Numer seryjny ramy

Data: 2010-06-16 17:43:56
Autor: Yogi\(n\)
Numer seryjny ramy
Niestety, nie wygooglałem nic ciekawego. Podpowiedzcie prosze jak rozszyfrować numer seryjny ramy cro-mo starej szosówki Cilo Challenger:
C001288
Jest tu zaszyta data produkcji? Nie jest to grudzień 88, bo rower pochodzi najprawdopodobniej z 1982 lub 1983 roku (wiem od pierwszego właściciela).
--
Yogi(n)

Data: 2010-06-16 19:25:24
Autor: kml
Numer seryjny ramy

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c18f141$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież to nie jest VIN :)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-16 20:17:28
Autor: Yogi\(n\)
Numer seryjny ramy
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hvb1e3$4bl$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale w takich trekach czy raileigh'ach data produkcji jest "zaszyta"
http://www.vintage-trek.com/SerialNumbers.htm
http://www.sheldonbrown.com/retroraleighs/dating.html

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-16 20:45:52
Autor: PeJot
Numer seryjny ramy
Yogi(n) pisze:

Ale w takich trekach czy raileigh'ach data produkcji jest "zaszyta"
http://www.vintage-trek.com/SerialNumbers.htm
http://www.sheldonbrown.com/retroraleighs/dating.html

Może i tak, ale większość producentów stosuje własne klucze.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-16 21:15:43
Autor: Yogi\(n\)
Numer seryjny ramy
Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomości news:hvb64u$e1v$1news.onet.pl...
Yogi(n) pisze:

[...]

No i właśnie pytam, bo może ktoś zna, przerabiał temat itd. W googlu niestety nie znalazłem niczego ciekawego ;-(

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-16 22:01:24
Autor: kml
Numer seryjny ramy

Yogi(n) pisze:

[...]

Nie ma w google nie ma w ogóle :P

Data: 2010-06-18 00:42:06
Autor: arturbac
Numer seryjny ramy
W dniu 2010-06-16 22:01, kml pisze:
Nie ma w google nie ma w ogóle :P

Google kreuje rzeczywistość ... smutne chyba.

Data: 2010-06-18 08:17:15
Autor: kml
Numer seryjny ramy

Użytkownik "arturbac" <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisał w wiadomości news:hve8ck$cjp$1news.task.gda.pl...
W dniu 2010-06-16 22:01, kml pisze:
Nie ma w google nie ma w ogóle :P

Google kreuje rzeczywistość ... smutne chyba.

Jak nie masz innych powodów do zmartwień to może i smutne ;)