Nurkowanie dla dzieci

Data: 2010-01-06 16:35:30
Autor: SHARMDIVER.PL
Nurkowanie dla dzieci
On 2010-01-06 14:20, Tomcio wrote:
Witam wszystkich - pierwszy post na tej grupie

Raz w życiu nurkowałem z akwalungiem, zawsze o tym marzyłem było super.
Uprawiam jednak inny drogi sport i zdecydowałem się na ten drugi.

Chciałbym ponurkować z córką - 12 lat - co podpowiecie - szkoły na Śląsku -
wyjazd wakacyjny. Wyczytałem w necie że dzieci mogą nurkować od 10 roku
życia, jak jest z wypożyczeniem sprzętu zdobyciem licencji itp?

Pozdrawiam

Tomek

Witaj.

pytanie czy to ona chce nurkować czy Ty chcesz zrealizować swoje marzenia?
Ale prawda jest taka, że i Ty możesz nadal to zrobić a nurkowanie rodzinne ma jak największy sens.

Oczywiście rozpoczęcie nurkowania w ciepłych wodach gdzie jest piękna rafa jest jak najbardziej zachęcające - bo się sama buzia śmieje do kolorowych rybek.

Co można zobaczyć podczas kursu w kraju odległym o 4 godziny lotu samolotem?
Przeczytaj mój post na tej liście z przed około miesiąca - "Dzis w Sharm el Sheikh ( Egipt)                              Market" z 14.12.2009

Temat ten był kilka razy na tej liście - ostatnio bardzo wyczerpująco opisany w zeszłym roku w lecie.

Tak jak wtedy pisałem ( i inni instruktorzy potwierdzili) dzieci są często dużo lepsze w nurkowaniu na kursie (i po) od dorosłych. Często zdarzają się 100% poprawne odpowiedzi podczas egzaminu teoretycznego gdy dorosłym idzie to dyzo gorzej...

Wspaniałych nurkowań z córką życzy

Janek

Data: 2010-01-06 16:45:49
Autor: tomek
Nurkowanie dla dzieci

rodzinne ma jak największy sens.

Janek,

Nie chciałem tego pisac ale aurat Ty jesteś tym jedynym polekaiem instruktorem ktremu bym zawierzyl swoje dzieci anewet żone
POzdrowienia z WAW gdzie właśnie pada snieg

Darek M

Data: 2010-01-06 18:13:17
Autor: Lukas
Nurkowanie dla dzieci

"tomek" <agent@macierzagentow.pl> wrote in message news:hi2b83$o4h$1news.onet.pl...

Nie chciałem tego pisac ale aurat Ty jesteś tym jedynym polekaiem instruktorem ktremu bym zawierzyl swoje dzieci anewet żone

Kolina, jak zwykle poprawiasz mi humor - respect ;-)

Lukas

Data: 2010-01-06 18:56:16
Autor: Lot
Kolina spierdalaj
że się tak wyrażę, spierdlaj kolina.

Data: 2010-01-06 19:00:03
Autor: tomek
Kolina spierdalaj
że się tak wyrażę, spierdlaj kolina.

ostatnio mówią do mnie jeznykiem polityki

jk

Data: 2010-01-06 20:51:06
Autor: Marek Fafka
Kolina spierdalaj
W dniu 2010-01-06 19:00, tomek pisze:
że się tak wyrażę, spierdlaj kolina.

ostatnio mówią do mnie jeznykiem polityki

jk

popierdoliło ci się z jenzykiem dyplomancji.
spierdalaj
mf

Data: 2010-01-06 23:44:46
Autor: tomek
Kolina spierdalaj
popierdoliło ci się z jenzykiem dyplomancji.

to spierdzaja jest z dyplmancji? i komu tu się popoerdoliło.....

jk

Data: 2010-01-07 08:08:21
Autor: Marek Fafka
Kolina spierdalaj
W dniu 2010-01-06 23:44, tomek pisze:
to spierdzaja jest z dyplmancji? i komu tu się popoerdoliło

kolina - sztuczna szczęka ci wypadła na klawiaturę?
gogiel nie znalazł przejawów życia w tym co wysłałoś:

http://translate.google.com/#zh-CN|pl|to%20spierdzaja%20jest%20z%20dyplmancji%3F%20i%20komu%20tu%20si%C4%99%20popoerdoli%C5%82o

przy okazji: plonk
(w jenzyku dyplomancji spierdalaj)

mf

Data: 2010-01-07 08:26:52
Autor: Tomcio
Nurkowanie dla dzieci
Witam,

pytanie czy to ona chce nurkować czy Ty chcesz zrealizować swoje marzenia?
Ale prawda jest taka, że i Ty możesz nadal to zrobić a nurkowanie rodzinne ma jak największy sens.

Nurkujemy razem już od kilku lat, swobodnie na basenach czy jak mówisz w ciepłych krajach. Jest wodnikiem woda to jej żywioł.
Czy to spełnienie moich marzeń -  pewnie tak, ale jak ją znam to wiem że może jej się to też spodobać.

Temat ten był kilka razy na tej liście - ostatnio bardzo wyczerpująco opisany w zeszłym roku w lecie.

Przeszukam listę jeszcze raz

Wspaniałych nurkowań z córką życzy

Janek

Dzięki