Numer telefonu -Toll-free

Data: 2011-02-24 19:44:01
Autor: animka
Numer telefonu -Toll-free
Czy ten numer telefonu: 0800 8326 8439 (toll-free) jest faktycznie free?
Dzwonił ktoś na ten numer?
http://www.teamviewer.com/pl/company/index.aspx

--
animka

Data: 2011-02-24 19:51:37
Autor: zlotowinfo
Numer telefonu -Toll-free
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ik68tp$55h$1node2.news.atman.pl...
Czy ten numer telefonu: 0800 8326 8439 (toll-free) jest faktycznie free?
Dzwonił ktoś na ten numer?
http://www.teamviewer.com/pl/company/index.aspx

spytaj swojego operatora, czy kasuje za rozmowy na ten numer

Data: 2011-02-24 13:36:59
Autor: Ircys
Numer telefonu -Toll-free
On 24 Lut, 19:51, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> pisze..
> Czy ten numer telefonu: 0800 8326 8439 (toll-free) jest faktycznie free?
> Dzwoni³ kto¶ na ten numer?
>http://www.teamviewer.com/pl/company/index.aspx

spytaj swojego operatora, czy kasuje za rozmowy na ten numer

Zazwyczaj jest to najni¿sza z mo¿liwych op³at za ca³e po³±czenie (w
danej taryfie)
i uwa¿aj bo to niej jest 0800 8326 8439 a 00800 8326 8439, czyli +800
8326 8439

Ircys

Data: 2011-02-25 00:12:29
Autor: Przemys³aw Kowalik
Numer telefonu -Toll-free
U¿ytkownik Ircys napisa³:
On 24 Lut, 19:51, "zlotowinfo"<usuntou...@go2.pl>  pisze..
Czy ten numer telefonu: 0800 8326 8439 (toll-free) jest faktycznie free?

W Polsce nie ma numerów 0800, tylko 800 a po 800 jest 6 cyfr a nie 8 :-)

Dzwoni³ kto¶ na ten numer?
[...]

W sieciach stacjonarnych kosztuje zazwyczaj jakie¶ 36 gr za po³±czenie niezale¿nie od czasu trwania, w komórkowych (W3) jest p³atne od minuty (nie dzia³a w prepaidach Plusa i Gadu³erze, nie wiem jak z Play i innymi wirtualami), na VoIPach mo¿e byæ niedostêpne, p³atne za minutê lub nawet bezp³atne.

Przemek

Data: 2011-02-25 01:04:30
Autor: animka
Numer telefonu -Toll-free
W dniu 2011-02-25 00:12, Przemysław Kowalik pisze:
Użytkownik Ircys napisał:
[...]

Zazwyczaj jest to najniższa z możliwych opłat za całe połączenie (w
danej taryfie)
i uważaj bo to niej jest 0800 8326 8439 a 00800 8326 8439, czyli +800
8326 8439

W sieciach stacjonarnych kosztuje zazwyczaj jakieś 36 gr za połączenie
niezależnie od czasu trwania, w komórkowych (W3) jest płatne od minuty
(nie działa w prepaidach Plusa i Gadułerze, nie wiem jak z Play i innymi
wirtualami), na VoIPach może być niedostępne, płatne za minutę lub nawet
bezpłatne.

Teraz stałam się ostrożna po tym jak 2 razy zadzwoniłam na infolinię do serwisu LG Electronics w Mławie. Byłam jeszcze taka naiwna, że zostałam dłużej na tej infolinii, żeby z grzeczności wziąć udział w ankiecie. Dziewczyna zadawająca pytania celowo przedłużała rozmowę i pewnie w duchu się ze mnie śmiała.
Potem patrzę na biling we freeconet, a tam raz ponad 5 zł, drugi raz ponad 9 zł!
Już nigdy tam nie zadzwonię.

