Nuggets - Lakers G2

Data: 2009-05-22 10:07:59
Autor: Hubertus Blues
Nuggets - Lakers G2
Laker 1 Nuggets 1

1. Po dwóch meczach mogło równie dobrze być 2-0 i 0-2. To mimo wszystko przemawia bardziej za Nuggets! W końcu oba mecze odbyły się w LA.
2. Linas Kleiza! W swojej klasie gość na miarę LBJ - SG w ciele SF-a. (no może James ma ciało PF-a nawet). Dobrze mieć taka ławkę jak ma Karl.
3. Rewelacyjna gra Arizy. W obronie mądrze i tam gdzie trzeba twardo. W ataku jeszcze lepiej. Wobec miałkości i miękkości chimerycznych Gasola i Odoma to Ariza może być receptą Jax-a na bolączki Lakers.
4. No to jak?, dołączamy Melo do najjaśniejszych gwiazd NBA w tym sezonie? IMO nie ma na co czekać - mamy spore bogactwo w NBA Kobe, LeBron i Carmelo.
5. Przepiękna gra obu stron. To zadziewające jak można dobrze grać w obronie i nie zabijać koszykówki jako widowiska. Ilość pięknych akcji w obronie (blok Birdmana, steal Arizy,....) jak i w ataku (odbicie piłki o plecy Kobo przez Billupsa, dunk Arizy,...) może zakręcić w głowie.
6. Największe pytanie: czy Nuggets w tej serii będą tak jak dotychczas u siebie grac lepiej? Jeśli tak to Lakers mają WIELKIE kłopoty.
7. Pytanie do tych co oglądali cały mecz i widzieli Lakers we wcześniejszych meczach PO - czy Wam też się wydaje, że LA grają z większym zaangażowaniem?, czy można dostrzec w tej serii, że pozbyli sie maniery "samo się wygra, jesteśmy lepsi"? Chodzi mi po głowie straszna (dla kibiców LAL) myśl - Denver może grac jeszcze lepiej ale Lakers to już jada na maxie.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-05-22 02:42:18
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers G2
2. Linas Kleiza! W swojej klasie gość na miarę LBJ - SG w ciele SF-a.
(no może James ma ciało PF-a nawet). Dobrze mieć taka ławkę jak ma Karl.

Kleiza zrobil w tym meczu to czego nie robi w tej serii Jr Smith.

3. Rewelacyjna gra Arizy. W obronie mądrze i tam gdzie trzeba twardo. W
ataku jeszcze lepiej. Wobec miałkości i miękkości chimerycznych Gasola i
Odoma to Ariza może być receptą Jax-a na bolączki Lakers.

Gasol na atakowanej tablicy jeszcze cos gra.  Mimo swej miekkosci to
pozytywnej zaskoczenie.

4. No to jak?, dołączamy Melo do najjaśniejszych gwiazd NBA w tym
sezonie? IMO nie ma na co czekać - mamy spore bogactwo w NBA Kobe,
LeBron i Carmelo.

Melo gra w tej chwili niesamowity basket. Ale jak to powiedzial
Hollinger na czacie jesli Melo chce byc najlepszym graczem NBA musi to
robic przez 82 mecze i PO a nie tylko w PO. Ale naprawde jestem pod
wrazeniem jego gry, zreszta jak i calych Nuggets. A to co robi Billups
przypomina mi sezon Pistonsow kiedy szli na mistrza, jest rowniez
niesamowity. Typuje ich na mistrzow NBA!

[...]

Lakers graja na 110% procent. Denver wydaje mi sie pokaze 110% w Pepsi
center.

pzdr

Data: 2009-05-22 13:54:25
Autor: s
Nuggets - Lakers G2
Melo gra w tej chwili niesamowity basket. Ale jak to powiedzial
Hollinger na czacie jesli Melo chce byc najlepszym graczem NBA musi to
robic przez 82 mecze i PO a nie tylko w PO.

Hollinger sie nie zna na baskecie.
Nawet nie wiedzial, jak bral czasy Mike Brown w seriach PO :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-22 04:56:15
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers G2
On 22 Maj, 13:54, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> robic przez 82 mecze i PO a nie tylko w PO.

Hollinger sie nie zna na baskecie.
Nawet nie wiedzial, jak bral czasy Mike Brown w seriach PO :-)

Ale tutaj powiedzial madra rzecz, gdyby Melo caly sezon gral tak jak w
tych playoffach bysmy mieli dyskusje melo vs lebron zamiast kobe vs
melo:)

pzdr

Data: 2009-05-22 15:17:34
Autor: Hubertus Blues
Nuggets - Lakers G2
sooobi pisze:

[...]

