Numer ramy i w dowodzie nie zgadza się

Data: 2012-05-26 07:51:40
Autor: JK
Numer ramy i w dowodzie nie zgadza się
Użytkownik "makumbata1" <allesspiele@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości news:92d93babfcf6626d080d52decc034e83$1grupy.scigacz.pl...
Witam, dziś zamierzałem kupić od znajomego Gilere DNA 125/50 i przy sprawdzaniu tak z ciekawości ramy nie zgadzała się 1 literka. Zamiast "W" było "M" lub odwrotnie. Kumpel twierdził, że jest zaskoczony, ponieważ na przeglądzie i kontroli nikt tego nie zauważył. Teraz już sam już nie wiem czy brać to czy też nie... Proszę o pomoc
Witam.
Może to pomyłka, a może przekręt...
Tak czy inaczej obecny właściciel powinien to wyprostować - przed sprzedażą. Jeśli nie to się nie napalaj.
Pamiętaj, jeżeli w trakcie kontroli taką różnicę zauważy policja to sprzęt z urzędu zostanie zatrzymany do wyjaśnienia, a wtedy marne szanse na sprawne jego odebranie. I jeszcze możliwe tłumaczenie się z "paserki". Oczywiście piszę o pomyłce w numerach.

Pozdrawiam - JK.

Numer ramy i w dowodzie nie zgadza się