Nuno Gomes w Polsce - Szczegóły

Data: 2009-07-27 23:48:42
Autor: Slon
Nuno Gomes w Polsce - Szczegóły
Najnowsze informacje co, gdzie kiedy, jak i dlaczergo na stronie:

http://www.techdive.pl/informacje-z-ostatniej-chwili/nuno-gomes-w-polsce-szczegoly.html

Slon

Data: 2009-07-28 03:54:33
Autor: wlopata
On 28 Lip, 08:48, Slon <mari...@techdive.pl> wrote:
Najnowsze informacje co, gdzie kiedy, jak i dlaczergo na stronie:

http://www.techdive.pl/informacje-z-ostatniej-chwili/nuno-gomes-w-pol...

Slon

Nuno jest WIELKI, ooooo ..., będzie MÓWIŁ o kurna ale czad!

A będzie ...uzdrawiał?

Wiesiek

Data: 2009-07-28 13:17:02
Autor: SHARMDIVER.PL
wlopata@poczta.onet.pl wrote:
[...]

404: Not Found
Sorry, but the content you requested could not be found

A tak z drugiej strony to dobrze, że będzie mówił.
Ja dawno temu usłyszałem o polskich specjalistach, którzy nurkowali na Trimiksie w Bałtyku. Po nurkowaniu jeden z nich wprawdzie też mówił ale nie chodził i dodatkowo "wszystkie zawory mu puściły".
Zniechęciło mnie to do idei "bicia rekordów" - pampersy zbyt drogie :)

Data: 2009-07-28 13:31:52
Autor: SHARMDIVER.PL
[...]

wiesiek to nic, przeczytaj tekst ze strony:

1. Nuno jest wielki. ..
2. Nuno będzie mówił, co Cię czeka jutro a co za 10 lat......Chyba nie ma takiego pytania, które przyszłoby Ci do głowy nad którym Nuno już by się nie zastanawiał.
3. Spotkasz tam wszystkich. Wszyscy tam będą. Nuno to są emocje dla dużych i małych. .......
4. Poznasz Leszka i Krzyśka. Leszek Czarnecki, najbogatszy człowiek w Polsce.....To on. Możesz zadać im pytania. Uścisnąć rękę. Warto.

5. Odwiedzisz największe i naprężniej rozwijające się bazy nurkowe w Polsce. Zatańczysz. Zaimprezujesz, zapalisz sziszę. Z ludźmi, którzy dzielą Twoją największą pasję.

Warszawa, Baza Nurkowa Vertigo, Stoczniowców 9, Piątek, 16.10.2009 19:00
Kraków, (jeszcze nie wiemy, ale się dowiemy)
Jastarnia, Baza Nurkowa Seadevil, Rybacka 33, Niedziela 18.10.2009 18:00

To są te największe i najprężniej rozwijające sie bazy w Polsce?
Jak rozumiem w Krakowie jeszcze takiej bazy nie wybrano :)

I te wszystkie atrakcje za przysłowiowy "barszcz":

ZA ILE:
99 PLN (Warszawa)
99 PLN (Kraków)
149 PLN (Jastarnia.

Ja się nie wybieram.
Rozmawiałem z Nuno "za darmochę", uścisnołem rękę i nawet autograf dostałem :)

Nuno Gomes w Polsce - Szczegóły