--
animka

Data: 2011-02-25 16:57:31
Autor: Przemysław Kowalik
Numer telefonu -Toll-free
Użytkownik Ircys napisał:
[...]

http://www.lg.com/pl/support/contact/support-here-to-help.jsp

Przez telefon

Skontaktuj się z pracownikiem Działu Obsługi Klienta firmy LG Electronics pod numerem
801 54 54 54

To jest to? Jeśli tak, to Freeconet kasuje 35gr/min z taktowaniem minutowym
  http://www.freeconet.pl/pl/cennik/polaczenia-na-numery-specjalne

Dziwne swoją drogą, że LG nie ma aliasu stacjonarnego ani nawet choćby i komórkowego na ten numer 801, bo z dodzwonieniem się na 80x z komórek i voipów to różnie bywa.

Przemek

Data: 2011-02-25 14:01:17
Autor: Ircys
Numer telefonu -Toll-free
On 25 Lut, 16:57, Przemys³aw Kowalik pisze...
Dziwne swoj± drog±, ¿e LG nie ma aliasu stacjonarnego ani nawet choæby i
komórkowego na ten numer 801, bo z dodzwonieniem siê na 80x z komórek i
voipów to ró¿nie bywa.

Ma np. 224545454: http://www.lg.com/pl/general/contact-us.jsp

Ircys

Data: 2011-02-26 03:47:45
Autor: animka
Numer telefonu -Toll-free
W dniu 2011-02-25 23:01, Ircys pisze:
On 25 Lut, 16:57, Przemysław Kowalik pisze...
[...]

Jak ktoś sobie pomyśli, że ta infolinia (na 801) jest bezpłatna i na ten zadzwoni to się potem bardzo rozczaruje.

--
animka

Data: 2011-02-28 01:06:06
Autor: Przemysław Kowalik
Numer telefonu -Toll-free
Użytkownik animka napisał:
[...]

zadzwoni to siÄ™ potem bardzo rozczaruje.

A dlaczego miałby tak pomyśleć? Na stronce z nrem 801 54 54 54 jest napisane "Koszt połączenia wg cennika usług powszechnych operatora". Cokolwiek oznacza "cennik usług powszechnych" to słowo "koszt" sugeruje, iż jest to połączenie niedarmowe. Na łże-darmowość można się naciąć jedynie przy 00 800.

Przemek

Data: 2011-02-26 03:45:29
Autor: animka
Numer telefonu -Toll-free
Użytkownik Ircys napisał:
[...]

->  bezpÅ‚atne.

[...]

To jest infolinia nawet do serwisu się połączysz.
A, że ździerają, to jak ktoś juz się raz natknie to już tam nie zadzwoni.
A można jeszcze na normalny numer do Warszawy (Al. Jerozolimskie) i też wszystko można załatwić, Tylko, że mnie się zachciało bezpośrednio z serwisem rozmawiac.

To jest to? Jeśli tak, to Freeconet kasuje 35gr/min z taktowaniem minutowym
   http://www.freeconet.pl/pl/cennik/polaczenia-na-numery-specjalne

TAK. To jest podobno rozporządzenie-cennik pani Streżyńskiej. Po prostu paranoja.

Dziwne swoją drogą, że LG nie ma aliasu stacjonarnego ani nawet choćby i
komórkowego na ten numer 801, bo z dodzwonieniem się na 80x z komórek i
voipów to różnie bywa.

Szkoda, że ludzi w balona robią.

--
animka

Data: 2011-02-28 01:00:26
Autor: Przemysław Kowalik
Numer telefonu -Toll-free
Użytkownik animka napisał:
[...]

Adupatam. Komórkowi stosują na 801 swoje stawki i taktowanie.

Przemek

Data: 2011-02-25 00:56:20
Autor: animka
Numer telefonu -Toll-free
W dniu 2011-02-24 22:36, Ircys pisze:
[...]

W razie czego zadzwoniÄ™ najpierw do mojego operatora i zapytam.
Jeszcze nie dzwoniłam, ale bym się chyba dała nabrać ( bo niby free).

--
animka

Numer telefonu -Toll-free