Nurkowanie , kursy nurkowania Egipt D ahab, niezwykle doświadczony polski instrukto r CMAS *** (market)

Data: 2010-04-23 11:15:21
Autor: SHARMDIVER.PL
Nurkowanie , kursy nurkowania Egipt D ahab, niezwykle doświadczony polski instrukto r CMAS *** (market)
Uwaga! Dahab!, Dla moich sympatyków, nurków lubiących długo i głęboko nurkować w małych grupach, nowych miejscach, również fotografujących z "prędkością patrolową" nowy program. Wybierz go sam, także szkoleniowy w PADI, CMAS, SSI. Specjalizacja - szkolenie indywidualne dla każdego, skuteczne i przyjemne.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony wszystkich zainteresowanych NURKOWANIEM: szkoleniem początkowym, podwyższaniem kwalifikacji, turystyką podwodną w różnych rejonach świata.

Od wielu lat, w naszej bazie nad jez. Białym w Filipowie k/Suwałk prowadzimy szkolenia na wszystkie stopnie nurkowe w systemie KDP/CMAS, wydajemy międzynarodowe licencje płetwonurka, honorowane przez wszystkie organizacje nurkowe świata, organizujemy kursy prac podwodnych, ratownictwa, obsługi i konserwacji sprzętu nurkowego.

Od kilku lat, w Egipcie działa nasza baza nurkowa: DIVE POINT DAHAB.

http://www.nurkowanie.ibz.pl/

Data: 2010-04-23 13:11:11
Autor: leon
Nurkowanie , kursy nurkowania Egipt Dahab, niezw ykle doświadczony polski instruktor CMAS *** (market)
Witaj
zajrzałem na stronkę i wygląda ok.
W dziale cennik na dole strony znalazłem taki wpis:
"Szkolimy bez wypadków, mamy 100% skuteczność, a w ostatnich latach
nasi Kursanci byli liderami w klasyfikacji PTTK/CMAS"
Możesz to rozwinąć, odpowiedzieć na dwa pytania:
- "Szkolimy bez wypadków" - ok , tak jak 99 % innych baz i
instruktorów
- "Mamy 100% skuteczność" - w czym? w szkoleniu bez wypadków, czy w
zdawalności egzaminów?
- "a w ostatnich latach nasi Kursanci byli liderami w klasyfikacji
PTTK/CMAS" - gdzie taką klasyfikację można sprawdzić? na czym polega
ta klasyfikacja? Gdyby była to super sprawa, tym bardziej że chcę się
skrossować do CMAS/PTTK
Proszę o rzetelną odpowiedź
Leszek (Leon) Staniak
instruktor SSI

Data: 2010-04-24 10:58:46
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-04-23 22:11, leon wrote:
Witaj
[...]

Witaj drogi Leonie,

do kogo piszesz powyższy tekst?
Bo chyba nie do mnie jest skierowany, prawda?
Czy nie sądzisz iż powinieneś bezpośrednio skontaktować się z właścicielem bazy w Dahab i Polsce?
Masz podany kontakt mailowy, telefony na stronie www.
Prawda?

Hint: On w ogóle tej listy nie czyta.

Data: 2010-04-24 12:29:00
Autor: leon
On 24 Kwi, 10:58, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
On 2010-04-23 22:11, leon wrote:> Witaj

[...]

Rzeczywiście zaglądam tu rzadko.
Tekst napisałem do autora "wątku" SHARMDIVER, więc chyba do Ciebie, to
Ty nie jesteś właścicielem tych baz? W Twoim poście przeczytałem:
Uwaga! Dahab!, Dla moich sympatyków, nurków lubiących długo i głęboko
nurkować w małych grupach, nowych miejscach,.....Zapraszamy do
odwiedzenia naszej strony...Od kilku lat, w Egipcie działa nasza baza
nurkowa...i adres www.
Czy nie mogłeś napisać, że to nie dotyczy Ciebie....dla tych co Ciebie
nie znają.

Pozdrawiam i kończę ten temat.

Nurkowanie , kursy nurkowania Egipt D ahab, niezwykle doświadczony polski instrukto r CMAS *** (market)