Numeracja faktur

Data: 2015-01-10 19:00:46
Autor: Robert Tomasik
Numeracja faktur
Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości news:m8hiuc$gv2$1node1.news.atman.pl...
Zarejestrowałem DG i teraz zanim wystawię pierwszą fakturę, to mam pytanko:
numeracja faktur ma być ciągła.
Czy numeracja od 1/01/2015 i tak dalej będzie ciągła, jeżeli w lutym zrobię pierwszą 1/02/2015?
Czy raczej dać sobie spokój i numerować 1, 2 ........aż do xxx/2015?
Wolałbym numerację z podaniem miesiąca, bo tak mi lepiej pasuje, ale wolę spać spokojnie, niż gdyby ktoś miał się tego czepić.
Jacek

Numeracja ma być po prostu kolejna. Bywa, że firmy dzielą kolejne numery na serie dla poszczególnych oddziałów, czy zgoła dla poszczególnych handlowców.

Data: 2015-01-10 21:56:06
Autor: Gotfryd Smolik news
Numeracja faktur
On Sat, 10 Jan 2015, Robert Tomasik wrote:

U¿ytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisa³
numeracja faktur ma byæ ci±g³a.
Czy numeracja od 1/01/2015 i tak dalej bêdzie ci±g³a, je¿eli w lutym zrobiê
pierwsz± 1/02/2015?
[...]

Numeracja ma byæ po prostu kolejna. Bywa, ¿e firmy dziel± kolejne numery na
serie dla poszczególnych oddzia³ów, czy zgo³a dla poszczególnych handlowców.

....a nawet klientów.
  Który¶ operator telekomunikacyjny tak stosuje.

pzdr, Gotfryd

Numeracja faktur