Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?

Data: 2010-03-09 10:19:23
Autor: Tomek
Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?

Użytkownik "Mr Adzio" <horemheb@op.pl> napisał

Załóżmy, że przechodzę do Play
jak w takim układzie taktowany jest ktoś do
mnie dzwoniący, kto nie ma pojęcia, że już jestem w Play?

Ty żartujesz tak? No chyba, że masz 8 lat, to wybaczam. Ale już dzieci w tym wieku, wiedzą co to google. I prosta logika. Skoro przeszedłeś do Play, to o jaką Erę Ci kaman? Weź użyj głowy, litości.

Data: 2010-03-09 01:41:09
Autor: Mr Adzio
On 9 Mar, 10:19, "Tomek" <toma...@wytnijtowp.pl> wrote:
Użytkownik "Mr Adzio" <horem...@op.pl> napisał

> [...]

wieku, wiedzą co to google. I prosta logika. Skoro przeszedłeś do Play, to o
jaką Erę Ci kaman? Weź użyj głowy, litości.

Koles, bede mowil tak samo jak ty. Takim jezykiem, bo do chamskich
kołków mówi się ich językiem. Wiem co to jest google, a ty sie buraku
nie musisz wymądrzać i obrażać kogoś, jak ten ktoś ciebie, cepie, nie
obraża. A jakbyś użył tego, co masz w głowie, chyba masz, to byś
zajarzył, że pytanie jest rozsądne, bo poniekąd jest adekwatne z
sytuacją roamingową.

Wyobraź sobie koleś, że jesteś taki głupi jak ja i dzwonisz do innego
goscia na numer 602, 501, czy 601. I gadasz z nim mędrcu przez 400
minut, bo tyle masz wolnych minut. A potem przychodzi ci rachunek 400
x 0,xx, bo przeciez w pakiecie masz minuty do wszystkich, ale nie do
Play. Więc zostaleś ukarany einsteinie! Kumasz w kiepale o co biega,
mondziole?

A teraz mozesz mnie wyzywac, bo na nic wiecej ciebie, i poprzednika,
nie stac!
Mam to w powazaniu!

Bez pozdrowien.
Mr Adzio

Data: 2010-03-09 01:52:56
Autor: badzio
Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, cz y jak do Play?
On 9 Mar, 10:41, Mr Adzio <horem...@op.pl> wrote:

(bzdury)
[...]

Ale to po stronie dzwoniacego lezy upewnienie sie w jakiej sieci jest
numer na ktory dzwoni. Nie rozumiem Twoejgo problemu. Taryfikacja jest
zgodna z tym do jakiej sieci nalezy dany numeer a nie do jakiej nalezal

Data: 2010-03-09 23:50:04
Autor: niusy.pl
Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?

Użytkownik "badzio" <badzio@gmail.com>

--

Skąd miałby uzyskać taką informację ?

Data: 2010-03-10 18:21:48
Autor: Liwiusz
niusy.pl pisze:

Użytkownik "badzio" <badzio@gmail.com>

Ale to po stronie dzwoniacego lezy upewnienie sie w jakiej sieci jest
numer na ktory dzwoni.
-- Skąd miałby uzyskać taką informację ?

   WWW.SPRAWDZNUMER.PL

--
Liwiusz

Data: 2010-03-10 20:03:39
Autor: niusy.pl
Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

Ale to po stronie dzwoniacego lezy upewnienie sie w jakiej sieci jest
numer na ktory dzwoni.
-- Skąd miałby uzyskać taką informację ?

  WWW.SPRAWDZNUMER.PL

Nie pytam gdzie można próbować/szukać. Chodzi o to, że informacji o pewnych numerach nie uzyskasz. Już mi się nie chce odszukiwać korespondencji z operatorem jak to jakiś dobrze znany mi numer zgłaszany był według serwisu operatora jako "krajowy" a ja akurat miałem abonamentowe minuty tylko na stacjonarne i w sieci.

Data: 2010-03-22 20:59:29
Autor: PlaMa
W dniu 2010-03-10 18:21, Liwiusz pisze:

Skąd miałby uzyskać taką informację ?
WWW.SPRAWDZNUMER.PL

o cholercia jestem w plusie?!
Lol zaczynam rozumieć problem Mr Adzio :)

Data: 2010-03-22 23:45:48
Autor: Liwiusz
PlaMa pisze:
W dniu 2010-03-10 18:21, Liwiusz pisze:

Skąd miałby uzyskać taką informację ?
WWW.SPRAWDZNUMER.PL

o cholercia jestem w plusie?!
Lol zaczynam rozumieć problem Mr Adzio :)

   Źle podaje? Kiedy się przeniosłeś?

--
Liwiusz

Data: 2010-04-07 18:20:06
Autor: PlaMa
Liwiusz pisze:

Skąd miałby uzyskać taką informację ?
WWW.SPRAWDZNUMER.PL
o cholercia jestem w plusie?!
Lol zaczynam rozumieć problem Mr Adzio :)
  Źle podaje? Kiedy się przeniosłeś?

W październiku a jestem w mBanku (znaczy się od kwietnia w play)

Data: 2010-03-09 09:52:39
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 09 Mar 2010 01:41:09 -0800, Mr Adzio napisał(a):

[...]

No skoro dzwonił do Play to płacił jak za Play, co? ;-) Jeśli chodzi o możliwość sprawdzenia gdzie jest dany numer to są różne sposoby. W internecie, w telefonie -- dasz radę.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-03-09 11:07:34
Autor: Tomek
Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?

