[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!

Data: 2009-10-04 21:38:08
Autor: Chris
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
Dnia Sun, 4 Oct 2009 20:44:26 +0200, Andre NH napisał(a):

Od dwóch dni otrzymuję SMS-y od numeru 7410 o charakterze marketingowo-loteryjnym w ilości 5 na dzień. Czy jest mozliwość po konsultacji z BOK zablokowania wysyłania tego typu SMS-ó na mój numer?

http://loteriaplusa.pl/Regulamin_Loteria_Plusa.pdf

"§ 3 pkt 18. W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem
wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na odpłatny numer 7410 lub
na bezpłatny numer 8010 wiadomość SMS o treści STOP. Wysłanie
wiadomości SMS o takiej treści skutkuje zaprzestaniem wysyłania
dodatkowych informacji przez Organizatora, w tym wiadomości SMS
opisanych w punkcie 8 niniejszego paragrafu, chyba, że Uczestnik
ponownie przystąpi do udziału w Loterii."

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-04 21:45:48
Autor: Andre NH
[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
"§ 3 pkt 18.
W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem
wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na odpłatny numer 7410 lub
[...]

    Dzięki za przytoczenie regulaminu. Spróbuję i się odezwę, czy pomogło. Jeszcze raz dzieki... (Hm..., że nie spoglądnąłem na regulamin)

Andre

Data: 2009-11-12 07:14:43
Autor: Genowefa Gienia
Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
On 4 Paź, 22:38, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]

opisanych w punkcie 8 niniejszego paragrafu, chyba, że Uczestnik
ponownie przystąpi do udziału w Loterii."

Okey. Wszystko pięknie, tylko jest jedno małe ale... powiedz mi proszę
czy otrzymałeś regulamin do wglądu przed przysłaniem Ci wiadomości
marketingowo-loteryjnego z 7410. Jeżeli otrzymałeś, to jesteś
szczęśliwcem. Ja np.nie otrzymałam.
No, ale dziękuję za podpowiedź nr tel. pod którym to mogę zastopować
tę lawinę - "loterię uszczęśliwiającą mnie wielką wygraną" czyli 8010.
Na razie pomogło. Na jak długo?
Pozdrawiam.
Łodzianka

Data: 2009-11-12 23:49:20
Autor: Chris
Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!
Dnia Thu, 12 Nov 2009 07:14:43 -0800 (PST), Genowefa Gienia napisał(a):

[...]

Oczywiście, że nie dostałem, tak samo zresztą jak wszyscy inni.
Ale można być pewnym, że gdzieś w reklamie telewizyjnej na samym spodzie
ekranu był napis złożony możliwie najmniejszą czcionką i w kolorze
zlewającym się z tłem, podający adres do strony z regulaminem ;)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

[PlusGSM] Numer 7410 - irytujace SMS-y !!!