[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!

Data: 2009-10-04 20:44:26
Autor: Andre NH
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!

Witam,

Od dwóch dni otrzymuję SMS-y od numeru 7410 o charakterze marketingowo-loteryjnym w ilości 5 na dzień. Czy jest mozliwość po konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer? Podobno takiej możliwości nie ma dzwoniąc pod 2601. Jak mozna w ten sposób traktować klientów?

Andre

Data: 2009-10-04 20:53:39
Autor: Czarek
W dniu 2009-10-04 20:44, Andre NH napisał/a:

[...]

Trza było nie "grać"  ;-)

http://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&rlz=1G1GGLQ_PLPL266&num=30&newwindow=1&q=sms++z+numeru+7410&btnG=Szukaj&lr=lang_pl&aq=f&oq

--
Cz.

Data: 2009-10-04 21:37:26
Autor: Andre NH
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
Trza było nie "grać"  ;-)

    Wydaję mi się, że nie znasz tematu. Nie trzeba grać, aby SMS-y tego typu
otrzymywać. W Plusie to jest dość częste.

Andre

Data: 2009-10-04 22:00:34
Autor: Czarek
W dniu 2009-10-04 21:37, Andre NH napisał/a:
Trza było nie "grać"  ;-)

Wydaję mi się, że nie znasz tematu. Nie trzeba grać, aby SMS-y tego typu
otrzymywać. W Plusie to jest dość częste.

No to dziwne, wygląda na to, że ja i wielu moich najomych od kilku lat jesteśmy w "innym" Plusie... A może mam reklamacje do Plusa złożyć, że nie traktują mnie jak innych??
Zagrałeś kiedyś raz, znalazłeś się na liście osób, które są skłonne do tego typu rozrywki i teraz kuszą Cię a Ty masz problem.

--
Cz.

Data: 2009-10-04 23:55:07
Autor: Chris
Dnia Sun, 04 Oct 2009 22:00:34 +0200, Czarek napisał(a):

Zagrałeś kiedyś raz, znalazłeś się na liście osób, które są skłonne do tego typu rozrywki i teraz kuszą Cię a Ty masz problem.

Wcale niekoniecznie trzeba grać.
Regulamin loterii przewiduje, ze gracz dostaje dodatkowe punkty, gdy
poda czyjś nr telefonu i ten ktoś odpowie na otrzymanego SMS-a
zachęcającego do udziału w loterii. Poza tym, do spamerskiej bazy danych można się dostać całkowicie
przypadkowo. Niedawno tak się wkurzyłem zalewającymi mnie SMS-ami, ze przeprowadziłem
dochodzenie kto mi je wysyła i zażądałem od tej firmy podania skąd mają
mój numer oraz wykazania, że wyraziłem zgodę na otrzymywanie
niezamówionych wiadomości marketingowych.
Okazało się, że kiedyś zapłaciłem SMS-em kwotę 3,66 zł za ściągnięcie
kodeków do programu AllPlayer ze strony autora programu. Jak się
okazało, w płatności pośredniczyła krakowska firma DotPay (ul. Wielicka
72, 30-552 Kraków), która numery komórek wszystkich płacących wrzuca do
bazy danych i potem te bazy sprzedaje innym firmom.
I właśnie w ten sposób mój numer komórki trafił do firmy zajmującej się
SMS-owym spamem.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-18 12:04:35
Autor: TGor
Czarek wrote:

Zagrałeś kiedyś raz, znalazłeś się na liście osób, które są skłonne do tego typu rozrywki i teraz kuszą Cię a Ty masz problem.

Ja nie zagrałem ani razu (telefon służbowy, otrzymany niedawno) a też na niego wchodzą jakies loteryjne spamy...

TG

Data: 2009-10-18 15:42:23
Autor:
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
Czarek <czarek1@nospampoczta.fm> napisał(a):
Trza było nie "grać"  ;-)

www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&rlz=1G1GGLQ_PLPL266&num=30&newwindow=1&q=sms++z+numeru+7410&btnG=Szukaj&lr=lang_pl&aq=f&oq=

Ja nie grałem. Samo przyszło. No chyba, że podpisane wczoraj przedłużenie
umowy zawiera jakiś haczyk.

--
Pozdrawiam,
  Tapatik

Data: 2009-10-04 20:54:16
Autor: Maciek
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
Użytkownik "Andre NH" <aturekSP@AM.pro.onet.pl> napisał
[...]

Praworządny Polkomtel życzy sobie mieć na piśmie oświadczenie abonenta o niechceniu otrzymywania informacji handlowych - uwaga! - w związku z ochroną danych osobowych.
Wnioskować stąd można, że pozostali operatorzy działają niezgodnie z tą ustawą załatwiając takie sprawy niemalże od ręki...
A gdy bierzesz ofertę w promocji, nie ma możliwości wyrażenia swojego niechcenia i potem trzeba to załatwiać listownie.

To były powody mojego rozstania z Polkomtelem. Też byłem wtedy praworządny, bo wypowiedziałem umowę z okazji wprowadzenia przez praworządny Polkomtel nowego praworządnego regulaminu :P

Maciek.

