Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastarnia (market)

Data: 2009-10-01 09:33:01
Autor: zofia
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastarnia (market)
NUNO GOMES W POLSCE - WARSZAWA, KRAKÓW, JASTARNIA

Każdy kto rozpoczyna przygodę z nurkowaniem ma mnóstwo pytań. W miarę
rozwoju pytania stają się coraz bardziej szczegółowe. Jednakże jednym
z pierwszych pytań jakie padają podczas pierwszego kursu, to pytanie o
rekord głębokości. Jak głęboko i kto?
Odpowiedź to oczywiście 318 metrów, a właścicielem rekordu jest Nuno
Gomes.
Kiedy wiedza nurka rośnie, pojawiają się nowe pytania i wątpliwości.
Macie może jakieś własne przemyślenia dotyczące nurkowania?
Chcielibyście je skonsultować z człowiekiem, który był tam, gdzie
żadnemu przed nim nie udało się dotrzeć na obiegu otwartym? Macie
szansę to zrobić podczas cyklu spotkań z Nuno Gomesem w Polsce.

PROGRAM

16 Października 2009 WARSZAWA
Z UDZIAŁEM: Leszka Czarneckiego i Michała Kosuta
GDZIE: Warszawa, Baza Nurkowa Vertigo, Stoczniowców 9, Piątek,
16.10.2009, godzina 19:00
O CZYM: Nuno Gomes, Leszek Czarnecki, Michał Kosut - 20 lat nurkowania
technicznego na świecie.
ZA ILE: 99 PLN (Warszawa)
Konferencja tłumaczona symultanicznie.
W części nieoficjalnej proponujemy:
- relaks przy sziszach (odpłatnie);
- muzyka - kapela na żywo;
- filmy o nurkowaniu na ekranie;
- w barze piwo i grill;
- na terenie bazy stoiska z nowościami i sprzętem nurkowym.
I tak do białego rana...
W zdobyciu noclegu dla osób spoza Warszawy pomoże baza Vertigo.
www.vertigodiving.pl
Bilety : http://sklep.mayfly.pl/bilet-- -nuno-gomes-(warszawa)-cat-20-id-90.aspx

17 Października 2009 KRAKÓW

Z UDZIAŁEM: Krzysztofa Starnawskiego
GDZIE: Kraków, Centrum Kultury ROTUNDA, ul. Oleandry 1, (gospodarze:
Kraken i Nautica), sobota 17.10.2009, godzina 18:00
O CZYM: Nuno Gomes i Krzysztof Starnawski opowiedzą o Shecku Exley'u,
Davidzie Shaw i nurkowaniu jaskiniowym.
ZA ILE: 99 PLN
Konferencja odbędzie się na parterze, w sali dolnej Centrum Kultury
ROTUNDA.
Po części oficjalnej nastąpi ta mniej oficjalna...
Relaksować się będziemy przy sziszach z muzyką (DJ) i filmami o
nurkowaniu w tle. I tak do białego rana...
W barze zakupić będzie można: piwa (beczkowe i butelkowe), wódki
(wyborowa, Finlandia, żołądkowa, absolut, krupnik, itp.), giny, wina,
likiery, whiskey (kilka rodzajów) - sporo tego!
Dla wszystkich spoza Krakowa polecamy dwa hotele "Cracovia" oraz hotel
studencki "Żaczek". Oba w promieniu 300 m.
Konferencja tłumaczona symultanicznie.
Bilety : http://sklep.mayfly.pl/bilet-- -nuno-gomes-(krakow)-cat-20-id-91.aspx

