Nurkowanie Turcja

Data: 2010-08-20 01:09:35
Autor: Tomasz Smereczyński
Nurkowanie Turcja
Witam wszystkich,
za około 2 tygodnie wylatuje do Turcji na urlop, dokładniej do
Antalya.
Cel wyprawy chilloutowo, zwiedzaniowo, nurkowy :)
I wła¶nie co do tej ostatniej opcji mam do was pytanko. Czy możecie
polecić jakie¶ fajne bazy nurkowe wraz z namiarami !
Najważniejsze żeby było sprawdzone ( np. Polskie ), rzetelne ( mam
ponad 50 nurkowań za sob± a więc chciał bym co¶ zobaczyć a nie brodzić
na 10m) no  i tanie ale wydaje mi się, że ceny s± w miarę
ujednolicone.

Jeżeli komu¶ się będzie chciało rozpisywać to wdzięczny będę za
podesłanie jaki¶ info odno¶nie miejsc nurkowych oraz innych miejsc w
Turcji gdzie warto pojechać.

Dzięki z góry :)
Tomek
AOWD SSI

Data: 2010-08-20 16:58:32
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Nurkowanie Turcja
On 8/20/2010 11:09 AM, Tomasz Smereczyński wrote:
Witam wszystkich,
za około 2 tygodnie wylatuje do Turcji na urlop, dokładniej do
Antalya.
Cel wyprawy chilloutowo, zwiedzaniowo, nurkowy :)
I właśnie co do tej ostatniej opcji mam do was pytanko. Czy możecie
polecić jakieś fajne bazy nurkowe wraz z namiarami !
Najważniejsze żeby było sprawdzone ( np. Polskie ), rzetelne ( mam
ponad 50 nurkowań za sobą a więc chciał bym coś zobaczyć a nie brodzić
na 10m) no  i tanie ale wydaje mi siÄ™, ĹĽe ceny sÄ… w miarÄ™
ujednolicone.

Jeżeli komuś się będzie chciało rozpisywać to wdzięczny będę za
podesłanie jakiś info odnośnie miejsc nurkowych oraz innych miejsc w

Witaj,

w Turcji nie ma NIC pod woda.
Przekonasz siÄ™  o tym wkrĂłtce

pozdrowienia

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiĂŞkniejszych raf na Ĺ“wiecie.

Data: 2010-08-20 09:57:02
Autor: Tomasz Smereczyński
Nurkowanie Turcja
On 20 Sie, 15:58, "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl>
wrote:
> [...]

> Jeżeli komuś się będzie chciało rozpisywać to wdzięczny będę za
> podesłanie jakiś info odnośnie miejsc nurkowych oraz innych miejsc w

Witaj,

w Turcji nie ma NIC pod woda.
Przekonasz się  o tym wkrótce

pozdrowienia

-- www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiĂŞkniejszych raf na Ĺ“wiecie.

Hmmm
nawet mnie nie straszcie ... z tego co widzÄ™ po fotkach to coĹ› tam
chyba jest :)
czy sÄ… to czyste GOD SHOOTY :)

Poważnie nic tam nie ?? Nic a nic ? Nie warto nigdzie pojechać ??

Data: 2010-08-21 12:28:55
Autor: Pszemol
Nurkowanie Turcja
"Tomasz Smereczyński" <yarim83@gmail.com> wrote in message news:896c344f-2fbb-40bc-9852-c615028d5c78i13g2000yqd.googlegroups.com...
Nie warto nigdzie pojechać ??

Izrael lub Egipt...

Data: 2010-08-21 21:10:17
Autor: Włodzimierz Kołacz
Nurkowanie Turcja

wrote:
> [...]

chyba jest :)
czy sÄ… to czyste GOD SHOOTY :)

Poważnie nic tam nie ?? Nic a nic ? Nie warto nigdzie pojechać ??

