Numery wewnętrzne.

Data: 2011-06-09 16:03:53
Autor: jadryÅ›
Numery wewnętrzne.

Czy ktoś wie jak w komórce do listy kontaktów dodać numer stacjonarny z nr wewnętrznym? Nadmienię że znaleziony w necie sposób z pauzą (P) nie skutkuje, zgłasza się tylko centrala a nie konkretny numer.

Data: 2011-06-09 16:02:15
Autor: JWW
Numery wewnêtrzne.
nr wewnêtrznym? Nadmieniê ¿e znaleziony w necie sposób z pauz± (P) nie

ja dajem PPP by dac Centrali czas na zgloszenie

jk

Data: 2011-06-09 17:16:01
Autor: jadryÅ›
Numery wewnętrzne.
W dniu 2011-06-09 16:02, JWW pisze:
nr wewnętrznym? Nadmienię że znaleziony w necie sposób z pauzą (P) nie

ja dajem PPP by dac Centrali czas na zgloszenie

jk

Ale ja chcę się łączyć bezpośrednio, - bez łączenia przez telefonistkę.

Data: 2011-06-09 17:24:07
Autor: GS
Numery wewnętrzne.
Użytkownik jadryś napisał:
[...]

A centrala na którą dzwonisz ma DISA?
lub - jak się wybiera wewnętrzne?

pzdr
GS

Data: 2011-06-09 20:18:14
Autor: jadryÅ›
Numery wewnętrzne.
W dniu 2011-06-09 17:24, GS pisze:
Użytkownik jadryś napisał:
[...]

Gdy wybieram numer centrali To odzywa się automatyczna sekretarka - "Wybierz numer tonowo lub czekaj na zgłoszenie telefonistki".. Na telefonistkę można nieraz czekać i 10 minut i się nie doczekać. Natomiast nie mam pojęcia o co chodzi z tym wybieraniem tonowym.

Data: 2011-06-09 20:38:38
Autor: JWW
Numery wewnêtrzne.

Natomiast nie mam pojêcia o co chodzi z tym wybieraniem tonowym.\

to ale¿y. Masz abonament?

jk

Data: 2011-06-09 22:46:18
Autor: J.F.
Numery wewnêtrzne.
On Thu, 09 Jun 2011 20:18:14 +0200,  jadry¶ wrote:
Gdy wybieram numer centrali To odzywa siê automatyczna sekretarka - "Wybierz numer tonowo lub czekaj na zg³oszenie telefonistki".. Na telefonistkê mo¿na nieraz czekaæ i 10 minut i siê nie doczekaæ. Natomiast nie mam pojêcia o co chodzi z tym wybieraniem tonowym.

nowe pokolenie uroslo, ktore juz nie wie co to jest wybieranie tonowe?

Dobrze tu kolega radzil - numer centrali, dwie-trzy pauzy, nr
wewnetrzny i dziala.

J.

Data: 2011-06-12 19:16:32
Autor: Grzexs
Numery wewnêtrzne.
nowe pokolenie uroslo, ktore juz nie wie co to jest wybieranie tonowe?

Dobrze tu kolega radzil - numer centrali, dwie-trzy pauzy, nr
wewnetrzny i dziala.

Ja nawet napiszê piêæ pauz! To zreszt± mocno zale¿y od konkretnego modelu telefonu. I siedem mo¿e siê okazaæ ma³o.

--
Grzexs

Data: 2011-06-12 21:48:53
Autor: jadryÅ›
Numery wewnętrzne.
W dniu 2011-06-09 22:46, J.F. pisze:
On Thu, 09 Jun 2011 20:18:14 +0200,  jadryÅ› wrote:
Gdy wybieram numer centrali To odzywa siÄ™ automatyczna sekretarka -
[...]

No niestety, - nie w moim przypadku. Nadal trzeba czekać na telefonistkę.. i to nie zależy od telefonu, mam 3 rozne modele, i na każdym to samo.

Data: 2011-06-12 23:06:37
Autor: J.F.
Numery wewnêtrzne.
On Sun, 12 Jun 2011 21:48:53 +0200,  jadry¶ wrote:
W dniu 2011-06-09 22:46, J.F. pisze:
Dobrze tu kolega radzil - numer centrali, dwie-trzy pauzy, nr
wewnetrzny i dziala.

No niestety, - nie w moim przypadku. Nadal trzeba czekaæ na telefonistkê.. i to nie zale¿y od telefonu, mam 3 rozne modele, i na ka¿dym to samo.

A probowales zadzwonic pod inny numer ? po szybkim odebraniu slychac w
sluchawce to co po pauzach ? Nokia tak robi, SE tak robi.

J.

Data: 2011-06-16 23:48:13
Autor: jadryÅ›
Numery wewnętrzne.
W dniu 2011-06-12 23:06, J.F. pisze:
On Sun, 12 Jun 2011 21:48:53 +0200,  jadryÅ› wrote:
[...]

Nie, nie znam jakichÅ› innych numerów wewnÄ™trznych. Ten na który  ja telefonujÄ™ to numer centrali szpitala. Bez pauzy w numerze to sÅ‚ychać gÅ‚os automatycznej sekretarki, a z pauzami gÅ‚ucha cisza, - przerwana dopiero gÅ‚osem telefonistki.

Data: 2011-06-13 19:57:25
Autor: yabba
Numery wewnętrzne.
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:it354j$n6s$3news.onet.pl...
[...]

Czy jak dzwonisz ze stacjonarnego do tej centralki to czy możesz wybrać numer wewnętrzny?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-06-16 23:48:30
Autor: jadryÅ›
Numery wewnętrzne.
W dniu 2011-06-13 19:57, yabba pisze:
[...]

No, pewnie jest jakaś możliwość wyboru, tylko że ja nie mam pojęcia jak wybrać ten numer tonowo.. Gdy go wybieram z klawiatury to i tak zawsze się odezwie telefonistka.

Data: 2011-06-17 00:15:56
Autor: yabba
Numery wewnętrzne.
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:itdtn1$opg$1news.onet.pl...
[...]

Wybieranie tonowe pochodzi z telefonów stacjonarnych. Kiedyś było wybieranie zwane dekadowym, czylijak się kręciło tarczą aparatu to było słychać: pyk, pykpykpyk, pyk, pykpykpykpykpykpyk, pyk. Ilośc "pyk" określała wykręconą cyfrę. Potem wprowadzono wybieranie tonowe. Naciskając klawisze na telefonie, generowal on odpowiednie dźwięki, które odpowiadały poszczególnym cyfrowm: piii, biii, łiii i tym podobnie.
Wybieranie tonowe ma tę zaletę, że można nim wybierać numery wewnętrzne po połączeniu z centralka firmową.

Czy masz telefon stacjonarny? Czy przy naciskaniu klawiszy słyszysz w słuchawce różne piśnięcia? Czy jak dzwonisz ze stacjonarnego do szpitala, to możesz wybrać tymi piśnięciami numer wewnętrzny?

Czy wiesz z jakim numerem wewnętrznym chcesz się połączyć?

--
Pozdrawiam,

yabba

Numery wewnętrzne.