18 Października 2009 JASTARNIA

Z UDZIAŁEM: Witolda Śmiłowskiego i Marcina Chochorowskiego
GDZIE: Jastarnia, Baza Nurkowa Seadevil, Rybacka 33, Niedziela
18.10.2009, godzina 18:00
O CZYM: Nuno Gomes, Marcin Chochorowski, Witold Śmiłowski - o naprawdę
głębokich nurkowaniach i rekordzie świata, Dahab 2005.
ZA ILE: 149 PLN (Jastarnia) (w cenę biletu wliczony jest nocleg w nocy
18-19 października)
W części nieoficjalnej proponujemy:
- relaks przy sziszach (odpłatnie);
- muzyka - DJ na zmianę z kapelą;
- filmy o nurkowaniu na ekranie;
- w barze wódka, piwo;
- gastronomia.
I tak do białego rana...
Konferencja tłumaczona symultanicznie.
Bilet upoważnia do noclegu, nie gubimy!
Tutaj będziemy spać http://www.marinaklub.pl/. W sprawie rezerwacji
miejsc noclegowych proszę o kontakt: magdalena_nowak[at]mayfly.pl
Bilety: http://sklep.mayfly.pl/bilet-- -nuno-gomes-(jastarnia)-cat-20-id-89.aspx

Data: 2009-10-01 21:44:14
Autor: mysiar
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastarnia (market)
Nie mogłem się powstrzymać od komentarza.

Czy tak kiepsko się sprzedają bilety na tę imprezę, że co trochę jest post z reklamą ?

Pozdrawiam
Mysiar

Data: 2009-10-02 10:43:21
Autor: Rafi
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jast arnia (market)

| 17 Października 2009 KRAKÓW
|
| Z UDZIAŁEM: Krzysztofa Starnawskiego

A czy przypadkiem Starnaś wtedy nie przebywa w Meksyku?

Rafi

Data: 2009-10-02 10:47:28
Autor: Zakrzówek Kraken
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastarnia (market)
Przebywa w Meksyku.
Prosiłem organizatorów aby to sprostowali w programie ale jakoś nie mogą się połapać.

W Krakowie 17.X.2009 będzie Nuno.

Pozdrawiam

Maciek Curzydło
Kraken

Data: 2009-10-15 09:19:15
Autor: zofia
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastar nia (market)
Rafi: No tak, udział udziałem, Starnaś ma być dostępny online, za
pośrednictwem video-konferencji trwającej ok 5 min. Zależy to od
jakości meksykańskiego łącza. A przez reszte czasu będzie z nami
duchem:)

Mysiar: Jak w topicu (market). Bilety się sprzedają, ale zawsze może
sie ich sprzedać więcej:)

pozdrawiam

zofia

Data: 2009-10-15 09:23:20
Autor: zofia
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastar nia (market)
Rafi: No tak, udział udziałem, Starnaś ma być dostępny online, za
pośrednictwem video-konferencji na żywo. Zależy to od

Data: 2009-10-16 22:18:49
Autor:
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastarnia (market)
Witajcie,
Byłem dzisiaj na spotkaniu w Warszawie.
Dla mnie tragedia-głupio wydane 100PLN.
Pana Czarneckiego nie było a tak się zapowiadał!
Może się mylę?

 zofia <zofia.gorka@gmail.com> napisał(a):
Rafi: No tak, udzia=B3 udzia=B3em, Starna=B6 ma by=E6 dost=EApny online, za
po=B6rednictwem video-konferencji na =BFywo. Zale=BFy to od
jako=B6ci meksyka=F1skiego =B3=B1cza. A przez reszte czasu b=EAdzie z nami
duchem:)

Mysiar: Jak w topicu (market). Bilety si=EA sprzedaj=B1, ale zawsze mo=BFe
sie ich sprzeda=E6 wi=EAcej:)

pozdrawiam

zofia

Data: 2009-10-17 19:43:31
Autor:

Data: 2009-10-19 06:21:50
Autor:
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastarnia (market)
Witajcie,
Czy wiecie jak było w Jastarni?
Wnioskuję, że brak pozytywnych komentarzy może świadczyć o niskim poziomie
spotkania.
Pozdrawiam

Data: 2009-10-26 20:20:23
Autor:
Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastarnia (market)
rozumiem, że lepiej przemilczec te spotkania Czyżby nikt nie chciał sie podzielic wrazeniami ??

--

Nuno Gomes w Polsce - Warszawa, Karaków, Jastarnia (market)