Jest jest oczywiście. Coś podobnego jak Włochy, Sycylia czyli tak średnio jeśli chodzi o zwierzaki ale rekina widziałem choć to rzadkość tam. Tam też widziałem najpiękniejsze formacje skalne pod wodą coś jak kopce w Kapadocji i łuki skalne pod wodą. Mnie się podobało. Tyle że te kopce były w miejscu zabronionym ze względu na zatopiony galeon. Pogogluj to coś znajdziesz dla siebie.
Miałem przyjemność poznać chwilę to centrum http://www.diversdelight.com/dcfetmaps.htm w Fethye. Było to dobrych kilka lat temu gdy byliśmy w Oludeniz.

Pozdrawiam WĹ‚odek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-08-20 17:17:11
Autor: malgosia
Nurkowanie Turcja
w Turcji nie ma NIC pod woda.

nawet tkz wraki i groty som do bani. Lepiej zostań na bzegu

jk

Data: 2010-08-22 07:15:37
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Nurkowanie Turcja
On 2010-08-20 17:17, Małgosia wrote:
w Turcji nie ma NIC pod woda.

nawet tkz wraki i groty som do bani. Lepiej zostaÄąďż˝ na bzegu

jk

To prawda.
Wiadomości mam "z pierwszej ręki" bo od instruktora z Turcji.
Większość "wraków" to kilka sparciałych desek zagrzebanych w piasku.
W związku z tym Turcy wpadli na pomysł i zatapiają sztuczne , specjalnie zbudowane "wraki" aby zachęcić turystów.
Tragedia...

Pozdrawia

Sharmdiver.pl

ps. U mnie piękne słoneczko, wiaterek od morza, błękitne niebo, klimatyzacja wyłączona :-) - temperatury powietrza będą już spadały - ale woda 28 C.
Ciekawe co dziĹ› ciekawego zobaczÄ™ ze studentami pod wodÄ…?
Może znowu starego żółwia?
One są piękne..

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-08-22 09:12:38
Autor: Tomasz Smereczyński
Nurkowanie Turcja
On 22 Sie, 07:15, "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl>
On 2010-08-20 17:17, Małgosia wrote:

> nawet tkz wraki i groty som do bani. Lepiej zostaĹ na bzegu

> jk

To prawda.
Wiadomo¶ci mam "z pierwszej ręki" bo od instruktora z Turcji.
Większo¶ć "wraków" to kilka sparciałych desek zagrzebanych w piasku.
W zwi±zku z tym Turcy wpadli na pomysł i zatapiaj± sztuczne , specjalnie
zbudowane "wraki" aby zachęcić turystów.
Tragedia...

Pozdrawia

Sharmdiver.pl

ps. U mnie piękne słoneczko, wiaterek od morza, błękitne niebo,
klimatyzacja wył±czona :-) - temperatury powietrza będ± już spadały -
ale woda 28 C.
Ciekawe co dzi¶ ciekawego zobaczę ze studentami pod wod±?
Może znowu starego żółwia?
One s± piękne..

-- www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na ¶wiecie.

Wiesz, Sharmdiver my¶lałem, że jeste¶ troszkę poważniejszym
człowiekiem ale po twojej wypowiedzi wnioskuję, że nie do końca.
Jak się wypowiadasz to wypowiadaj się na tematy które masz jakie
kolwiek pojęcie a nie na zasadzie "bo kumpel mi powiedził"

No i oczywi¶cie przypominam, że istnieje co¶ jeszcze poza Egiptem.

Włodzimierzu dzięki za info.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-22 21:10:44
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Nurkowanie Turcja
On 2010-08-20 17:17, Małgosia wrote:

w Turcji nie ma NIC pod woda.

[...]

my¶lę, że osoba która "zjadła zęby" na nurkowaniu w Turcji - bo jest tureckim instruktorem szkol±cym i ucz±cym tam od lat jest osob± kompetentn± do wypowiadania się na temat nurkowań w Turcji.

