Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?

Data: 2009-10-12 08:51:16
Autor: Pbs
Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?
Jeśli nie zasilę konta w Simplusie w ciągu 210 dni od daty utraty ważności
konta, to numer - jak mi powiedziano na infolinii - jest archiwizowany. Co to
znaczy? Czy nie mam już wtedy możliwości powrotu do tego numeru? Rozumiem, że
nikt inny nie dostanie tego numeru?

Data: 2009-10-12 11:39:21
Autor: Skylla
[...]

Oczywiście że dostanie. Numery wracają do obrotu.

Data: 2009-10-12 13:36:54
Autor: Pbs
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(a):
> [...]
> nikt inny nie dostanie tego numeru?

Oczywiście że dostanie. Numery wracają do obrotu.

Przecież to zupełnie bezsensowny pomysł. Kombinacji numerów jest dziesiątki
milionów, więc po co nadawać komuś używany numer?
W takim razie będę zmuszony podtrzymywać mój numer - 30 zł co 240 dni - mogę
tyle płacić, jeśli to konieczne.

Data: 2009-10-12 16:09:20
Autor: SDD

Użytkownik "Pbs" <pebesiak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:havbdm$92$1inews.gazeta.pl...

W takim razie będę zmuszony podtrzymywać mój numer - 30 zł co 240 dni - mogę
tyle płacić, jeśli to konieczne.

Przenies go do Playa . Beziesz placil 5 zl na rok. Zawsze to ciut mniej - a efekt taki sam.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-12 16:11:21
Autor: SDD
[...]

Znaczy jesli chodzi tylko o to, zeby trzymac, to w Play bedzie to nawet 5 zl na 465 dni! - czyli ok 12 razy taniej.
Mozesz tez rozwazyc przeniesienei do Cyfrowego Polsatu. Tam wogole nic nie trzeba placic - raz na jakis tam jakiegos tam czas trzeba odebrac jedno polaczenie. - a moze nawet SMS wystarczy.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-13 01:36:44
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

Znaczy jesli chodzi tylko o to, zeby trzymac, to w Play bedzie to
nawet 5 zl
na 465 dni! - czyli ok 12 razy taniej.

465 dni powiadasz ????????
:)

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-13 03:02:09
Autor: SDD
Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hb0eic$11m$1news.onet.pl...

465 dni powiadasz ????????

Ups - poprawka: 455 dni. Po 365 dniach niwykorzystane 5 zl amba wcina, ale przez kolejne 90 dni konto jest nadal na bank dziala.

POzdrawiam
SDD

Data: 2009-10-12 17:09:21
Autor: dizel
Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?
On Mon, 12 Oct 2009 08:51:16 +0000 (UTC), "Pbs"
<pebesiak@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Chyba cię ktoś w błąd wprowadził bo na stronie simlusa pisze o 365
dniach a nie o 210. Cytuje ze strony simplusa:
Zakończenie okresu ważności
Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty
wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług. Testowałem to w praktyce i tak było właśnie po ponad roku dopiero
zdeaktywowali kartę simplusa. Także rok można spokojnie nie
doładowywać, a jak ktoś się boi to raz na pół roku za 5pln zatankować
i będzie ok

Data: 2009-10-12 17:27:17
Autor: SDD

Użytkownik "dizel" <dizel8@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:6dh6d55pj4rjchh2dtrmlp7evbiccentkb4ax.com...

zdeaktywowali kartę simplusa. Także rok można spokojnie nie
doładowywać, a jak ktoś się boi to raz na pół roku za 5pln zatankować
i będzie ok

Nie mniej jednak - jesli chiodzi tylko o utrzymanie numeru, to migracja do innej sieci wydaje sie byc najsensowniejsza, no chyba, ze ktos nie chce rejestrowac numeru - bo i tak moze byc.

Pozdrawiam
SDD

Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?