Nur für katholisch

Data: 2010-01-28 10:47:31
Autor: .he®sk.
Nur für katholisch
On Wed, 27 Jan 2010 21:07:12 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

(A wy TW Henryk albo wpiszcie sobie nick normalnymi literami albo morda w kubeł) [...]

 zalosny komuchu, sam byles jawnym kapusiem a teraz  stojac nad otwartym grobem usilujesz siebie wybielic?
 wy komuchy staracie sie wszystkim wmawiac, ze byliscie
 cacy, a ta cala "Solidarnosc" to zlodzieje i bandyci.
 ta mysl tkwi w waszych lbach jak pryszcz na tylku.  nie mozecie scierpiec, ze dostaliscie kopa od klasy
 ktora reprezentowaliscie. tak komuchu, dostaliscie kopa!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 10:53:46
Autor: Prawusek
Nur für katholisch
".heRsk." <jokebigbrednie@interia.pl> wrote in message

Od jakiej Solidurno¶ci? Przecież na jej czele stali eSBuce i masoni.
Kopa dostali i dostaję klony masonów, komuchów, parchy, ssmani od szarych
Polaków, takich jak ja - hr. Sas - z pochodzenia Aria...

Data: 2010-01-28 10:59:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nur für katholisch

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Ty z pochodzenia ,chochol', a nie zaden ,Aria' hr.Sas Drag.

Data: 2010-01-28 11:14:52
Autor: Prawusek
Nur für katholisch

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> Polaków, takich jak ja - hr. Sas - z pochodzenia Aria...

   Ty z pochodzenia ,chochol', a nie zaden ,Aria' hr.Sas Drag.

 I tu sie mylisz - byla zmyla dla parchów i sie zalapales. A chachly jedna
krew z Polanami sa - my Polacy i rdzenni Ukraincy - jeden Naród tylko
Ukraincy wytrwali u nauk Cyryla i Metofija, a te, co im niemieckosc i
austriackosc w glaza blyskala erzacami do rymskoj  cerkwi (wszystkie parchy
konwertowane) droge do Nieba sobie zmylili za schizma...

Data: 2010-01-28 11:28:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nur für katholisch

> [...]

parchy
konwertowane) droge do Nieba sobie zmylili za schizma...

   chochol, zrusifikowany ukrainiec wstydzacy sie swojego pochodzenia,
   chodzaca kupa kompleksow wobec rosjan i ich, z jego punktu widzenia,
   wyzszej kultury.  Tym jestes ,polaku na obie nogi' myte raz na rok.

   ar

Data: 2010-01-28 11:35:43
Autor: Prawusek
Nur für katholisch

> [...]

   chodzaca kupa kompleksow wobec rosjan i ich, z jego punktu widzenia,
   wyzszej kultury.  Tym jestes ,polaku na obie nogi' myte raz na rok.

Odpuszczam sobie, parchu.

Data: 2010-01-28 12:01:11
Autor: * he®sk *
Nur für katholisch
On Thu, 28 Jan 2010 10:53:46 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

Od jakiej Solidurno¶ci? Przecież na jej czele stali eSBuce i masoni

 a nie kapitalistyczne swinie i slugusy? natomiast w pzpr byli sami
 swiatli ludzie, dbajacy o dobro spoleczne, niektorzy nawet byli
 ministrantami i zasluzonymi dla watykanu. takich ptaszkow widuje sie
 dzis w kosciolach, klecza tuz przy oltarzu liczac ze dobra bozia
 wybaczy im te wszystkie komusze lajdactwa.

Kopa dostali i dostajÄ™ klony masonĂłw, komuchĂłw, parchy, ssmani od szarych
PolakĂłw, takich jak ja - hr. Sas - z pochodzenia Aria...

 kwak, tak, tak. komune obalila zdrowa tkanka pzpr.  w kopalni wujek strzelala cia, a popieluszko sam sie zabil. --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 10:57:04
Autor: Grzegorz Z.
Nur für katholisch

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

(A wy TW Henryk albo wpiszcie sobie nick normalnymi literami albo morda w kubeł) [...]

 zalosny komuchu, sam byles jawnym kapusiem

Kiedy byłem komuchem i kapusiem?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-01-28 12:01:11
Autor: * he®sk *
Nur für katholisch
On Thu, 28 Jan 2010 10:57:04 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Kiedy byłem komuchem i kapusiem?

 cale zycie ;o))))

--