Użytkownik "Mr Adzio" <horemheb@op.pl> napisał

... bo do chamskich kołków ..., a ty sie buraku, cepie,

Gratuluję. Zamiast argumentów, agresja. Fakt pomyliłem się, to nie 8 lat. To 5.

Wyobraź sobie koleś, że jesteś taki głupi jak ja

Tego sobie nie mogę nawet wyobrazić, dawno skończyłem 5 lat.

[...]

Ja kumam, oczywiście, ty zostałeś ukarany za swoją głupotę, bo każdy na tej grupie i poza nią, wie co to przeniesienie numeru i zanim wygada 400 minut, upewnia się, w jakiej sieci jest rozmówca. Proste? Nie dla ciebie pewnie, ale to mnie nie dziwi.

Data: 2010-03-09 02:14:14
Autor: Mr Adzio
On 9 Mar, 11:07, "Tomek" <toma...@wytnijtowp.pl> wrote:
> [...]

upewnia się, w jakiej sieci jest rozmówca. Proste? Nie dla ciebie pewnie, ale to

Koles, smiem watpic, czy skumales :-) Daj sobie juz spokoj z ta
technoscholastyka!

P.
Mr Adzio

Data: 2010-03-09 23:51:26
Autor: niusy.pl
Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl>

...każdy na tej grupie i poza nią, wie co to przeniesienie numeru i zanim wygada 400 minut, upewnia się, w jakiej sieci jest rozmówca. Proste? ...

Tego się właściwie nie da zrobić

Data: 2010-03-10 18:33:51
Autor: JoteR
"niusy.pl" napisał:

...każdy na tej grupie i poza nią, wie co to przeniesienie numeru
i zanim wygada 400 minut, upewnia się, w jakiej sieci jest rozmówca.

Tego się właściwie nie da zrobić

Dlaczego? Co przeszkadza w ciągu pierwszych 400 sekund połączenia zapytać rozmówcę, w jakiej sieci ma numer? Nieśmiałość? IMHO da się ją przezwyciężyć w ciągu 400 minut ględzenia ;->

JoteR

Data: 2010-03-10 19:51:59
Autor: niusy.pl
Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl>

[...]

Rozmówca nie musi wiedzieć w jakiej sieci jest telefon z którego korzysta. Może go to najzwyczajniej w świecie nie interesować. Poza tym numer można przenieść.

Data: 2010-03-10 20:34:56
Autor: JoteR
"niusy.pl" napisał:

[...]

Hmm, podajesz jakiś skrajny przykład i na jego podstawie generalizujesz?
Jaki procent, a raczej promil użytkowników telefonu nie ma świadomości, w jakiej sieci ma kartę?

Poza tym numer można przenieść.

Bez wiedzy i świadomości użytkownika? Znowu jakiś promil.

JoteR

Data: 2010-03-10 20:45:12
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-03-10 20:34, JoteR wrote:

[...]

Zauważalny, szczególnie w przypadku prepaidów. Popytaj kioskarzy, gdzieś dalej od cywilizacji, chociaż dziś widziałem takiego misia w inmedio w warszawskiej Arkadii :)

Data: 2010-03-11 11:59:35
Autor: niusy.pl
[...]

To Ty generalizujesz. Ja tylko powiedziałem, że upewnić się nie da a nie że nie można skutecznie podejrzewać

Data: 2010-03-11 22:06:32
Autor: JoteR
"niusy.pl" napisał:

i zanim wygada 400 minut, upewnia się, w jakiej sieci jest rozmówca.

Tego się właściwie nie da zrobić

To Ty generalizujesz.

Bynajmniej.

Ja tylko powiedziałem, że upewnić się nie da a nie że nie można skutecznie podejrzewać

Chcesz przez to powiedzieć, że rozmówca, z którym się ględzi przez 400 minut może świadomie zełgać? Gratuluję "znajomych w sieci" ;->
Argument o nieświadomości można sobie statystycznie w buty włożyć, specjalnie od wczoraj w czasie każdej z odbytych kilkunastu rozmów pytałem interlokutora/kę, w jakiej sieci ma telefon. O dziwo, wszyscy wiedzieli, nawet moje 11-letnie dzieci ;->

JoteR

Data: 2010-03-13 15:59:45
Autor: niusy.pl
[...]

Przecież wyrażnie widać, że mówisz o swoich rozmówcach, którzy akurat wiedzą, jakby na nich kończył się cały świat.

[...]

Pierdoły bez związku. Nic mi nie wiadomo o tym, by ktoś mówił o przegadaniu 400 minut z jednym rozmówcą. Wykonując zwykłe rozmowy biznesowe dzwoni się do różnych firm nie po to by sprawdzać gdzie każdy rozmówca ma telefon. A nawet gdyby chodziło o te 400 minut z jednym to tym bardziej krytyczne ze względu na zawartą umowę jest określenie do jakiej sieci łączymy się.

[...]

Jaka próbka, takie wyniki.

Data: 2010-03-09 12:12:35
Autor: zly
Dnia Tue, 9 Mar 2010 01:41:09 -0800 (PST), Mr Adzio napisał(a):

Koles, bede mowil tak samo jak ty. Takim jezykiem, bo do chamskich
kołków mówi się ich językiem.

W sumie to lepiej być chamskim kołkiem niż tępym kołkiem :/

Jego odpowiedź nie była agresywna (chociaż mogłaby być, bo pytanie
rzeczywiśćie średnio mądre), a ty odpowiedziałeś tak jakby ci zgwałcił
kota.

--
marcin

Numer Ery w Play, czy dzwoni się jak do Ery, czy jak do Play?