Nurkowanie dla dzieci

Data: 2010-01-07 10:39:32
Autor: jacekplacek
Nurkowanie dla dzieci
Tomcio <biuro@arte-system.com.pl> napisał(a):
Witam wszystkich - pierwszy post na tej grupie

Raz w życiu nurkowałem z akwalungiem, zawsze o tym marzyłem było super. Uprawiam jednak inny drogi sport i zdecydowałem się na ten drugi.

Chciałbym ponurkować z córką - 12 lat - co podpowiecie - szkoły na Śląsku - wyjazd wakacyjny. Wyczytałem w necie że dzieci mogą nurkować od 10 roku życia, jak jest z wypożyczeniem sprzętu zdobyciem licencji itp?

Pierwszy post i strzał w próżnię... Próżnie, bo tu już prawie nikt nie pisze. Jeżeli zależy Ci na merytorycznych odpowiedziach, zajrzyj tu:
http://forum.divetrek.com.pl/
Wymaga rejestracji, ale myślę, że nawet pobieżna lektura da obraz czym masz do czynienia tu a tam. Powodzenia życzę.

Data: 2010-01-07 11:54:31
Autor: SHARMDIVER.PL
Nurkowanie dla ...???
On 2010-01-07 11:39,  jacekplacek wrote:

Pierwszy post i strzał w próżnię... Próżnie, bo tu już prawie nikt nie pisze.

Krokodyle łzy?

Dlaczego nikt nie pisze (i nie czyta)?
Z powodu NIEPRAWDOPODOBNEGO chamstwa którego nikt nie tępi...

Data: 2010-01-07 12:08:01
Autor: Tomcio
Nurkowanie dla dzieci
Wiesz co - Szczęściarz fajnie naświetlił mi sprawę, muszę się jeszcze wiele dowiedzieć, ale wydaje mi się że jego propozycja jest sensowna.

Do Krakowa mam trochę daleko, w grę wchodzą szkoły w takim trójkącie Gliwice -  Katowice - Częstochowa. Wersja basenowa pociąga za sobą tylko jedno ograniczenie - ćwiczyć możemy późno po pracy powiedzmy od 18, lub w weekendy.

Postudiuję i te drugie forum

Tomek