Numer taryfy celnej dla towaru do oclenia - problem ze znalezieniem

Data: 2013-04-09 02:42:38
Autor: Moka
Numer taryfy celnej dla towaru do oclenia - problem ze znalezieniem
Witam,

W zeszłym tygodniu dotarł do mnie zamówiony towar z USA, będzie przeznaczony na sprzedaż. Chcę go wcześniej oczywiście oclić, ale nie potrafię znaleźć odpowiedniego numeru taryfy celnej. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Towar służy do czyszczenia biżuterii, są to kawałki waty nasączone specjalnym płynem (nie żadna trująca chemia, coś w stylu WD-40)

Numer EORI już posiadam, chodzi tylko o taryfę

Pozdrawiam

Data: 2013-04-09 12:32:57
Autor: Krzysztof Jodłowski
[...]

No weź leniu wpisz w googla "taryfa celna numer" i masz pierwszy link z brzegu:
http://isztar.mf.gov.pl/isztar/taryfa_celna/web/main_PL

Szukasz albo w drzewku kategorii albo po fragmencie tekstu.
Proponuję hasło "czyszczenia" w wyszukiwaniu tekstowym. Kupa wyników, może coś dopasujesz. Najlepiej pasuje chyba jakaś podgrupa 3405. Albo szukaj po składzie chemicznym.

Krzysztof Jodłowski

Numer taryfy celnej dla towaru do oclenia - problem ze znalezieniem