Nurkowanie Tunezja

Data: 2010-09-14 01:57:28
Autor: Tomasz Smereczyński
Nurkowanie Tunezja
Witam,
pilnie poszukuje sprawdzonego bądź polskiego centrum nurkowego w
okolicach Sousse, Monastiru !!

Jest to dość pilne a więc proszę o pomoc :)

Pozdro 4all

Data: 2010-09-14 11:54:54
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Nurkowanie Tunezja
On 2010-09-14 10:57, Tomasz Smereczyński wrote:
Witam,
pilnie poszukuje sprawdzonego bądź polskiego centrum nurkowego w
okolicach Sousse, Monastiru !!

Jest to dość pilne a więc proszę o pomoc :)

Pozdro 4all

Jest takie.
Nazywa się One Way Ticket ale z powodu zatonięcia jednostki przerzucili się na organizowanie wycieczek na pustynię ze specjalną ofertą dla Polaków.
Za wycieczkę na pustynię nie płacisz.
Dopiero uiszczasz opłatę lub rodzina jak chcesz wrócić.

A tak poważnie było chyba z dwa tygodnie na liście - nie ma nic pod wodą, centra jeśli są to tragedia.

Pozdrowienia

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-09-14 14:10:22
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Nurkowanie Tunezja
On 2010-09-14 11:54, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-09-14 10:57, Tomasz Smereczyński wrote:
Witam,
[...]

Zapytaj też o inne specjalne folklorystyczne programy przygotowane z myślą o np. Młodych Parach

On otrzymuje program zatytułowany "Noc Z Gwiazdami" Czyli filozoficzne przemyślenia podczas nocy na pustyni pod rozgwieżdżonym niebem gdy w tym czasie Ona ma zapewniony drugi "Baba i Czterdziestu Rozbójników"

Udanej wycieczki

:-)

Data: 2010-09-14 17:14:44
Autor: a_jur
Nurkowanie Tunezja
Pytałem o centrum na grupie w poprzednim roku. Brak odpowiedzi grupy
Na miejscu tez nic nie znalazłem. Tam faktycznie pod wodą nic nie ma

a_jur

Data: 2010-09-15 07:53:40
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Nurkowanie Tunezja
Pytałem o centrum na grupie w poprzednim roku. Brak odpowiedzi grupy
Na miejscu tez nic nie znalazłem. Tam faktycznie pod wodą nic nie ma

Wielokrotnie w ostatnich paru latach opisywałem sytuacje w Tunezji ( centra) i pod wodą na tym forum, wygoogluj i się tylko nie przeraź, a poza tym faktycznie taniej wyjdzie oglądanie piasku na pustyni niż pod wodą i mniej stresująco. Za wycieczkę z porwaniem jak sugeruje Janek faktycznie chyba jest dodatkowa opłata :))))))) a tak na serio to jedna z niewielu atrakcji jakie tam są , poza tym rejs statkiem "pirackim" i wycieczka do stolicy Tunisu a tak totalna plaża wprost i w przenośni i ludzie jedynie przyjaźni dla Twojego portfela ( Francuzi przez lata okupacji strasznie ich zmanierowali niestety negatywnie). Pozdrawiam

Adam Klimek instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

Data: 2010-09-17 05:36:39
Autor: vica
Nurkowanie Tunezja
On 14 Wrz, 10:57, Tomasz Smereczyński <yari...@gmail.com> wrote:
Witam,
pilnie poszukuje sprawdzonego bądź polskiego centrum nurkowego w
okolicach Sousse, Monastiru !!
Jest to dość pilne a więc proszę o pomoc :)
Pozdro 4all

Przeczytaj relacje naszego klienta z Tunezji, jezeli interesuje Cie ta
lokalizacja, to proze o kontakt.
http://wyprawy.victoriatravel.pl/nurkowanie-w-tunezji

Pozdrawiam,
Victoria Iwanowska