Numerowane karty wyborcze

Data: 2015-05-28 16:13:21
Autor: kogutek444
Numerowane karty wyborcze
W dniu czwartek, 28 maja 2015 22:34:21 UTC+2 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
Co sądzicie o pomyśle aby każda karta do głosowania miała swój unikalny numer seryjny a także by była w formie papieru samokopiującego? Przed wrzuceniem do urny bierzesz kopie ze sobą. Każdy mógłby przez Internet sprawdzić jak zakwalifikowano jego głos i w razie czego zgłosić reklamację.

Ma to sens? Czy raczej nie rozwiąże problemu i pomówień?

-- pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Zgłoś pomysł do PKW zamiast tutaj dupę zawracać.

Data: 2015-05-29 15:38:34
Autor: Budzik
Numerowane karty wyborcze
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

napisał:
[...]

Z całym szacunkiem - porąbalo cię?
Osoba zadaje pytanie, rozpoczyna dyskusje na grupie dyskusyjnej (zamiast jak czesc osłów tutaj wklejac gołe linki) a Ty jej kazesz spadac?
Przeciez grupa własnie od tego jest!

Data: 2015-05-29 15:49:24
Autor: kogutek444
Numerowane karty wyborcze
W dniu piątek, 29 maja 2015 17:38:34 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Osoba zadaje pytanie, rozpoczyna dyskusje na grupie dyskusyjnej (zamiast jak czesc osłów tutaj wklejac gołe linki) a Ty jej kazesz spadac?

Czy na grupie jest ktoś kto może postulat jeśli nie zrealizować to chociaż się do niego urzędowo ustosunkować? Samuraj jak wyciąga miecz to musi ktoś zginąć. Polacy przy byle okazji machają szabelką i chuj z tego jest.

Data: 2015-05-29 18:44:30
Autor: Piotr Rezmer
Numerowane karty wyborcze
W dniu 2015-05-29 o 17:38, Budzik pisze:

Z całym szacunkiem - porąbalo cię?
Osoba zadaje pytanie, rozpoczyna dyskusje na grupie dyskusyjnej (zamiast
jak czesc osłów tutaj wklejac gołe linki) a Ty jej kazesz spadac?
Przeciez grupa własnie od tego jest!

Ee, przecież Kogutek żartował. Swoją drogą, dobre to było. Przypomniał mi się fragment (chyba z filmu "Miś"):

"Panie, co Pan, to jest kiosk. Ja tu mięso sprzedaję!"

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Numerowane karty wyborcze