Trochę tak - sporo oddał rzutów wolnych. Ale deska broniona mniej mi sie podoba w jego wykonaniu.
Wspominany już przeze mnie obrazek - ostatnia akcje pierwszej połowy: Billips odbija piłkę z autu o Bryant i wchodzi pod kosz; Gasol trzyma ręce równo do góry. Hej to nie Shaq, tylko PG przeciwników. Trzeba skoczyć i zablokować; albo chociaż machnąć ręką. Tymczasem CBill wrzuca punkty spod obręczy przy biernej obecności Gasola i (chyba) Odoma.

[...]

Co Ty! Z Orlando nie mają szans w Finałach. ;)

[...]

I to będzie koniec Jaxa w LA.
Ale jeszcze poczekajmy z tymi marzeniami.

Data: 2009-05-22 20:21:31
Autor: Pawel Grzeda
Nuggets - Lakers G2
sooobi pisze:

[...]

Przemawiaja przez Was marzenia pobudzone wczorajszym wynikiem.

pozdr
PG

Data: 2009-05-22 14:33:10
Autor: sooobi
Nuggets - Lakers G2
On 22 Maj, 20:21, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

> Lakers graja na 110% procent. Denver wydaje mi sie pokaze 110% w Pepsi
> center.

Przemawiaja przez Was marzenia pobudzone wczorajszym wynikiem.

Ja typowalem wygrana Nuggets juz przed 1 meczem.

pzdr

Data: 2009-05-22 13:37:11
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers G2
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Po dwóch meczach mogło równie dobrze być 2-0 i 0-2. To mimo wszystko przemawia bardziej za Nuggets! W końcu oba mecze odbyły się w LA.

Yup, ale pytanie brzmi czy gdyby Nuggets wygrali mecz numer jeden to
mecz numer dwa mialby taki sam przebieg? Watpliwe.

2. Linas Kleiza! W swojej klasie gość na miarę LBJ

To moj faworyt na nagrode "Przesada Tygodnia" ;-)

3. Rewelacyjna gra Arizy. W obronie mądrze i tam gdzie trzeba twardo. W ataku jeszcze lepiej.

Pracuje wlasnie na pelne MLE?

Wobec miałkości i miękkości chimerycznych Gasola i Odoma to Ariza może być receptą Jax-a na bolączki Lakers.

Poczekaj, Ariza zagral swietnie, a moze wrecz lepiej nie moze, a mimo to
Lakers przegrali mecz. Wiec to chyba nie to.

4. No to jak?, dołączamy Melo do najjaśniejszych gwiazd NBA w tym sezonie? IMO nie ma na co czekać - mamy spore bogactwo w NBA Kobe, LeBron i Carmelo.

W playoffach moze i tak, ale w calym sezonie to raczej nie. No i niech
chociaz dociagnie ta serie do konca by bylo w ogole o czym mowic ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-22 15:12:52
Autor: Hubertus Blues
Nuggets - Lakers G2
wiLQ pisze:
[...]

A dlaczego? Minimalna wygrana Lakers po stracie Nuggets niczego nie zmienia. G3 może wyglądać inaczej ze względu na zmianę otoczenia, ale G1 i G2 nie różniły sie poza wynikiem niczym.

2. Linas Kleiza! W swojej klasie gość na miarę LBJ

To moj faworyt na nagrode "Przesada Tygodnia" ;-)

Klieza przesadził? W czym?
;)

[...]

Pisałem powyższe widząc szanse na zmianę taktyki ataku w oparciu o większe wykorzystanie Arizy. To może stanowić różnicę.

[...]

Rozumiem, ze trzymamy kciuki?

Data: 2009-05-24 23:42:57
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers G2

> mecz numer dwa mialby taki sam przebieg? Watpliwe.

A dlaczego?

Wydaje mi sie, ze gdyby Lakersi przegrali pierwszy mecz to drugi by
wygrali ze wzgledu na wieksza motywacje, podejscie, sedziow itp.
A tak wyszlo "eee, zrobilismy swoje"...

Klieza przesadził? W czym? ;)

W swoim podobienstwie do LeBrona ;-)

> chociaz dociagnie ta serie do konca by bylo w ogole o czym mowic ;-)

Rozumiem, ze trzymamy kciuki?

Nie, bo trudniej pisac na klawiaturze trzymajac kciuki ;-)

--
pzdr
wiLQ

Nuggets - Lakers G2