Nur fur deutche...

Data: 2011-01-13 16:27:37
Autor: masti
Nur fur deutche...
Dnia piÄ™knego Thu, 13 Jan 2011 15:35:20 +0000 osobnik zwany  A. wystukaÅ‚:

Witam,
czy ktoś może wie jakie jest kryterium sprzedaży w Niemczech samochodów
"tylko dla Niemców" (np. http://tnij.org/nurfurdeutche - "KEIN Reimport
(deutsches Neufahrzeug)")?

warto najpierw znać język. To co napisałeś oznacza tylko, że ten samochód nie pochodzi z reimportu do Niemiec z innego kraju i jest to nowy samochód wyprodukowany w Niemczech.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-13 16:42:45
Autor: A.
Nur fur deutche...
> [...]

samochód
 nie pochodzi z reimportu do Niemiec z innego kraju i jest to nowy samochód wyprodukowany w Niemczech.

Ha... masz racjê. Jak siê cz³owiek na co¶ zafiksuje, to potem nie jest w stanie rozs±dnie my¶leæ. A skoro jest tak jak jest, to ju¿ nie mam zielonego pojêcia po co kupowaæ now± Mazdê w Polsce. Nawet dodaj±c wiêkszy VAT i akcyzê jest siê dobre 10% do przodu.
pzdr.
A.

--

Nur fur deutche...