Numer VIN w Hondzie Rebel CA125 / CMX250

Data: 2014-10-15 08:47:41
Autor: Piotr Nowinowski
Numer VIN w Hondzie Rebel CA125 / CMX250
Może ktoś ma pojęcie gdzie może być, nie mogę znaleźć poza tabliczką znamionową a sprzedawca twierdzi że nie wie. Nie chciałbym kupić kradzionego lub poskładanego z rozbitków.

pnk

Data: 2014-10-15 10:49:19
Autor: Piotr Nowinowski
W dniu środa, 15 października 2014 17:47:41 UTC+2 użytkownik Piotr Nowinowski napisał:
Może ktoś ma pojęcie gdzie może być, nie mogę znaleźć poza tabliczką znamionową a sprzedawca twierdzi że nie wie. Nie chciałbym kupić kradzionego lub poskładanego z rozbitków.

pnk

Niestety,na główce nic nie widać, rama malowana (cała) dlatego mam jakieś niejasne podejrzenia.
pnk
pnk

Data: 2014-10-15 19:58:28
Autor: Arni
W dniu 15.10.2014 19:49, Piotr Nowinowski pisze:
[...]

wystarczy poskrobać po prawej stronie. U mnie numer był bardzo słabo wybity, cienka warstwa farby bez problemu go ukryła. Po malowaniu proszkowym zeskrobałem prostokątne pole do gołego metalu, igłą oczyściłem numer i trysnąłem to zwykła farbą w sprayu. Dzięki temu numer jest widoczny a różnica w malowaniu żadna
Właściciel powinien się zgodzić na poskrobanie główki ramy, bez sprawdzenia VIN mało prawdopodobne ze się sprzeda.

--
Arni

Data: 2014-10-29 07:58:43
Autor: Piotr Nowinowski
W dniu środa, 15 października 2014 19:58:28 UTC+2 użytkownik Arni napisał:

> [...]
Właściciel powinien się zgodzić na poskrobanie główki ramy, bez sprawdzenia VIN mało prawdopodobne ze się sprzeda.

Dziękuję  za dobrą radę, rzeczywiście pod farbą jest delikatnie/laserowo wykropkowany VIN.

Data: 2014-10-15 18:20:27
Autor: Arni
W dniu 15.10.2014 17:47, Piotr Nowinowski pisze:
Może ktoś ma pojęcie gdzie może być, nie mogę znaleźć poza tabliczką znamionową a sprzedawca twierdzi że nie wie. Nie chciałbym kupić kradzionego lub poskładanego z rozbitków.

a w standardowym miejscu czyli na głowce ramy szukałeś?

--
Arni

Numer VIN w Hondzie Rebel CA125 / CMX250