Numer z którym próbowałeś się połączyć jest już....

Data: 2014-04-06 17:43:39
Autor: Irek N.
Numer z którym próbowałeś się połączyć jest już....
w zasiągu. Aby oddzwonić wybierz 1. Aby wyjść wybierz 0.

O co tutaj chodzi? Wyskakuje takie okienko w SGN i próba wpisania 0 powoduje, że telefon za każdym swoim działaniem wysyła kod USSD, normalnie nie da się korzystać z fonu.
Rozmawiałem z operatorem - ale słabi byli, jedynie zasugerowali wysłanie SMS-a STOP NOTKA, ale nie przyniósł on żadnego skutku.

Ktoś coś więcej wie na temat tego francowatego okienka?

Irek.N.
ps. PLAY, jeśli to ma znaczenie

Data: 2014-04-11 16:07:48
Autor: Poldek
Irek N. wrote:
[...]

Wyłącz sobie tę usługę i spokój.

Data: 2014-04-11 23:29:28
Autor: Irek N.
Numer z którym próbowałeś się połączyć jest już....
Wyłącz sobie tę usługę i spokój.

Proszę powiedz mi jak. Operator nabiera wody w usta i twierdzi że nic takiego nie mam włączone. A może to jakaś usługa w komórce?
Zastanawia mnie, że czasami mam ten komunikat co chwilę, a bywa że i parę dni spokój jest. Głupieję normalnie...
Wrzucić fotę ekranu?

Miłego.
Irek.N.

Data: 2014-04-12 11:21:46
Autor: Marek
On Fri, 11 Apr 2014 23:29:28 +0200, "Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> wrote:
parę dni spokój jest. Głupieję normalnie...

Czy to był nr przenoszony do play z innej sieci?

--
Marek

Data: 2014-04-12 18:16:12
Autor: Irek N.
Numer z którym próbowałeś się połą czyć jest już....
Czy to był nr przenoszony do play z innej sieci?

Był. Pierwotnie plus (przez lata), później orange (po roku praktycznie mnie wyproszono z sieci), a teraz play. Były z nim kłopoty na początku, szczególnie z połączeniami do pewnej części puli stacjonarnych, ale naprawili to.
Coś więcej? Myślisz, że nadal mam jakieś złe ustawienia u operatora?

Miłego.
Irek.N.

Data: 2014-04-13 01:36:13
Autor: Marek
On Sat, 12 Apr 2014 18:16:12 +0200, "Irek N." <jakis@taki.tajny.jest> wrote:
Coś więcej? Myślisz, że nadal mam jakieś zł=
e ustawienia u operatora?

Kojarzę jak przez mgłę podobny lub identyczny problem, dotyczył przenoszonego nr,poszukaj w archiwum bo juĹź nie pamiętam jakie było  rozwiązanie tego problemu.

--
Marek

Numer z którym próbowałeś się połączyć jest już....