizej do Marba niz Nasha. Co wiecej to
> chyba styl TJ'a przesadzil jego los i to, ze stracil miejsce w S5.

Wiesz, nie samymi idiotami stoi NBA.

Taaa. Podobno idiotow nie jest zbyt wielu na swiecie, ale sa tak
sprytnie rozmieszczeni, ze wpada sie na nich caly czas. ;-)

Trudno oczekiwac, by TJ mogl na dluzsza mete szkodzic teamowi i g2guyowi
  bez szkody dla siebie samego.

Bez TJ'a w S5 Pacers mieli bilans chyba 16-8 czy 16-9. Niezle jak na
klub wygrywajacy 44% gier w sezonie.

> Taaaa - Mroz i brak dogryzania, oraz zyczliwa zazdrosc we wtorek rano.
> No prawie uwierzylem. ;-)

A co ma do tego wtorek rano??

Nie mam pojecia, ale wole dac bookmarka, zeby w przyszlosci moc
poszukac jakiejs prawidlowosci ;-)

> Nieeeee. Po pierwsze Twoj system nie jest idealny.

A skad wiesz? Bedziesz mogl to stwierdzic, gdy w koncu zaczne go sluchac :D

Tak teraz tylko mowisz. Ale w sumie moze nie sluchaj go dalej i olej
Garcie.

> A po drugie zdecydowanie wieksza przyjemnosc sprawiloby mi zawalczenie o wygrana
> gdy bedziesz w lidze. Tak wiec nigdzie nie idz.

Jezeli mi sprzedasz Grangera, to sie zastanowie, howgh :-|

A prosze bardzo. Za godziwa cene sprzedam kazdego zawodnika. Ty
powinienes o tym wiedziec najlepiej :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 21:45:40
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nieeeee. Po pierwsze Twoj system nie jest idealny. A skad wiesz?

Bo taki nie istnieje ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-19 22:29:33
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie smialbym twierdzic ze Twoj keeper jest gorszy od Melo:P

I Twoje szczescie! Granger jest tak dobry, ze zasponsorowalem mu
strone na b-r.com ;-)

Ty to masz fantazje ;-) No i ta inwestycja liczy sie do salary cap w przyszlym sezonie! ;-)

Swoja droga, Granger dostal MIPa, a nie Harris. Jakos ten news przeszedl
bez echa na grupie, a w sumie jest lekkim zaskoczeniem.

P.S. Co to za szalony adres mailowy?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-19 22:37:01
Autor: L'e-szczur
Nuggets - Lakers
On 19 Maj, 22:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> I Twoje szczescie! Granger jest tak dobry, ze zasponsorowalem mu
> strone na b-r.com ;-)

Ty to masz fantazje ;-)

Wrecz niepohamowana ;-)

No i ta inwestycja liczy sie do salary cap w przyszlym sezonie! ;-)

Spoko - Danny jest tani jak barszcz. W sumie dlatego wykupilem jego a
nie Drexlera ;-)

Swoja droga, Granger dostal MIPa, a nie Harris. Jakos ten news przeszedl
bez echa na grupie, a w sumie jest lekkim zaskoczeniem.

Wybor byl zgodny z moim typem, a ja nie lubie ludzi w oczy kluć, tym,
ze mam racje ;-D

P.S. Co to za szalony adres mailowy?

Jaki szalony? Po prostu odzwierciedla uczucia ;-)
A jeszcze wczoraj przeczytalem ze w lipcu Granger bedzie prowadzil
oboz koszykarski doslownie 20 kilometrow od mojego domu. No i
oczywiscie usilnie namawiam moja corke zeby wziela w nim udzial mimo,
ze nie przepada za koszykowka :-)
Kurcze sam bym wzial w tym udzial gdybym chociaz w najmniejszym
stopniu przypominal dzieciaka z przedzialu 6-15 lat :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-20 01:58:48
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers
Kurcze sam bym wzial w tym udzial gdybym chociaz w najmniejszym
stopniu przypominal dzieciaka z przedzialu 6-15 lat :-)

Ale przypomiasz Joe Derose, moze kiedys wydrukujesz pare spotkan:)

pzdr

Data: 2009-05-21 00:19:46
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers
> [...]

> bez echa na grupie, a w sumie jest lekkim zaskoczeniem.

Wybor byl zgodny z moim typem, a ja nie lubie ludzi w oczy kluć, tym,

ROTFL, tym bardziej, ze typowales Duranta ;-)

A "Baby Shaq" nie przejdzie? ;-)
 --
pzdr
wiLQ