Nur für katholisch

Data: 2010-01-27 21:07:12
Autor: Grzegorz Z.
Nur für katholisch
(A wy TW Henryk albo wpiszcie sobie nick normalnymi literami albo morda w
kubeł)

 Siostry boromeuszki w dawnym Szpitalu Miejskim powinny opiekować się
wszystkimi szczecinianami, bez względu na wiarę i zasobność portfela -
zaapelowali w środę do prezydenta Szczecina politycy SLD.

- Przyjmując pacjentów, siostry nie powinny kierować się kryterium
ekonomicznym i wyznaniowym, chcemy by takie gwarancje były zapewnione na
piśmie - podkreśla Jędrzej Wijas, szef klubu radnych SLD.

Prezydent Szczecina Piotr Krzystek nieruchomości po dawnym Szpitalu
Miejskim chce przekazać Kościołowi. Siostry boromeuszki mają tam stworzyć
Centrum Opiekuńczo-Lecznicze: szpital rehabilitacyjny i dom pomocy
społecznej. Gwarantem inwestycji ma być arcybiskup. Organem założycielskim
będzie archidiecezja.

Teraz wartość nieruchomości przy al. Wyzwolenia, to 28 mln zł. Na ostatniej
sesji radni zgodzili się na przekazanie tego majątku Kościołowi. 22 lutego
prezydent Piotr Krzystek ma przedstawić rajcom zasady.

- Jesteśmy przeciwni sprzedaży przy zastosowaniu wysokiej bonifikaty - mówi
Jędrzej Wijas. - Opowiadamy się za dzierżawą, krótkoterminową, na przykład
dziewięcioletnią.

Politycy SLD podkreślają, że miasto do umowy dzierżawy powinno wprowadzić
także takie zapisy, które będą gwarantowały, że obiekt nie zmieni
przeznaczenia, że siostry cały czas będą prowadzić w nim dom pomocy
społecznej i szpital rehabilitacyjny.

- Musi być również zagwarantowane pokrycie kosztów funkcjonowania tej
placówki - podkreśla Wijas. - Nie chcielibyśmy, by doszło do takiej
sytuacji, że pobyt w tym ośrodku będzie finansowany głównie z kieszeni
pacjentów, bo wówczas byłby to medyczny biznes i przekazywanie tych
nieruchomości mijałoby się z celem.

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,7501723,SLD__czy_boromeuszki_beda_sie_opiekowac_ateistami_.html

Data: 2010-01-28 01:04:00
Autor: Slawek SWP
Nur für katholisch
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]
[...]

Pobyt w szpitalu będzie finansowany przez zdrowych ludzi płacących podatki i haracz ZUSowi. Tak? Czy nie?

--
Sławek SWP
Żądam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-01-28 01:20:39
Autor: Grzegorz Z.
Nur für katholisch
Dnia Thu, 28 Jan 2010 01:04:00 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Przecież nie przez pana Arcybiskupa, z jego krwawicy.

Data: 2010-01-28 09:05:39
Autor: Slawek SWP
Nur für katholisch
[...]

No to o co chodzi z tym zapisem w umowie o "finansowaniu"?

Data: 2010-01-28 10:56:02
Autor: Grzegorz Z.
Nur für katholisch
Dnia Thu, 28 Jan 2010 09:05:39 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

No o to żeby panu Arcybiskupowi zamiast ubywać - nie przybywało.

Data: 2010-01-28 19:35:07
Autor: Slawek SWP
Nur für katholisch
[...]

Nie nabijam się, nie wkręcam i w ogóle nie wyzłośliwiam... Dalej nie rozumiem konieczności ujęcia zapisu o finansowaniu - przez kogo - w umowie "przekazania nieruchomości".
Jeśli wiesz to napisz: "Dlaczego?"

Data: 2010-01-29 04:12:41
Autor: Grzegorz Z.
Nur für katholisch
Dnia Thu, 28 Jan 2010 19:35:07 +0100, Slawek SWP napisał(a):

[...]

Żeby nie urządzili tam sobie maszynki do robienia pieniędzy - "za
symboliczną złotówkę".

Jak ktoś chce kręcić lody to niech robi to na wolnym rynku.

Data: 2010-01-28 09:16:30
Autor: jan paszek
Nur für katholisch
panstowo WYZNIOWE -iran europy!!!!

Data: 2010-01-28 10:47:32
Autor: .heÂŽsk.
Nur für katholisch
On Thu, 28 Jan 2010 09:16:30 +0000 (UTC), "jan paszek"
<janonet4.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

panstowo WYZNIOWE -iran europy!!!!

 jasiu, stary komuchu. jedz do iranu, dopiero wtedy
 poznasz co to panstwo wyznaniowe. sprobuj obrazic
 tam poganiacza wielbladowa opowiesz jak smakowaly
 ci wlasne jadra ;o)). tego w "katolandzie" nie ma.
 a szkoda! ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 09:49:18
Autor: cyc
Nur für katholisch

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1pitfemck2v49$.urah581keg6o.dlg40tude.net...
[...]

