[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!

Data: 2009-10-04 20:54:16
Autor: Maciek
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
Użytkownik "Andre NH" <aturekSP@AM.pro.onet.pl> napisał
Od dwóch dni otrzymuję SMS-y od numeru 7410 o charakterze marketingowo-loteryjnym w ilości 5 na dzień. Czy jest mozliwość po konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer? Podobno takiej możliwości nie ma dzwoniąc pod 2601. Jak mozna w ten sposób traktować klientów?

Praworządny Polkomtel życzy sobie mieć na piśmie oświadczenie abonenta o niechceniu otrzymywania informacji handlowych - uwaga! - w związku z ochroną danych osobowych.
Wnioskować stąd można, że pozostali operatorzy działają niezgodnie z tą ustawą załatwiając takie sprawy niemalże od ręki...
A gdy bierzesz ofertę w promocji, nie ma możliwości wyrażenia swojego niechcenia i potem trzeba to załatwiać listownie.

To były powody mojego rozstania z Polkomtelem. Też byłem wtedy praworządny, bo wypowiedziałem umowę z okazji wprowadzenia przez praworządny Polkomtel nowego praworządnego regulaminu :P

Maciek.

[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!