Jak pisałem w pierwszym po¶cie - zaraz tam będziesz i zobaczysz jak jest   a nie z postów. Jak s±dzę  na lekcjach języka spałe¶ lub s± inne OGRANICZENIA dla których nie jeste¶ w stanie znaleĽć OGÓLNIE DOSTĘPNEJ informacji o warunkach/ co jest pod wod± w Turcji.
Prawda?

Data: 2010-08-23 02:24:08
Autor: Tomasz Smereczyński
Nurkowanie Turcja
On 22 Sie, 21:10, "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl>
On 2010-08-22 18:12, Tomasz Smereczyński wrote:

> [...]

OGRANICZENIA dla których nie jeste¶ w stanie znaleĽć OGÓLNIE DOSTĘPNEJ
informacji o warunkach/ co jest pod wod± w Turcji.

na jednych z najpiękniejszych raf na ¶wiecie.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Oj SHARMDIVER wybacz ale nie mam zamiaru się z tob± w dawać dyskusję
niczym z przedszkola.

Skoro uważasz, że wszystko można znale¶ć to proszę cię, nie reklamuj
się co chwile tutaj jako instruktor w Egipcie i nie zachwalaj egiptu
bo jak kto¶ będzie chciał to dotrze do ciebie tak czy inaczej.

Koniec tematu.

Data: 2010-08-22 23:41:43
Autor: Włodzimierz Kołacz
Nurkowanie Turcja

Użytkownik "Tomasz Smereczyński" <yarim83@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b972d0b9-98a8-43cc-bd50-05b0c7c0c3e5@g17g2000yqe.googlegroups.com...
On 2010-08-20 17:17, Małgosia wrote:

> [...]

kolwiek pojęcie a nie na zasadzie "bo kumpel mi powiedził"

No i oczywi¶cie przypominam, że istnieje co¶ jeszcze poza Egiptem.

Proszę bardzo skoro mogłem pomóc.
Ja nurkowo skupił bym się tam na poszukaniu podwodnych skał bo przyroda taka sobie jak to w ¶ródziemnym bywa. W Oludeniz masz stary rzymski port z zatopionymi amforami i mnóstwem antycznych skorup na dnie. Niedaleko od portów masz zatopiony galeon i owe skały podwodne. Tam w owym czasie było zakazane nurkowanie więc tylko raz się udało. Moje miejsce jest do¶ć daleko od Twojego punktu ale tam znajdziesz także sporo cudów natury na powierzchni a jest co w Turcji ogl±dać. Mnie zachwyciła kolekcja grafiki i narzędzi do wykonywania jej kolekcja wystawiona w Stambule w pałacu ichniejszego "szacha" (czy jak mu tam było?)  Natomiast owa baza zawiozła nas (mieli wtedy chyba z 10 własnych łodzi na 20 nurków każda) na podwodn± skałę w kształcie sporego łuku. Byli¶my też w lagunie w której były przepiękne takie labirynty skalne wgłębienia, w¶ród nich buszowali¶my. Też mi sie podobało. Woda miała różn± przezroczysto¶ć od fajnej do takiej sobie. W każdym razie teren podwodny od piaszczystego dna do rozpadlin skalnych i bogato rzeĽbionych wod± ¶cian. O Seklikę (o ile dobrze pamiętam) także warto zahaczyć to taka wielka rozpadlina skalna z długim na 20 km głębokim żlebem. Kapadocja to cudo natury które warto zobaczyć, Troja czy pałac ojca współczesnej medycyny (zapomniałem już nazwiska) to zabytki (czyli gruzy) znane z historii a Ty st±pasz po tych trotuarach :-)
Turcje raz jeszcze zwiedził bym z wielk± przyjemno¶ci±. A że pod wod± to nie Egipt. Cóż nie samym chlebem człowiek żyje:-).
    Pozdrawiam W łodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Pozdrawiam