Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej

Data: 2010-07-19 19:19:12
Autor: Marcin Kocur
Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
Jak można najtańszym sposobem mieć działający numer w orange? Zależy mi
tylko na odbieraniu smsów. Wiem, mógłbym przekopać wszystkie oferty i
regulaminy, ale lepiej Was zapytać ;]

Marcin Kocur

Data: 2010-07-19 20:32:32
Autor: Negro
Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
Jak można najtańszym sposobem mieć działający numer w orange? Zależy mi

wefresz

jk

Data: 2010-07-20 10:41:45
Autor: Kotlet wołowy

Użytkownik "Negro" <3476as@wp.pl> napisał w wiadomości news:i225og$k54$1news.onet.pl...
Jak można najtańszym sposobem mieć działający numer w orange? Zależy mi

wefresz

czytac umiesz?

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-19 22:36:28
Autor: Damian Niusy
Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
A musi być Orange bo jeśli nie to i tylko do odbierania to może Tak-Tak

Ważność konta
Połączenia wychodzące do: 01-01-2030

Damian

Data: 2010-07-20 13:18:16
Autor: Marcin Kocur
Osoba Damian Niusy napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

A musi być Orange bo jeśli nie to i tylko do odbierania to może
Tak-Tak

Ważność konta
Połączenia wychodzące do: 01-01-2030

Hmm, a to jest ciekawe. Z tego co mi się udało wyszukać nieaktywowane
startery pokazują tyle w i-BOA. Ale z takiego nieaktywowanego startera
da się odbierać smsy? Jak to dokładnie działa, bo na stronie ery nie
chwalą się tym :>

A co z nieaktywowanym starterem orange? Może to proste pytania, ale moja
kariera z komórkami zaczęła się od Play Fresh.

Marcin Kocur

Data: 2010-07-20 15:54:05
Autor: Damian Niusy
[...]

U mnie działa i to bardzo dobrze. TT kupiłem tylko po to aby dostać kartę
kredytową Polbank-ERA.
Nie aktywowana to znaczy nie wykonałem żadnej rozmowy ani nie korzystałem z
innych usług tzn. sprawdzanie stanu konta sms itp.
Z banku konsultanci do mnie dzwonili bez przeszkód inni też, SMS z transakcji kartą też ładnie przychodzą, 2 sekudy po już był :)

Wcześniej kupiłem Play Fresha i tam tylko można było odbierać SMS :(
Miałem zamiar kupić Heya ale wolałem nie ryzykować bo w banku mogli się za
bardzo rzucać że to nie Era :)

A co z nieaktywowanym starterem orange?

Tego jeszcze nie testowałem :)

Damian

Data: 2010-07-20 16:18:49
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
> A co z nieaktywowanym starterem orange?

Tego jeszcze nie testowałem :)

testowałem. Po jakimś czasie szlag trafia starter

wg gróźb orangutana, po 30 dniach od zamówienia

być może potem wydłużają termin albo i nie,
w każdym razie zamówione w sierpniu 2009 startery
już nie działają i są zupelnie martwe

wniosek: nieaktywowane orange nie nadaje się do ww. celu

Data: 2010-07-20 16:39:26
Autor: Kotlet mielony

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000862.4c45b049newsgate.onet.pl...
> [...]

w każdym razie zamówione w sierpniu 2009 startery
już nie działają i są zupelnie martwe

wniosek: nieaktywowane orange nie nadaje się do ww. celu

przypusczzam ze specjalnie uwalaja by nie handlowac fajnymi numerami w bezplatnych starterach na allegro

Tak swoja droga kiedy ja zamialem darmowy starter (z ktorego zrobilem abonament) moglem wybrac
numer np 507-833-006 numer o wiele gorszy w gadu air jest traktowany jako zloty :)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-07-20 18:33:27
Autor: Grzexs
[...]

E, bo po prostu nie rozgryzłeś logiki, jaką kierują się przy uznawaniu numerów za złote.

--
Grzexs

Data: 2010-07-20 19:59:24
Autor: Marcin Kocur
Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
Osoba zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisała na
pl.misc.telefonia.gsm:

wg gróźb orangutana, po 30 dniach od zamówienia

Masz na myśli zamawiane za darmo ze strony internetowej? A
te "pełnopłatne" z salonu? Nie mogę się dokopać do tej informacji w
regulaminach.

Marcin Kocur

Data: 2010-07-20 10:03:57
Autor: Technolog
Dnia Mon, 19 Jul 2010 19:19:12 +0200, Marcin Kocur napisał(a):

Jak można najtańszym sposobem mieć działający numer w orange? Zależy mi
tylko na odbieraniu smsów. Wiem, mógłbym przekopać wszystkie oferty i
regulaminy, ale lepiej Was zapytać ;]

Dowolny prepaid (np. POP) po doładowaniu za 25 zł będzie odbierał smsy
przez pół roku. Za 40 zł przez rok https://doladowania.orange.pl/

Technolog

www.reklamisko.com - gdzie obrywa się kiepskim reklamom

Data: 2010-07-23 19:17:51
Autor: Marcin Kocur
[rozwiązanie]Re: Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej
Osoba Technolog napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

Dowolny prepaid (np. POP) po doładowaniu za 25 zł będzie odbierał smsy
przez pół roku. Za 40 zł przez rok https://doladowania.orange.pl/

Wystarczy kupić starter, ma połączenia przychodzące aktywne przez 12
miesięcy...

Marcin Kocur

Numer orange do odbierania smsów - jak najtaniej i najdłużej