Data: 2009-10-04 21:38:08
Autor: Chris
Dnia Sun, 4 Oct 2009 20:44:26 +0200, Andre NH napisał(a):

Od dwóch dni otrzymuję SMS-y od numeru 7410 o charakterze marketingowo-loteryjnym w ilości 5 na dzień. Czy jest mozliwość po konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer?

http://loteriaplusa.pl/Regulamin_Loteria_Plusa.pdf

"§ 3 pkt 18. W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem
wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na odpłatny numer 7410 lub
na bezpłatny numer 8010 wiadomość SMS o treści STOP. Wysłanie
wiadomości SMS o takiej treści skutkuje zaprzestaniem wysyłania
dodatkowych informacji przez Organizatora, w tym wiadomości SMS
opisanych w punkcie 8 niniejszego paragrafu, chyba, że Uczestnik
ponownie przystąpi do udziału w Loterii."

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-04 21:45:48
Autor: Andre NH
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
"§ 3 pkt 18.
W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem
wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na odpłatny numer 7410 lub
[...]

    Dzięki za przytoczenie regulaminu. Spróbuję i się odezwę, czy pomogło. Jeszcze raz dzieki... (Hm..., że nie spoglądnąłem na regulamin)

Andre

Data: 2009-11-12 07:14:43
Autor: Genowefa Gienia
Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
On 4 Paź, 22:38, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]

opisanych w punkcie 8 niniejszego paragrafu, chyba, że Uczestnik
ponownie przystąpi do udziału w Loterii."

Okey. Wszystko pięknie, tylko jest jedno małe ale... powiedz mi proszę
czy otrzymałeś regulamin do wglądu przed przysłaniem Ci wiadomości
marketingowo-loteryjnego z 7410. Jeżeli otrzymałeś, to jesteś
szczęśliwcem. Ja np.nie otrzymałam.
No, ale dziękuję za podpowiedź nr tel. pod którym to mogę zastopować
tę lawinę - "loterię uszczęśliwiającą mnie wielką wygraną" czyli 8010.
Na razie pomogło. Na jak długo?
Pozdrawiam.
Łodzianka

Data: 2009-11-12 23:49:20
Autor: Chris
Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
Dnia Thu, 12 Nov 2009 07:14:43 -0800 (PST), Genowefa Gienia napisał(a):

[...]

Oczywiście, że nie dostałem, tak samo zresztą jak wszyscy inni.
Ale można być pewnym, że gdzieś w reklamie telewizyjnej na samym spodzie
ekranu był napis złożony możliwie najmniejszą czcionką i w kolorze
zlewającym się z tłem, podający adres do strony z regulaminem ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-04 22:19:04
Autor: [ piotr sut ]
Użytkownik "Andre NH" <aturekSP@AM.pro.onet.pl> napisał w wiadomości news:haaqeb$m4d$1news.onet.pl...

[...]

To jakaś zorganizowana akcja. Nigdy nie grałem w tego typu zabawy, a ostatnio przyszedł mi sms z 7410. Z tym, że ja akurat w Plusie spam dostaję raz na ruski rok.

->piotr

Data: 2009-10-05 08:16:14
Autor: Andre NH
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
To jakaś zorganizowana akcja. Nigdy nie grałem w tego typu zabawy, a ostatnio przyszedł mi sms z 7410. Z tym, że ja akurat w Plusie spam dostaję raz na ruski rok.

    Uczyniłem tak jak podpowiedział kolega Chris, po czym dostałem SMS-a zwrotnego informującego, że już nie będę otrzymywał tego rodzaju SMS-ów. Zobaczymy... Odezwę się wieczorkiem.

Andre

Data: 2009-10-05 19:48:45
Autor: Andre NH
[...]

    Dzisiaj przyszly mi trzy: Jeden z podziekowaniami, ze zapisalem sie do
loterii (a wyslalem tylko SMS-a wypisujacego sie z bazy marketingowej),
drugi z listą kodów do darmowego CZASOUMILACZA w nagrode, za zapisanie się,
a trzeci SMS to po prostu to, co mi przychodzilo przed wypisaniem się, czyli
czysty message-loteria.

Andre

Data: 2009-10-05 20:38:03
Autor: [ piotr sut ]
Użytkownik "Andre NH" <aturekSP@AM.pro.onet.pl> napisał w wiadomości news:hadbhv$b1s$1news.onet.pl...

[...]

A napisz im reklamację (z poziomu eboka, czy tam innego plusonline`a), którą - poza tym, że powinni odpisać listownie - powinni potraktować jako żądanie zaniechania wysyłania spamu.

->piotr

Data: 2009-10-05 21:16:53
Autor: Andre NH
[...]

    Zobaczymy do jutra. Dzisiejsze trzy to i tak sukces. Na razie nic nie przychodzi, poczekam jeszcze. Jesli nic sie nie zmieni jutro dzialam.

Andre

Data: 2009-10-14 14:03:02
Autor: Andre NH
[...]

    Od tego czasu nie mam już żadnych SMS-ów. Pomogło wypisanie się pisząc stosownego SMS-a .

Data: 2009-10-15 14:27:52
Autor: paranoix
Andre NH pisze:
[...]

Ja też chciałem to uczynić, ale mój telefon mnie uraczył komunikatem "Unable to send emssage to this recipient" - środki na koncie oczywiście mam.

[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!