Nurkowanie Tunezja

Data: 2010-09-14 17:14:44
Autor: a_jur
Nurkowanie Tunezja
Pytałem o centrum na grupie w poprzednim roku. Brak odpowiedzi grupy
Na miejscu tez nic nie znalazłem. Tam faktycznie pod wodą nic nie ma

a_jur

Użytkownik "Tomasz Smereczyński" <yarim83@gmail.com> napisał w wiadomości news:7423dad9-1134-4a41-a0ac-d9b4d769d0b4g18g2000vbn.googlegroups.com...
Witam,
pilnie poszukuje sprawdzonego bądź polskiego centrum nurkowego w
okolicach Sousse, Monastiru !!

Jest to dość pilne a więc proszę o pomoc :)

Pozdro 4all

Data: 2010-09-15 07:53:40
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Nurkowanie Tunezja
Pytałem o centrum na grupie w poprzednim roku. Brak odpowiedzi grupy
Na miejscu tez nic nie znalazłem. Tam faktycznie pod wodą nic nie ma

Wielokrotnie w ostatnich paru latach opisywałem sytuacje w Tunezji ( centra) i pod wodą na tym forum, wygoogluj i się tylko nie przeraź, a poza tym faktycznie taniej wyjdzie oglądanie piasku na pustyni niż pod wodą i mniej stresująco. Za wycieczkę z porwaniem jak sugeruje Janek faktycznie chyba jest dodatkowa opłata :))))))) a tak na serio to jedna z niewielu atrakcji jakie tam są , poza tym rejs statkiem "pirackim" i wycieczka do stolicy Tunisu a tak totalna plaża wprost i w przenośni i ludzie jedynie przyjaźni dla Twojego portfela ( Francuzi przez lata okupacji strasznie ich zmanierowali niestety negatywnie). Pozdrawiam

Adam Klimek instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

--

Nurkowanie Tunezja