Nurki w Ustce i w Łebie

Data: 2009-08-07 11:54:46
Autor: WW
Nurki w Ustce i w Łebie
Witam

Chciał bym nurknąć w tych miastach. Jadę tam na wypoczynek z żoną - nie nurkuje - i szukam półdniowych wypadów na wraki (drugie pół dnia dla zony :-P).
Macie namiary na jakieś bazy ?

Jak nie, to pozostaje niezawodny Hel i p. Sala, ale tam już kilka razy byłem. Chcę czegoś innego.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-08-07 14:50:01
Autor: Andrzej
Nurki w Ustce i w Łebie
Czesc jakis czas temu tez szukalem w tych okolicach dzwonilem do bosmanatu w
lebie i powiedzieli ze nikt tam z murkami nie plywa powodzenia jak bys cos znalazl bede wdzieczny za info
pozdrawiam Andrzej

Data: 2009-08-07 16:28:52
Autor: Zboj
Nurki w Ustce i w Łebie
Łeba w czasie mojego pobytu miała wirtualną ofertę dla nurków i namacalną dla wędkarzy. Nie udało mi się skorzystać. Cóż... to wszak nasz wspaniały nadmorski biznes nurkowy. Trzeba być bardzo upartym i dużo się najeździć, żeby móc zanurkować. Nie do pomyślenia nad większością innych wybrzeży.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Nurki w Ustce i w Łebie