Nuggets - Lakers G2

Data: 2009-05-22 13:37:11
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers G2
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Po dwóch meczach mogło równie dobrze być 2-0 i 0-2. To mimo wszystko przemawia bardziej za Nuggets! W końcu oba mecze odbyły się w LA.

Yup, ale pytanie brzmi czy gdyby Nuggets wygrali mecz numer jeden to
mecz numer dwa mialby taki sam przebieg? Watpliwe.

2. Linas Kleiza! W swojej klasie gość na miarę LBJ

To moj faworyt na nagrode "Przesada Tygodnia" ;-)

3. Rewelacyjna gra Arizy. W obronie mądrze i tam gdzie trzeba twardo. W ataku jeszcze lepiej.

Pracuje wlasnie na pelne MLE?

Wobec miałkości i miękkości chimerycznych Gasola i Odoma to Ariza może być receptą Jax-a na bolączki Lakers.

Poczekaj, Ariza zagral swietnie, a moze wrecz lepiej nie moze, a mimo to
Lakers przegrali mecz. Wiec to chyba nie to.

4. No to jak?, dołączamy Melo do najjaśniejszych gwiazd NBA w tym sezonie? IMO nie ma na co czekać - mamy spore bogactwo w NBA Kobe, LeBron i Carmelo.

W playoffach moze i tak, ale w calym sezonie to raczej nie. No i niech
chociaz dociagnie ta serie do konca by bylo w ogole o czym mowic ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-22 15:12:52
Autor: Hubertus Blues
Nuggets - Lakers G2
wiLQ pisze:
[...]

A dlaczego? Minimalna wygrana Lakers po stracie Nuggets niczego nie zmienia. G3 może wyglądać inaczej ze względu na zmianę otoczenia, ale G1 i G2 nie różniły sie poza wynikiem niczym.

2. Linas Kleiza! W swojej klasie gość na miarę LBJ

To moj faworyt na nagrode "Przesada Tygodnia" ;-)

Klieza przesadził? W czym?
;)

[...]

Pisałem powyższe widząc szanse na zmianę taktyki ataku w oparciu o większe wykorzystanie Arizy. To może stanowić różnicę.

[...]

Rozumiem, ze trzymamy kciuki?

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-05-24 23:42:57
Autor: wiLQ
Nuggets - Lakers G2

> mecz numer dwa mialby taki sam przebieg? Watpliwe.

A dlaczego?

Wydaje mi sie, ze gdyby Lakersi przegrali pierwszy mecz to drugi by
wygrali ze wzgledu na wieksza motywacje, podejscie, sedziow itp.
A tak wyszlo "eee, zrobilismy swoje"...

Klieza przesadził? W czym? ;)

W swoim podobienstwie do LeBrona ;-)

> chociaz dociagnie ta serie do konca by bylo w ogole o czym mowic ;-)

Rozumiem, ze trzymamy kciuki?

Nie, bo trudniej pisac na klawiaturze trzymajac kciuki ;-)

--
pzdr
wiLQ

Nuggets - Lakers G2