Nurkowanie w okolicach Dziwnowa

Data: 2009-08-03 03:50:33
Autor: Maciej
Nurkowanie w okolicach Dziwnowa
Witam,

Wybieram się na krótki urlopik w okolice Dziwnowa, chętnie
zanurkowałbym w ciekawych miejscach, czy Szanowni koledzy i Koleżanki
mogliby coś polecić? Tak powiedzmy w promieniu 80 km.

Serdecznie pozdrawiam,
Maciej

Data: 2009-08-04 02:22:36
Autor: piod9
Nurkowanie w okolicach Dziwnowa
właśnie wróciłem z łykendu w Dziwnowie. Przygotuj się na wodę w
kolorze brązu. Nie wiem czy to naturalny współczesny kolor Bałtyku bo
parę lat nie gościłem ale faktem jest że od Międzyzdrojów do Dziwnówka
wszystko brązowe.
pozdrawiam
piotrek

Nurkowanie w okolicach Dziwnowa