Czegos nie rozumiem !. Jesli tzw. siostry chca niesc pomoc potrzebujacycm to przeciez nie znaczy to wcale , ze musza robic to w otrzymanym w darze majatku !!. Niech niosa owa pomoc w szpitalu bedacym wlasnoscia miasta ! .
Skad ta wielkodusznosc i gest u urzednikow ?.
Gdyby byla to wlasnosc ktoregos z nich nie szastaliby nia w ten spsob ale cudze , publiczne , czy panstwowe ? kto by sie tym przejmowal .
Konia z rzedem oddam , jesli boremeuszki , czy jak im tam , utrzymaja rzadany status nieruchomosci jako szpital publiczny , na ktorym zreszta beda zarabiac ! . Za pare lat , jak to bywalo z wieloma innymi tego typu darowiznami na rzecz kosciola , nieruchomosc albo zostanie sprzedana albo zmieni przeznaczenie na bardziej dovchodowe przedsiewziecie .
Pozatym nie rozumiem jeszce tego , dlaczego szpital maja prpwadzic jakies zakonnice a nie wyspecjalizowane w tym zakresie sluzby panstwowe lub publiczne ? , przeciez nie beda robic tego lepiej , tylko gorzej , przeciez nie one tam beda leczyc , tylk ci sami lekarze , ktorzy zatrudieni byliby w publicznej placowce .
I po co tern caly cyrk z okradaniem panstwa , czyli nas na rzecz urzednikow Watykanu ? .

cyc

Data: 2010-01-28 10:14:18
Autor: sofu
Nur für katholisch

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

CYC taki stary chłop, a tego nie rozumiesz?!

sofu

Data: 2010-01-28 10:32:17
Autor: cyc
Nur für katholisch

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjrkdi$9g0$1node1.news.atman.pl...

[...]

Rozuiem i dlatego jestm tymi zjawiskami przerazony !.
cyc

Data: 2010-01-28 10:47:31
Autor: .heÂŽsk.
Nur für katholisch
On Wed, 27 Jan 2010 21:07:12 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

(A wy TW Henryk albo wpiszcie sobie nick normalnymi literami albo morda w kubeł) [...]

 zalosny komuchu, sam byles jawnym kapusiem a teraz  stojac nad otwartym grobem usilujesz siebie wybielic?
 wy komuchy staracie sie wszystkim wmawiac, ze byliscie
 cacy, a ta cala "Solidarnosc" to zlodzieje i bandyci.
 ta mysl tkwi w waszych lbach jak pryszcz na tylku.  nie mozecie scierpiec, ze dostaliscie kopa od klasy
 ktora reprezentowaliscie. tak komuchu, dostaliscie kopa!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 10:53:46
Autor: Prawusek
Nur für katholisch
".heRsk." <jokebigbrednie@interia.pl> wrote in message

Od jakiej Solidurności? Przecież na jej czele stali eSBuce i masoni.
Kopa dostali i dostaję klony masonów, komuchów, parchy, ssmani od szarych
Polaków, takich jak ja - hr. Sas - z pochodzenia Aria...

Data: 2010-01-28 10:59:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nur für katholisch

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Ty z pochodzenia ,chochol', a nie zaden ,Aria' hr.Sas Drag.

Data: 2010-01-28 11:14:52
Autor: Prawusek
Nur für katholisch

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> Polaków, takich jak ja - hr. Sas - z pochodzenia Aria...

   Ty z pochodzenia ,chochol', a nie zaden ,Aria' hr.Sas Drag.

 I tu sie mylisz - byla zmyla dla parchów i sie zalapales. A chachly jedna
krew z Polanami sa - my Polacy i rdzenni Ukraincy - jeden Naród tylko
Ukraincy wytrwali u nauk Cyryla i Metofija, a te, co im niemieckosc i
austriackosc w glaza blyskala erzacami do rymskoj  cerkwi (wszystkie parchy
konwertowane) droge do Nieba sobie zmylili za schizma...

Data: 2010-01-28 11:28:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nur für katholisch

> [...]

parchy
konwertowane) droge do Nieba sobie zmylili za schizma...

   chochol, zrusifikowany ukrainiec wstydzacy sie swojego pochodzenia,
   chodzaca kupa kompleksow wobec rosjan i ich, z jego punktu widzenia,
   wyzszej kultury.  Tym jestes ,polaku na obie nogi' myte raz na rok.

   ar

Data: 2010-01-28 11:35:43
Autor: Prawusek
Nur für katholisch

> [...]

   chodzaca kupa kompleksow wobec rosjan i ich, z jego punktu widzenia,
   wyzszej kultury.  Tym jestes ,polaku na obie nogi' myte raz na rok.

Odpuszczam sobie, parchu.

Data: 2010-01-28 12:01:11
Autor: * heÂŽsk *
Nur für katholisch
On Thu, 28 Jan 2010 10:53:46 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

Od jakiej SolidurnoÂści? PrzecieĹź na jej czele stali eSBuce i masoni

 a nie kapitalistyczne swinie i slugusy? natomiast w pzpr byli sami
 swiatli ludzie, dbajacy o dobro spoleczne, niektorzy nawet byli
 ministrantami i zasluzonymi dla watykanu. takich ptaszkow widuje sie
 dzis w kosciolach, klecza tuz przy oltarzu liczac ze dobra bozia
 wybaczy im te wszystkie komusze lajdactwa.

Kopa dostali i dostaję klony masonów, komuchów, parchy, ssmani od szarych
PolakĂłw, takich jak ja - hr. Sas - z pochodzenia Aria...

 kwak, tak, tak. komune obalila zdrowa tkanka pzpr.  w kopalni wujek strzelala cia, a popieluszko sam sie zabil. --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 10:57:04
Autor: Grzegorz Z.
Nur für katholisch

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

(A wy TW Henryk albo wpiszcie sobie nick normalnymi literami albo morda w kubeł) [...]

 zalosny komuchu, sam byles jawnym kapusiem

Kiedy byłem komuchem i kapusiem?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-01-28 12:01:11
Autor: * heÂŽsk *
Nur für katholisch
On Thu, 28 Jan 2010 10:57:04 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Kiedy byłem komuchem i kapusiem?

 cale zycie ;o))))

--